Πώς να Δημιουργήσετε Το Βrand Της Επιχείρησής Σας και Της Ιστοσελίδας Σας
1. Προσδιορίστε το κοινό σας.
Όταν πρόκειται για brand building, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Σκεφτείτε τι είδους προϊόντα θα πουλάτε και ποιον θα εξυπηρετούν. Προσπαθήστε να είστε συγκεκριμένοι με την επιλογή του πελάτη. Η επιλογή μιας συγκεκριμένης θέσης θα σημαίνει ότι έχετε λιγότερο ανταγωνισμό για να ανησυχείτε. Ο προσδιορισμός του κοινού σας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε τη φωνή του εμπορικού σήματος, το σχεδιασμό του site σας, ακόμη και τη σωστή strategy marketing για να συνδεθείτε με τους δυνητικούς αγοραστές.
2. Αναπτύξτε τη θέση του brand σας.
Η ανάπτυξη μιας ορισμένης βαθιάς γνώσης σχετικά με το κοινό-στόχο σας θα σας δώσει επίσης μια εικόνα για τη θέση του εμπορικού σας σήματος. Δεν μπορείτε να είστε ταυτόχρονα μια εταιρεία πολυτελούς μόδας υψηλών προδιαγραφών και μια επιχείρηση φιλική προς τον προϋπολογισμό. Πρέπει να αποφασίσετε πού θα εισέλθετε στην αγορά.
3. Διαλέξτε ένα όνομα επιχείρησης.
Γνωρίζετε το κοινό-στόχο σας και πώς θέλετε να τοποθετήσετε την επωνυμία σας. Τώρα ήρθε η ώρα να διαλέξετε αυτό το τόσο σημαντικό εμπορικό σήμα.
Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της μάρκας σας. Το σωστό όνομα θα πρέπει να αποστάζει όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο πελάτης σας για εσάς σε μία μόνο λέξη.
4. Περιγράψτε την ιστορία του brand σας.
Η ιστορία της μάρκας σας είναι ουσιαστικά το “γιατί” πίσω από τον οργανισμό σας. Όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν έναν σκοπό (πέρα από την απλή παραγωγή χρημάτων). Σκεφτείτε γιατί ιδρύσατε μια επιχείρηση και πώς τα προϊόντα σας μπορούν να επηρεάσουν θετικά τη ζωή των ανθρώπων.
5. Καθιέρωση της εμφάνισης του brand.
Η καθιέρωση της εμφάνισης του brand σας σημαίνει να αποφασίσετε πώς θα βοηθήσετε τους πελάτες να αναγνωρίσουν την εταιρεία σας με μια ματιά. Για παράδειγμα, τι είδους συσκευασία θα χρησιμοποιήσετε για τα προϊόντα σας; Πώς θα αναγνωρίζουν οι πελάτες σας το δέμα σας όταν παραγγέλνουν προϊόντα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Τι θα βλέπουν όταν πλοηγούνται στον ιστότοπό σας και αναζητούν προϊόντα;
6. Δημιουργήστε ένα logo.
Το logo σας είναι ένα άλλο σημαντικό στοιχείο για να μάθετε πώς να ξεκινήσετε τη δική σας μάρκα. Μαζί με το όνομά σας, το logo σας θα είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που αναγνωρίζουν οι πελάτες σας στην επωνυμία σας. Ένα εξαιρετικό logo πρέπει να έχει νόημα και να είναι εύκολα κατανοητό. Ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι το λογότυπό σας θα έχει το σωστό αντίκτυπο.
7. Γράψτε το slogan σας.
Αν και το slogan είναι ένα προαιρετικό μέρος της διαδικασίας δημιουργίας της μάρκας, αξίζει να το σκεφτείτε αν θέλετε να βελτιώσετε την εμβέλεια και την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας. Ένα σλόγκαν βοηθά τους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματός σας να κατανοήσουν την εταιρεία σας και τι κάνει.