espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν ρόλο σε πολλούς τομείς της ζωής των ανθρώπων. Χρησιμοποιούνται για ψυχαγωγία, σύνδεση με την οικογένεια, τους φίλους και τους γνωστούς, ακόμη και τις επιχειρήσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Τούτου λεχθέντος, τα B2B δεν φαίνεται να ακολουθούν την τάση τόσο γρήγορα όσο τα B2Cs. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι τα B2B δεν είναι σίγουροι πώς ακριβώς να το χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους. Αυτό είναι ατυχές αφού, ανεξάρτητα από τη βιομηχανία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας σημαντικός παίκτης.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται από τους ανθρώπους πολλές φορές σε καθημερινή βάση. Αυτό σημαίνει ότι κάθε επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένων των B2Bs, μπορεί να επωφεληθεί από τη χρήση των κοινωνικών μέσων. Δεν έχει σημασία ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, οι πιθανότητες είναι στα κοινωνικά μέσα. Για όσους B2Bs θέλουν τελικά να μπουν στα κοινωνικά μέσα, ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε:

Επιλέξτε τις καλύτερες πλατφόρμες

Τα B2B θα πρέπει πρώτα να εξετάσουν τη χρήση πλατφορμών κατασκευής σελίδων κοινωνικών μέσων όπως το Twitter, το LinkedIn και το Facebook. Αυτά θα είναι τα πιο ευεργετικά για το B2B, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να αναζητήσετε ευκαιρίες σε άλλες πλατφόρμες. Η θέση σας μπορεί να είναι δημοφιλής και σε άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Εάν είναι, είναι το ιδανικό μέρος για να βρείτε το κοινό-στόχο σας. Το LinkedIn, για παράδειγμα, έχει μια ισχυρή επιχειρηματική εστίαση, η οποία θα σας βοηθήσει με πολλούς τρόπους, αλλά δεν θέλετε να εστιάσετε το 100% της ενέργειάς σας σε μία μόνο πλατφόρμα.

Δημιουργήστε ένα σχέδιο

Για κάθε επιχείρηση που εφαρμόζει μάρκετινγκ, η ύπαρξη ενός σχεδίου είναι ένα σημαντικό βήμα. Μια στο τόσο μπορεί να έχετε την επιθυμία να δημοσιεύσετε με μια ιδιοτροπία, αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι ο τρόπος με τον οποίο δημοσιεύετε σε τακτική βάση. Όταν δημοσιεύετε ως B2Β, θέλετε να είστε συνεπείς. Θα πρέπει να έχετε στόχους για την ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε πρόκειται για κατανάλωση του περιεχομένου σας, είτε για νέα προϊόντα που ενημερώνονται ή κάτι άλλο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτούν χρόνο και ενέργεια και η ύπαρξη ενός σχεδίου μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε οργανωμένοι και συνεπείς.

Θυμηθείτε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας αμφίδρομος δρόμος

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την ανάρτηση του πιο πρόσφατου περιεχομένου σας, έτσι ώστε οι ακόλουθοι και οι πελάτες σας να γνωρίζουν ότι έχετε ενημερώσει το ιστολόγιό σας ή έχετε ένα νέο βίντεο για κοινή χρήση. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας αμφίδρομος δρόμος. Δεν δημοσιεύετε μόνο για να ενημερώσετε άλλους για τις ενημερώσεις σας, αλλά για να αλληλεπιδράσετε μαζί τους.

Τα B2B μπορούν να επικοινωνούν με τους οπαδούς όπως οποιοσδήποτε άλλος χρήστης κοινωνικών μέσων. Μπορείτε να δηλώσετε ότι σας αρέσουν, να κοινοποιήσετε και να σχολιάσετε τις δημοσιεύσεις άλλων. Εάν οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες κάνουν ερωτήσεις, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν διάλογο μαζί τους δημόσια για να τον δουν όλοι. Κάτι τέτοιο μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις που έχουν άλλοι άνθρωποι, αλλά δεν έχουν κάνει ακόμα. Να είστε έγκαιροι απαντώντας σε ερωτήσεις, σχόλια και ανησυχίες. Αυτό θα ενημερώσει τους ανθρώπους ότι ενδιαφέρεστε για το τι έχουν να πουν.

Δημοσιεύστε με συνέπεια

Όταν συμμετέχετε σε μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για επιχειρηματικούς σκοπούς, είναι σημαντικό να έχετε ως στόχο να δημοσιεύετε τακτικά και με συνέπεια. Γιατί; Ένας λογαριασμός που παραμένει σιωπηλός για ημέρες, εβδομάδες ή ακόμα και μήνες κάθε φορά μπορεί να αποτελεί κόκκινη σημαία για τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες. Θα τους κάνει να αναρωτιούνται αν είστε ακόμα στην επιχείρηση.

Ακόμα κι αν δεν δημοσιεύετε καθημερινά, θα πρέπει να ελέγχετε τους λογαριασμούς σας τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Κατά τη διάρκεια αυτών των κοινοποιήσεων παρουσίας, μπορείτε να απαντήσετε σε τυχόν σχόλια ή ερωτήσεις, να ευχαριστήσετε κάποιον που κοινοποίησε τη δημοσίευσή σας ή να κοινοποιήσει ή να σχολιάσει τη δημοσίευση κάποιου άλλου. Το να παραμείνετε ενεργοί θα είναι κάτι που οι άνθρωποι λαμβάνουν υπόψη όταν αποφασίζουν με ποια εταιρεία θα πάνε.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να ωφελήσουν σημαντικά τα B2B όταν χρησιμοποιούνται σωστά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι