Τι είναι ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου και γιατί το χρειάζεστε;
Μόλις ξεκινήσετε έναν ιστότοπο στον οποίο εργαστήκατε για μήνες (και ίσως ακόμη και χρόνια), είναι τελικά εκεί έξω για να το δει ο κόσμος. Τώρα, μπορείς να το αφήσεις ήσυχο μέχρι την επόμενη φορά που θα έχεις όρεξη να το επανασχεδιάσεις, σωστά; Όχι τόσο γρήγορα.
Ο ιστότοπός σας είναι μια επένδυση και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με την υψηλότερη ποιότητα φροντίδας. Χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση, ενημέρωση και βελτιστοποίηση για να αποδώσει στο βέλτιστο επίπεδό του. Θα χρειαστείτε ένα σχέδιο για την κατανομή επαρκούς χρόνου, χρημάτων και δεξιοτήτων για να το διατηρήσετε. Εδώ, σας δείχνουμε πώς ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου μπορεί να προσφέρει στον ιστότοπο της επιχείρησής σας την υψηλότερη ποιότητα υποστήριξης που χρειάζεται για να προσελκύσει νέους πελάτες.
Τι είναι ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου;
Ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου είναι ακριβώς αυτό που ακούγεται: ένα συνεχιζόμενο σχέδιο για τη διατήρηση και την υποστήριξη του ιστότοπου σας. Αυτό συχνά απαιτεί περισσότερη εις βάθος εργασία από ό, τι οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να διαθεσουν ή να ξέρουν πώς να το κανουν σωστά, έτσι στρέφονται σε εξωτερικούς οργανισμούς ψηφιακού μάρκετινγκ ή προμηθευτές για να διατηρήσουν τον ιστότοπό τους για αυτούς.
Γιατί ένας ιστότοπος χρειάζεται συνεχή συντήρηση;
Ακολουθούν μερικοί λόγοι για τους οποίους οι ιστότοποι απαιτούν συνεχή συντήρηση:
Εμπειρία χρήστη
Η εμπειρία χρήστη (UX) είναι κρίσιμη εάν η επιχείρησή σας θέλει υψηλότερα ποσοστά μετατροπής. Στην πραγματικότητα, η δημιουργία μιας στρατηγικής UX χρήστη μπορεί δυνητικά να αυξήσει τις μετατροπές μέχρι και 400% (ανοίγει σε ένα νέο παράθυρο). Η συντήρηση ρουτίνας μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε προβλήματα που ενδέχεται να έχουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας, τα οποία τους εμποδίζουν να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη εργασία. Ίσως ο ένοχος είναι μια ξεπερασμένη προσθήκη ή ίσως ο ιστότοπός σας δεν είναι βελτιστοποιημένος για κινητά τηλέφωνα. Σε κάθε περίπτωση, η συνεχής παρακολούθηση του ιστότοπού σας θα σας βοηθήσει να αποτρέψετε τυχόν εμπόδια που σχετίζονται με το UX.
Ασφάλεια
Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι καλά διατηρημένος, γίνεται γρήγορα ένας εύκολος στόχος για τους χάκερ. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για ιστότοπους που εκτελούν ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου WordPress (CMS), καθώς αντιπροσώπευαν σχεδόν το 90% όλων των ιστότοπων CMS που έχουν παραβιαστεί το 2018. Οι ειδικοί λένε ότι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι για τις παραβιασεις περιελάμβαναν:
- Ευάλωτα πρόσθετα και θέματα
- Εσφαλμένες ρυθμίσεις παραμέτρων
- Έλλειψη συντήρησης, όπως η ενημέρωση του CMS, των θεμάτων και των προσθηκών
Συμπερασματικά: Χρειάζεστε έναν ασφαλή ιστότοπο για να προστατεύσετε τους πελάτες σας, την επιχείρησή σας και τη φήμη σας. Εάν οι πελάτες χάσουν την εμπιστοσύνη τους στον ιστότοπό σας, είναι πιθανό να χάσουν την εμπιστοσύνη τους και σε εσάς.
Εξοικονόμηση κόστους
Η δαπάνη χρημάτων σε ένα σχέδιο συντήρησης ιστοσελίδας ιστού φαίνεται αντίθετη με την εξοικονόμηση κόστους, αλλά αυτή η μικρή επένδυση θα μπορούσε να σας εξοικονομήσει χιλιάδες – αν όχι εκατομμύρια – δολάρια κάτω από τη γραμμή. Ζητήματα στον ιστότοπό σας που αγνοούνται ή παραμένουν απαρατήρητα μπορεί να οδηγήσουν σε έναν κατεστραμμένο ιστότοπο, κοστίζοντας απώλεια επιχείρησης, εσόδων και χρόνου. Θα δεχτείτε επίσης ένα μεγάλο χτύπημα για να πληρώσετε πραγματικά για τις επισκευές του ιστότοπου σας. Η συνεχής συντήρηση εξασφαλίζει ότι αυτά τα μικρά ζητήματα πιάνονται και διορθώνονται νωρίς, ώστε όλα να μπορούν να παραμείνουν ως συνήθως.
Στοιχεία σχεδίου συντήρησης ιστότοπου
Μόλις είστε έτοιμοι να επενδύσετε σε ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου, είναι σημαντικό να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό που περιλαμβάνεται και να διαπραγματευτείτε όπως απαιτείται. Ένα σχέδιο συντήρησης μπορεί συνήθως να προσαρμοστεί στις υψηλότερες ανάγκες σας, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να περιλαμβάνει όσες ή λιγότερες υπηρεσίες θέλετε. Μερικά από τα πιο συνηθισμένα στοιχεία ενός σχεδίου συντήρησης ιστότοπου περιλαμβάνουν:
Συνήθεις εργασίες συντήρησης ιστότοπου και διακομιστή
Αυτό συνήθως περιλαμβάνει συνεχείς ή μηνιαίες ενημερώσεις ασφαλείας, εγκατάσταση του πιο ενημερωμένου λογισμικού και βελτιστοποιήσεις για τη βελτίωση της απόδοσης και της ταχύτητας του ιστού.
Συνεχείς βελτιώσεις
Ένας ιστότοπος θα πρέπει να θεωρείται ως ένα ζωντανό έγγραφο που δεν είναι ποτέ πλήρες. Αυτό ισχύει για κάτι περισσότερο από τεχνικές βελτιώσεις eshop και ιστοσελίδων και μπορεί να περιλαμβάνει ενημερώσεις και βελτιστοποιήσεις στο περιεχόμενό σας, δεδομένα SEO, κλήσεις για δράση και προσβασιμότητα στον ιστότοπο.
Καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
Εάν κάτι πάει στραβά, όπως ένα hack ή ένας διακομιστής που έχει καταρρευσει, χρειάζεστε μια γρήγορη απάντηση. Τα μέλη της ομάδας με το πλαίσιο και την εξοικείωση με τον ιστότοπό σας και τη λειτουργικότητά του θα είναι σε θέση να επιλύσουν τις ανησυχίες πιο γρήγορα. Ένα σχέδιο συντήρησης ιστού μπορεί επίσης να διασφαλίσει ότι ο ιστότοπός σας έχει προτεραιότητα σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Κωδικοποίηση ιστότοπου
Η κωδικοποίηση είναι περίπλοκη και ένα χαμένο υποστήριγμα ή τυχαίος χώρος μπορεί να σπάσει εντελώς τον ιστότοπό σας. Το σχέδιο συντήρησης του ιστότοπού σας μπορεί να περιλαμβάνει κωδικοποίηση ιστότοπου για να διορθώσετε τυχόν σφάλματα ή να κάνετε βελτιώσεις που βοηθούν στην ανταπόκριση.
Παρακολούθηση επιδόσεων και υποβολή εκθέσεων
Εάν επενδύσετε χρόνο και χρήμα στον ιστότοπό σας, θέλετε να μάθετε πόσο καλά τα πάει. Αλλά η συλλογή δεδομένων απαιτεί χρόνο, πόσο μάλλον αποκωδικοποίηση. Η παροχή των δεδομένων από κάποιον, η ερμηνεία τους και η καθοδήγηση μελλοντικών αλλαγών και βελτιστοποιήσεων στον ιστότοπό σας μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του ιστότοπού σας.
Τι να αναζητήσετε σε έναν συνεργάτη συντήρησης ιστότοπου
Ο συνεργάτης συντήρησης ιστού θα πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από ένας προμηθευτής. θα πρέπει να λειτουργούν ως προέκταση της ομάδας σας. Θα πρέπει επίσης να αφιερώσουν χρόνο για να κατανοήσουν πλήρως την επιχείρησή σας και τους στόχους σας, ώστε να μπορούν να κάνουν ενημερώσεις και προτάσεις για να βελτιώσουν τον ιστότοπό σας και, τελικά, την επιχείρησή σας. Στο τέλος της ημέρας, όμως, βρείτε έναν συνεργάτη με τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και ισχυρή επικοινωνία.
Δομή πληρωμών για συντήρηση ιστού
Υπάρχουν δύο γενικές δομές πληρωμών όσον αφορά τα σχέδια συντήρησης ιστού, η πρώτη πιο συναλλακτική και η δεύτερη περισσότερο μια εταιρική σχέση.
Πληρώστε οταν χρειαστειτε υπηρεσία
Ορισμένοι συνεργάτες προσφέρουν την επιλογή να πληρώνετε μόνο για ώρες όταν τις χρειάζεστε. Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να υπάρχουν μεγαλύτεροι χρόνοι αναμονής για να διορθώσετε προβλήματα, καθώς οι ιστότοποι με ώρες διατήρησης ενδέχεται να έχουν προτεραιότητα.
Πληρώστε με ώρες Συντήρησης
Με έναν πραγματικό συνεργάτη συντήρησης ιστότοπου, θα συμφωνήσετε σε έναν ορισμένο αριθμό ωρών, συνήθως σε μηνιαία βάση. Πληρώνετε για τις ώρες εκ των προτέρων και είναι δικές σας για να τις χρησιμοποιήσετε όπως θέλετε. Η δέσμευση σε μια συμφωνία συντήρησης θα μειώσει την ωριαία τιμή σας και μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε βοήθεια γρηγορότερα. Απλά φροντίστε αν οι αχρησιμοποίητες ώρες θα μετατραπούν στον επόμενο μήνα ή αν απλά δεν χρησιμοποιούνται.
Κατά τη διάρκεια μιας συντήρησης, ο συνεργάτης σας θα γνωρίσει την εταιρεία σας και τον ιστότοπό σας και, ανάλογα με τη συμφωνία σας, μπορεί να κάνει συστάσεις σχετικά με τον τρόπο βελτίωσής της. Μια συμφωνία διατήρησης προστίθεται συχνά σε ένα έργο ανάπτυξης ιστού, προκειμένου να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του. Ποιος είναι καλύτερος για να διατηρήσει τον ιστότοπό σας από την ομάδα που τον δημιούργησε;