διατήρηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Στον πυρήνα του, το μάρκετινγκ περιεχομένου έρχεται σε μια μεγάλη πρόκληση: δημιουργία και διατήρηση πιστού κοινού. Δεν είναι εύκολο έργο.

1. Εστίαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα

Κατά την απόκτηση κοινού μέσω μιας καμπάνιας, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την ποιότητα αυτών των νέων επισκεπτών. Ξοδεύουν χρόνο με περιεχόμενο; Επιστρέφουν;

2. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι το κλειδί για τη δημιουργία κοινού

3. Αγκαλιάστε τη δύναμη των συνεργασιών

Η συνεργασία με παρόμοιους ιστότοπους με τον δικό σας, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος όχι μόνο να εισαγάγετε ένα νέο κοινό στο περιεχόμενό σας με την κατασκευή ιστοσελίδων, αλλά και να αποκτήσετε πολύτιμες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Πρέπει να εμπιστεύεστε την επιρροή των συνεργατών τους, η αναγνώρισή της ύπαρξης του κοινό τους είναι προς όφελος σας, αφού μπορεί να διασφαλίσει ότι η δική σας καμπάνια θα ενδιαφέρει το ίδιο κοινό.

4. Πάντα να δοκιμάζετε πριν να εκτελέσετε

5. Δημιουργήστε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η δημιουργία κοινού απορρέει από την δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας , που προσαρμόζεται σε έναν συγκεκριμένο τύπο χρήστη.

6. Θυμηθείτε ότι ο σχεδιασμός έχει σημασία

Η εξαιρετική σχεδίαση δεν αφορά μόνο καλές εικόνες. στον σύγχρονο τεχνολογικό κόσμο μας, είναι απολύτως επιτακτική ανάγκη να βεβαιωθείτε ότι τόσο τα email σας όσο και ο ιστότοπός σας, ανταποκρίνονται σε κινητές συσκευές.

7. Πείτε όχι σε συντομεύσεις

Η συνεχής διαδικασία επανάληψης και βελτίωσης του περιεχομένου, του σχεδιασμού και της σωστής στρατηγικής, δεν τελειώνει ποτέ και χρειάζεται πολλή δουλειά. 

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι