espa banner
το Engagement σας στη σελίδα σας στο LinkedIn

Παρακαλώ αξιολογήστε


Θέλετε να αποκτήσετε ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό στο LinkedIn; Ψάχνετε για συμβουλές για να ενθαρρύνετε το Engagement; Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε πώς να “καλλιεργήσετε” μια ομάδα στο LinkedIn

#1: Προετοιμάστε τα βασικά στοιχεία του προφίλ LinkedIn για να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση.

Οι άνθρωποι βλέπουν τον τίτλο σας στο LinkedIn όταν κοινοποιείτε μια δημοσίευση, σχολιάζετε την δημοσίευση κάποιου άλλου ή στέλνετε μια πρόσκληση για σύνδεση. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό στοιχείο στο προφίλ σας στο LinkedIn, το οποίο αξίζει να μελετήσετε. Αν θέλετε να κερδίσετε followers στο LinkedIn, βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος σας ξεχωρίζει και δείχνει ότι είστε ειδικός – και σε τι. Ο κόσμος δεν ψάχνει να ακολουθήσει έναν πολυπράγμονα στο LinkedIn. Θέλουν να ακολουθούν ειδικούς στον συγκεκριμένο τομέα που τους ενδιαφέρει.

#2: Ανάπτυξη 4 τύπων δημοσιεύσεων για το LinkedIn Feed.

Αφού κατασκευάσετε τη σελίδα προφίλ σας στο LinkedIn για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση, πρέπει να αποφασίσετε τι θα δημοσιεύσετε. Για παράδειγμα πείτε μια ιστορία.

Οι ιστορίες συνήθως τραβούν την προσοχή στο feed πιο αποτελεσματικά από τα απλά γεγονότα ή τις συμβουλές. Η αφήγηση ιστοριών θα κάνει τις αναρτήσεις σας στο LinkedIn να διαβαστούν και να κοινοποιηθούν περισσότερο και θα βοηθήσει τους αναγνώστες να κατανοήσουν καλύτερα τις συμβουλές που μοιράζεστε.

#3: Διαμόρφωση και βελτιστοποίηση των αναρτήσεων LinkedIn για να παράγετε περισσότερα κλικ και δέσμευση.

Σε αντίθεση με άλλα δημοφιλή  κοινωνικά δίκτυα, οι αναρτήσεις κειμένου τείνουν να ξεπερνούν τις αναρτήσεις εικόνων και βίντεο στο LinkedIn. Θα πρέπει να δοκιμάζετε και να χρησιμοποιείτε και τα δύο. Όταν κοινοποιείτε μια διεύθυνση URL για μια ανάρτηση ή ένα άρθρο σε ιστολόγιο, σκεφτείτε να αφαιρέσετε την εικόνα προεπισκόπησης για να διατηρήσετε την ανάρτηση στο LinkedIn εντελώς βασισμένη στο κείμενο, με έναν απλό σύνδεσμο μέσα στο κείμενο της ανάρτησης.

#4: Δώστε προτεραιότητα στην απάντηση σε σχόλια στις αναρτήσεις σας στο LinkedIn για να αξιοποιήσετε τις αλληλεπιδράσεις της αρχικής ανάρτησης.

Αφού δημοσιεύσετε περιεχόμενο στο LinkedIn, μην το ξεχάσετε και προχωρήσετε. Θα έχετε μεγαλύτερο engagement και organic reach αν επιστρέψετε και απαντήσετε στα σχόλια μερικές ώρες αργότερα. Όταν το κάνετε αυτό, τα άτομα που σχολίασαν προηγουμένως την ανάρτηση θα ενημερωθούν για την απάντησή σας και θα είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν και να συνεχίσουν να συμμετέχουν. Ωστόσο, μην το κάνετε αμέσως. Περιμένετε τουλάχιστον δύο ώρες και μετά απαντήστε σε μερικά σχόλια. Μετά από 12-24 ώρες, επιστρέψτε και κάντε το ξανά.

Αν ξεκινάτε, αυτή η περίοδος αναμονής είναι απαραίτητη, επειδή μπορεί να μην έχετε πολλά σχόλια για να απαντήσετε συνολικά

#5: Συμπεριλάβετε ένα Call to Action για καλύτερο Engagement και Organic στο LinkedIn.

Ανεξάρτητα από το τι δημοσιεύετε, υπάρχει ένα κόλπο που σχεδόν πάντα θα σας προσφέρει μεγαλύτερη εμπλοκή και εμβέλεια: να τελειώνετε τις δημοσιεύσεις σας με μια ερώτηση ή μια πρόσκληση για δράση (CTA). Ζητήστε από τους ανθρώπους να απαντήσουν τι σκέφτονται, αν συμφωνούν ή όχι, και ούτω καθεξής. Αυτή η τακτική θα σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες απαντήσεις, ώστε η ανάρτησή σας να δημιουργήσει μια πιο δυναμική συζήτηση, η οποία θα κάνει τον αλγόριθμο του LinkedIn να την προτείνει στις ροές ειδήσεων περισσότερων ανθρώπων.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι