4 λόγοι για τους οποίους οι διαφημίσεις σας στο Facebook δεν αποδίδουν
Οι διαφημίσεις Facebook προσφέρουν το βάθος της λεπτομερούς στόχευσης για μια επιχείρηση. Ωστόσο, κάθε μέρα, υπάρχουν έμποροι που καταλήγουν απογοητευμένοι και μπερδεμένοι όταν πρόκειται να παράγουν πραγματικά θετικά, μετρήσιμα αποτελέσματα από τις διαφημιστικές τους προσπάθειες στο Facebook. Τι προκαλεί το παραπάνω πρόβλημα;
1. Το κοινό-στόχος σας δεν έχει οριστεί σωστά
Υπάρχει μια κοινή παρανόηση ότι αν μπορείτε να προσεγγίσετε εκατομμύρια ανθρώπους, γιατί να μην το κάνετε; Ειλικρινά, οι διαφημίσεις σας στο Facebook δεν θα είναι τόσο αποτελεσματικές όσο προσπαθείτε να προσεγγίσετε πολλά άτομα.
Πολύ καλύτερα να βελτιώσετε και να ορίσετε χρησιμοποιώντας αυτό που ονομάζεται στόχευση. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη δυνατότητα στην κατασκευή, μπορείτε πραγματικά να προσδιορίσετε με σαφήνεια τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές-στόχους που θέλετε να συμπεριλάβετε καθώς και να εξαιρέσετε.
2. Οι διαφημίσεις σας πρέπει να είναι πιο ελκυστικές οπτικά
Οι εγκέφαλοί μας μπορούν να επεξεργαστούν εικόνες σε 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Υπάρχει ένας λόγος που το Facebook και το Instagram είναι τόσο δημοφιλή με οπτικό περιεχόμενο. Tο Facebook έχει έναν κανόνα σχετικά με το να μην περιέχει περισσότερο από 20 τοις εκατό κείμενο στις εικόνες σας για προωθημένες προσφορές: δεν θέλουμε η ροή ειδήσεων να μοιάζει πολύ με διαφημιζόμενο περιεχόμενο. Έτσι, για το σκοπό αυτό, η χρήση πιο οπτικά ελκυστικών εικόνων στις προωθημένες προσφορές σας μπορεί να συμβάλει στην αύξηση τουλάχιστον της αφοσίωσης και των κλικ.
3. Το περιεχόμενο των διαφημίσεων σας είναι πολύ επαγγελματικό
Όταν οι χρήστες είναι στο Facebook, βρίσκονται σε κοινωνική κατάσταση. Ως επί το πλείστον, οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Facebook κατά τη διάρκεια του ελεύθερου χρόνου τους, εκτός της εργασίας. Οι χρήστες κάνουν κύλιση στη ροή ειδήσεων, βλέποντας έως και 300 posts την ημέρα κυρίως από φίλους, άτομα που ακολουθούν, ομάδες στις οποίες ανήκουν και ορισμένες σελίδες που τους άρεσαν. Το περιεχόμενο που προσελκύει τους χρήστες είναι προσωπικό, ανθρώπινο και πραγματικό.
Η διαφήμισή σας ανταγωνίζεται τώρα για προσοχή μεταξύ φωτογραφιών μωρών, γατών, φαγητού και διασκεδαστικών προσωπικών βίντεο. Το περιεχόμενο σας πρέπει να προσαρμοστεί και να είναι πιο προσωπικό και κοινωνικό. Σκεφτείτε πώς μπορούν οι διαφημίσεις σας να έχουν περισσότερο μια αυθεντική, ανθρώπινη εμφάνιση και αίσθηση.
4. Η σελίδα προορισμού σας δεν είναι σύμφωνη με τη διαφήμισή σας
Φανταστείτε να έχετε την τέλεια στόχευση, ελκυστικά γραφικά, εξανθρωπισμένα μηνύματα και συναρπαστικό περιεχόμενο από την κατασκευή ιστοσελίδας. Έχετε συγκεντρώσει το ακριβές ενδιαφέρον της αγοράς-στόχου. Βλέπουν τη διαφήμισή σας και κάνουν κλικ. Τώρα, βρίσκονται στον ιστότοπό σας, αλλά υπάρχει μια μεγάλη αποσύνδεση. Η εικόνα στη διαφήμιση δεν βρίσκεται στη σελίδα προορισμού του ιστότοπου.
Υπάρχουν πάρα πολλά ξένα κουμπιά και σύνδεσμοι για να κάνετε κλικ. Το μήνυμα δεν είναι σαφές. Η έκκληση για δράση δεν είναι σαφής. Ο συνδυασμός χρωμάτων και η επωνυμία είναι διαφορετικές. Η σελίδα / ο ιστότοπος δεν είναι φιλικός προς κινητά και απαιτείται πολύς χρόνος φόρτωσης. Ένα γιγαντιαίο αναδυόμενο παράθυρο εμφανίζεται αμέσως και είναι δύσκολο να κάνετε κλικ, ειδικά σε κινητά.
Όλες αυτές οι πιθανές αποσυνδέσεις είναι λόγοι για τους οποίους ο πολυπόθητος επισκέπτης-στόχος σας θα εγκαταλείψει γρήγορα τη σελίδα προορισμού σας και δεν θα προβεί στην ενέργεια που θέλετε.
Για να αυξήσετε τις μετατροπές διαφημίσεων, δεν αρκεί να γίνει το κλικ. Πρέπει και ο ιστότοπος σας να είναι ανανεωμένος και συντονισμένος με το περιεχόμενο των διαφημίσεων σας. Μόνο έτσι θα καταφέρετε να διαχειριστείτε τις προσδοκίες των υποψηφίων.