Προσαρμόστε τη στρατηγική κοινωνικών μέσων για ένα κόσμο μετά την πανδημία
Τα κοινωνικά μέσα έχουν γίνει κρίσιμα για το μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Είναι σαφές ότι τα κοινωνικά μέσα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθοδήγηση των καταναλωτών προς τις ψηφιακές προσφορές.
Πώς μπορούν οι ηγέτες του μάρκετινγκ να στηρίξουν αυτήν την αυξανόμενη τάση και να σχεδιάσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων για ένα μέλλον μετά την πανδημία που είναι εξίσου φωτεινό; Ακολουθούν 10 βασικές προτάσεις:
1.Εκτελέστε επίσημα πειράματα.
Οι πλατφόρμες για την κατασκευή ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων παρέχουν εξαιρετικές ευκαιρίες για να δοκιμάσετε νέα μηνύματα, διαφημίσεις και προσφορές – και να λάβετε άμεσα μετρήσιμα σχόλια από τους καταναλωτές-στόχους. Οι έμποροι πρέπει να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία για να μάθουν.
2. Παίξτε με νέα κανάλια και δυνατότητες σε υπάρχουσες πλατφόρμες.
Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει πάντα να γνωρίζουν τι νέο υπάρχει στις υπάρχουσες πλατφόρμες. Αυτά τα νέα εργαλεία παρέχουν την ευκαιρία να δημιουργήσετε μια μοναδική σύνδεση με τους καταναλωτές.Μια ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα περιλαμβάνει μια διαδικασία για τον εντοπισμό νέων δυνατοτήτων και καναλιών και τη γρήγορη δημιουργία περιεχομένου για αυτά.
3. Ενσωματώστε τη στρατηγική κοινωνικών μέσων στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ.
Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται στο επίκεντρο του κόσμου μετά την πανδημία μάρκετινγκ, πρέπει να ενσωματωθούν πιο ομαλά στην ευρύτερη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας. Οι υπεύθυνοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι η στρατηγική κοινωνικών μέσων ευθυγραμμίζεται άμεσα με τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ για να μεγιστοποιήσει τα οφέλη που παράγονται από αυτές τις συνεργίες.
4. Επενδύστε σε κορυφαία ταλέντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τώρα ζητείται από τους διαχειριστές κοινωνικών μέσων να διαχειρίζονται ένα δαπανηρό κομμάτι του προϋπολογισμού μάρκετινγκ. Έτσι, οι ηγέτες του μάρκετινγκ πρέπει να σκεφτούν προσεκτικά για το ποιος πρέπει να διαχειρίζεται αυτήν τη βασική θέση.
5. Εξασφάλιση ευέλικτης διαχείρισης κοινωνικών μέσων.
Το 2020 έδειξε πόσο γρήγορα μπορεί να αλλάξει το τοπίο των κοινωνικών μέσων. Αναγνωρίζοντας αυτό, οι οργανισμοί που είναι πρόθυμοι να επανεκτιμήσουν τις στρατηγικές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο θα ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο και θα μεγιστοποιήσουν την ευκαιρία να συνδεθούν με τους καταναλωτές.
6. Αξιοποιήστε τη δύναμη των επιρροών και των δημιουργών.
Οι influencers είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και αυθεντικές σχέσεις με οπαδούς, οι οποίοι ενδέχεται να καταλήξουν να προσελκύουν πελάτες. Αυτό θα συμβάλει σημαντικά στην προώθηση μιας αμοιβαία επωφελής συνεργασίας.
7. Σκεφτείτε προσεκτικά τις σωστές πλατφόρμες για την επωνυμία σας.
Είναι σημαντικό να εξεταστεί πώς η πλατφόρμα που επιλέγετε επηρεάζει την αντίληψη των καταναλωτών για την επωνυμία σας.
8. Μειώστε την τριβή μεταξύ των κοινωνικών μέσων και των πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Για να διευκολυνθούν οι διαδικτυακές αγορές, οι διαχειριστές κοινωνικών μέσων πρέπει να διασφαλίσουν μια ομαλή διαδικασία διοχέτευσης καταναλωτών από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Έτσι, καθώς αναπτύσσονται νέα ψηφιακά εργαλεία, οι υπεύθυνοι πρέπει να επιμείνουν και να είναι σε συχνή συνεργασία με ομάδες ανάπτυξης για να διασφαλίσουν μια ομαλή διαδρομή πελατών από τις εφαρμογές για κινητά και ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας σας.
9. Προσαρμόστε το δημιουργικό σας περιεχόμενο στις στιγμές.
Είναι σημαντικό για τις επωνυμίες να διατηρούν το δημιουργικό περιεχόμενο σχετικό με την τρέχουσα πραγματικότητα Covid-19.
10. Προσέξτε να επιλέξετε και να εντάξετε τους σωστούς συνεργάτες στην εταιρεία.
Καθώς οι συνεργάτες της εταιρείας γίνονται όλο και πιο σημαντικό μέρος ενός ολοένα και πιο σημαντικού τμήματος της επιχείρησης, η επιλογή, η εκπαίδευση και η οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης με αυτούς τους συνεργάτες είναι ζωτικής σημασίας.
Καθώς η πανδημία Covid-19 ωθεί τους καταναλωτές να περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, τα κοινωνικά μέσα γίνονται όλο και πιο σημαντικό μέρος της σύνδεσης μεταξύ εμπορικών προσπαθειών και πελατών – τόσο των υπαρχόντων όσο και νέων. Τώρα είναι η ώρα να επενδύσετε στην οικοδόμηση μιας ολοκληρωμένης και ευέλικτης λειτουργίας διαχείρισης κοινωνικών μέσων για να προσαρμοστείτε στο νέο τοπίο.