προώθηση ιστοσελίδων μέσω τουίτερ

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το Twitter είναι το πέμπτο πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης και παρέχει  ποικίλες ευκαιρίες πωλήσεων, απόκτησης πελατών και διαφήμισης της εταιρείας σας.

 Πώς να δημιουργήσετε μία στρατηγική marketing στο Twitter;

Πρέπει πάντα να προσεγγίσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ένα σχέδιο,  αφού πρώτα κατανοήσετε πώς λειτουργεί η κάθε πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων τέτοιων μέσων και πως ταιριάζει με τη γενικότερη στρατηγική marketing που ακολουθείτε.

1. Έλεγχο στους λογαριασμούς

Το πρώτο βήμα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι να καταγράψετε όλους τους υπάρχοντες λογαριασμούς στο Twitter  και ποιο μέλος της ομάδας σας είναι υπεύθυνο για τον καθέναν από αυτούς.  Έπειτα πρέπει να κάνετε έναν ενδελεχή έλεγχο  στα εξής: πόσο συχνά ανεβάζει  tweets αυτός ο λογαριασμός, ποια είναι η ανταπόκριση των χρηστών και πόσους ακόλουθους έχει. Επίσης πρέπει να ελέγξετε εάν η διαχείριση του λογαριασμού σας στο Twitter είναι παρεμφερής με αυτή στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

2. Θέση στόχων

Η επιτυχία σε κάθε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης  ξεκινά από την δημιουργία στόχων.  Δεν είναι εφικτό να γνωρίζετε αν αποδίδει η στρατηγική του marketing που ακολουθείται εάν δεν ξέρετε ακριβώς τι θέλετε να επιτύχετε.  Θέλετε να δημιουργήσετε έξυπνους στόχους, συγκεκριμένους,  μετρήσιμους,  σχετικά βατούς  και προσδιορισμένους χρονικά.

3. Έλεγχος του ανταγωνισμού

Μην αμελήσετε να ελέγξετε τους λογαριασμούς Twitter  των ανταγωνιστών που ανήκουν στον ίδιο κλάδο με σας.  Μέσω αυτών μπορείτε να βελτιώσετε το δικό  σας  λογαριασμό καθώς θα έχετε εντοπίσει πιθανές αδυναμίες ή κενά στις στρατηγικές που ακολουθούν.

4. Ανάθεση ρόλων

 Πρέπει να είστε βέβαιοι ότι οι λογαριασμοί σας ελέγχονται και παραμένουν ενεργοί και ότι κάποιος  απαντά απευθείας στα μηνύματα και στις αναφορές.  Οι συζητήσεις του Twitter γίνονται γρήγορα, επομένως θα γίνει εύκολα αντιληπτό από τους ακόλουθους σας εάν δεν ελέγχετε συχνά το λογαριασμό σας και μία αποτυχία στο χρόνο απάντησή σας θα μπορούσε μακροπρόθεσμα να βλάψει την εταιρεία σας.  Μπορείτε να αναθέσετε τη διαχείριση των λογαριασμών σε πολλά άτομα της ομάδας σας ή ακόμα και αν η ανάθεση γίνει μόνο σε ένα άτομο βεβαιωθείτε ότι υπάρχει πάντα κάποιος αναπληρωματικός προκειμένου να μη δημιουργηθεί ποτέ κενό.  Επίσης να κάνετε σαφή διάκριση των ευθυνών που θα έχει ο καθένας.

5. Δημιουργία κατευθυντηρίων γραμμών

 Χρειάζεστε μία συγκεκριμένη κατευθυντήρια γραμμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε η επικοινωνία σας να είναι συνεπής και σαφής.  Επίσης μέσω μιας συγκεκριμένης κατευθυντήριας γραμμής μπορείτε πιο εύκολα να προσλάβετε νέα μέλη και να αποτρέψετε τυχόν λάθη.  Οι κατευθυντήριες γραμμές σας πρέπει να είναι γνωστές σε όλα τα μέλη της ομάδας και επίσης να περιλαμβάνουν πληροφορίες όπως: ποια είναι τα hashtags που θέλετε να χρησιμοποιείτε για την εταιρεία σας,  ποια emojis να προτιμούν και πώς θα λειτουργούν με τους συνδέσμους.

6. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου

Ο σχεδιασμός του περιεχομένου σας απαιτεί λίγο χρόνο αλλά μακροπρόθεσμα σας γλιτώνει από μεγάλο κόπο.  Ένα ημερολόγιο περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πάρα πολύ χρήσιμο καθώς ευθυγραμμίζει το περιεχόμενο που κοινοποιείτε σε διαφορετικές πλατφόρμες και σας επιτρέπει να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο ανάλογα με τη μέρα.  Όταν θέλετε να δημιουργήσετε το ημερολογιακό περιεχόμενο σκεφτείτε πόσο συχνά θέλετε να κοινοποιείτε,  ποιες είναι οι καλύτερες ώρες κοινοποίησης,  και ποιος πρέπει να εγκρίνει τα posts.

7. Μετρήστε τον αντίκτυπο σας

Όταν λοιπόν έχετε ξεκινήσει τη στρατηγική του marketing σας,  πρέπει να αξιολογείτε συχνά τις προσπάθειες σας και να ελέγχετε την πρόοδο σας αναφορικά με τους αρχικούς στόχους που έχετε θέσει.  Ωστόσο, η ποσότητα των πληροφοριών μπορεί να είναι υπερβολική.  Ο βασικός στόχος είναι να συγκεντρώνετε τα δεδομένα τα οποία θα σας επιτρέψουν να αποτιμήσετε την αξία των  στρατηγικών μάρκετινγκ και που θα παρέχουν περαιτέρω πληροφορίες ώστε να βελτιώσετε τη στρατηγική σας.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι