Τα brands πρέπει να ενεργούν σαν άνθρωποι στις ιστοσελίδες τους στα social media
1. Βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ προσωπικότητας και επαγγελματισμού.
Να είστε αληθινοί. Δείξτε τον εαυτό σας στο “προσωπικό” σας στοιχείο, ενώ βρίσκεστε έξω στη δουλειά, προσφέροντας στην κοινότητα, ταξιδεύοντας και συνεργαζόμενοι με φίλους. Αλλά να θυμάστε πάντα να είστε σωστοί γιατί τα πράγματα θα ζουν για πάντα στο διαδίκτυο.
2. Δείξτε περισσότερο προσωπικότητα.
Tα brands συχνά αποτυγχάνουν να αιχμαλωτίσουν το κοινό τους όταν προσπαθούν να παίξουν τα πράγματα με ασφάλεια. Μη φοβάστε να δείξετε λίγο χιούμορ σε κατάλληλες στιγμές ή να πάρετε θέση για κάποια σχετικά θέματα. Αν και υπάρχουν πάντα όρια που δεν πρέπει να ξεπερνάτε, το να κρατάτε τα πράγματα πολύ αποστειρωμένα και να μην δείχνετε προσωπικότητα δεν σας βοηθά τους καταναλωτές να συνδεθείτε με εσάς.
3. Να είστε σταθερά μοναδικοί, να είστε πιστοί στην φωνή και το τόνο του brand σας.
Κάθε άνθρωπος έχει μια μοναδική φωνή και χαρακτήρα που συμβάλλει στη συνολική προσωπικότητά του – αυτό ισχύει και για τα brands. Μια συνεπής φωνή branding μπορεί να υποστηρίξει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα που θέλετε να παρουσιάσετε. Το κλειδί για τον εξανθρωπισμό ενός brand στα social media είναι η αυθεντικότητα και η συνέπεια. Το κοινό δεν θέλει να βλέπει το αγαπημένο του brand πχ. αθλητικών παπουτσιών να δημοσιεύει βαρετό περιεχόμενο στην προώθηση του eshop του.
4.Φτιάξτε content “behind the scenes”.
Οι followers σας θέλουν να βλέπουν το brand σας. Γι’ αυτό σας ακολουθούν. Θέλουν να δουν την κουλτούρα της εταιρείας σας, τους ανθρώπους και πώς είναι η καθημερινότητά σας. Φροντίστε να συνδυάσετε επαγγελματικές ή σκηνοθετημένες εικόνες με λήψεις lifestyle και μια ματιά στα παρασκήνια. Εάν έχετε ένα καθορισμένο θέμα ή εμφάνιση για τη σελίδα σας στο Instagram, τότε χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Story για να δώσετε στους followers σας μια πραγματική ματιά στην εταιρική σας κουλτούρα.
5. Αγκαλιάστε το “Story Telling”.
To “story telling” είναι ένα πολύ δημοφιλές τρόπος επικοινωνίας τον τελευταίο καιρό. Τα brands γίνονται όλο και πιο έξυπνα όσον αφορά την “ανθρωποποίηση” των μηνυμάτων σε όλο το content, είτε αυτό δημοσιεύεται στην ίδια τους την ιστοσελίδα είτε σε ένα κανάλι κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή είναι μια τάση που πρέπει πραγματικά να αγκαλιάσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πείτε στους followers σας μια ιστορία – κάτι με το οποίο μπορούν να συσχετιστούν.
6. Αναδείξτε την ομάδα σας.
Τα ισχυρά εμπορικά σήματα προσδίδουν πίστη όχι μόνο στα προϊόντα ή την εργασία τους, αλλά και στις ομάδες τους. Το κοινό σας ενδιαφέρεται για κάτι περισσότερο από το έργο σας και τα κομμάτια ηγετικής σκέψης – θέλει επίσης να μάθει για τους ανθρώπους πίσω από το εμπορικό σήμα. Τα βίντεο πίσω από τα παρασκήνια, οι εορτασμοί γενεθλίων, οι διασκεδαστικές εκδρομές και οι δραστηριότητες ομαδικού δεσμού είναι εξαιρετικοί τρόποι για να αναδείξετε την κουλτούρα σας και να συνδεθείτε με το κοινό σας.
7. Βάλτε πραγματικούς ανθρώπους να απαντούν στις αναρτήσεις των πελατών.
Ένα απλό “Ευχαριστώ!” για ένα θετικό σχόλιο θα σας βοηθήσει πολύ. Λεπτομερέστερες απαντήσεις σε πραγματικές ερωτήσεις ή καταγγελίες θα είναι ακόμη πιο επιτυχημένες. Για τις μάρκες που ενδιαφέρονται πραγματικά για το πώς γίνονται αντιληπτές από τους καταναλωτές, επενδύστε σε μια ομάδα ανθρώπων που κατανοούν το ήθος της μάρκας σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας για τη διαχείριση των κοινωνικών σελίδων.