espa banner
προβολή ιστοσελίδας κέντρου γλωσσών στο web με social media

Παρακαλώ αξιολογήστε


Με τη σωστή ψηφιακή τακτική τα κέντρα ξένων γλωσσών, μπορούν να προσελκύσουν μαθητές εάν παρέχουν online εκπαίδευση απευθείας από όλη την χώρα ακόμα και από το εξωτερικό και να κερδίσουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών που δεν έχουν ακόμη προσαρμοστεί στην μεταβαλλόμενη αγορά.

 

Έτσι, τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ‘μπαίνουν στο παιχνίδι’ αμέσως μετά από μια πετυχημένη κατασκευή ιστοσελίδας, ως ένα ουσιαστικό στοιχείο της στρατηγικής Online του φροντιστήριού σας.

 

Τα social media παρέχουν έναν χώρο υποδοχής στον οποίο οι νεοφερμένοι μπορούν να ανακαλύψουν το φροντιστήριο σας, να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να αλληλεπιδράσουν με τους τρέχοντες φοιτητές και το προσωπικό και να αρχίσουν να εμπιστεύονται το εμπορικό σήμα σας. Η social συμμετοχή ενθαρρύνει την εμπιστοσύνη, η οποία ανοίγει το δρόμο προς αυτά τα κρίσιμα βήματα “μετατροπής”, όπως η συμπλήρωση ενός ηλεκτρονικού εντύπου για περισσότερες πληροφορίες ή η υποβολή αίτησης εγγραφής.

 

Απλώς η δημιουργία λογαριασμών δεν αρκεί.

 

Ακολουθήστε αυτά τα 5 βήματα λοιπόν:

 

1. Να είστε πολύ συγκεκριμένοι για το κοινό της σχολής ξένων γλωσσών σας

 

Όταν δημιουργείτε, δημοσιεύετε ή μοιράζεστε περιεχόμενο στους λογαριασμούς των social του κέντρου σας. Συζητήστε με την ομάδα σας σχετικά με το ποια ακροατήρια έχουν μεγαλύτερη σημασία όσον αφορά την εγγραφή. Μπορεί να στοχεύετε σε πρόσφατους αποφοίτους γυμνασίου ή λυκείου καθώς και σε ανθρώπους πιο ηλικιωμένους ή ακόμα πιο νέα παιδιά. Κάθε κέντρο πρέπει να έχει το δικό του ιδιαίτερο ακροατήριο.

 

2. Γράψτε σε άρθρο τους στόχους σας

 

Είναι εύκολο να χαθείτε στην ποικιλία των επιλογών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης εκεί έξω. Κάθε μήνας φέρνει νέα εργαλεία, κανάλια και μέσα εμπλοκής κοινού. Δεν μπορείτε να είστε παντού ταυτόχρονα και σίγουρα δεν χρειάζεται να είστε! Μηδενίστε τα κανάλια και επικεντρωθείτε στις τακτικές που έχουν μεγαλύτερη σημασία στο σχολείο σας, ορίζοντας με σαφήνεια τους κοινωνικούς σας στόχους. Τι ελπίζετε να επιτύχετε στα κοινωνικά μέσα; Εξετάστε ποια αποτελέσματα έχουν μεγαλύτερη σημασία. Θα πρέπει να τελειοποιήσετε τους στόχους που διατυπώνετε προσθέτοντας συγκεκριμένους στόχους και χρονοδιαγράμματα, προσέχοντας να είναι ρεαλιστικά και εφικτά. Οι σαφείς στόχοι θα σας βοηθήσουν να καθοδηγήσετε κάθε πτυχή της στρατηγικής των social media συμπεριλαμβανομένης της επιλογής της σωστής τακτικής και της αποτελεσματικής μέτρησης των αποτελεσμάτων σας.

 

3. Επιλέξτε τα σωστά κανάλια για το κοινό σας

 

Δεν χρειάζεται να είστε παντού σε κοινωνικά μέσα. Στην πραγματικότητα, η εξάπλωση του εαυτού σας θα χρησιμεύσει μόνο για την αραίωση της ποιότητας της συμμετοχής σας και θα μπερδέψει τους υποψήφιους μαθητές για το τι πραγματικά αντιπροσωπεύει το κέντρο σας. Η επιλογή καναλιού εξαρτάται αποκλειστικά από τα πρόσωπα (ή το κοινό) που έχετε ορίσει στο πρώτο βήμα και τους στόχους που έχετε ορίσει στο βήμα δεύτερο. Η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας υπαγορεύουν πού είναι πιθανό να βρίσκονται στα κοινωνικά μέσα.

 

Πάρτε χρόνο για να διερευνήσετε πού στοχεύει το κοινό σας. Επιλέξτε 2-3 πλατφόρμες για να ξεκινήσετε και εστιάστε τις προσπάθειές σας στο να χτίσετε τη σχέση σας με τα πιο πολύτιμα πρόσωπά σας που αυτό οδηγεί στο επόμενο βασικό συστατικό μας για την πρόσληψη φοιτητών στα social media.

 

4. Ευθυγραμμίστε το περιεχόμενό σας με το κοινό και τους στόχους σας

 

Η δημιουργία λογαριασμών στα social media είναι εύκολη. Η προσέλκυση και η εμπλοκή των χρηστών, και συχνά το ενημερωμένο περιεχόμενο χρειάζεται περισσότερη εργασία! Υπάρχουν όμως απλές προσεγγίσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα σχολεία των ξένων γλωσσών για να εξασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό τους είναι φρέσκο και ακριβές στους στόχους.

 

Ακολουθούν μερικές ιδέες:

 

1. Διαγωνισμοί & Κουίζ

 

Ας υποθέσουμε ότι προσπαθείτε να δημιουργήσετε δεσμούς με νέους φοιτητές κάποιου κολεγίου. Μπορείτε να δοκιμάσετε μια σειρά από απλά κουίζ που σχετίζονται με τη γλώσσα. Θα μπορούσατε να προσφέρετε ένα μικρό βραβείο στο μέλος της κοινότητας που παρέχει την πρώτη σωστή απάντηση. Και παρατηρήστε τη στρατηγική χρήση των hashtag για να ευρύνετε αυτό το κουίζ σε μια μεγαλύτερη κοινότητα χρηστών του Facebook και να προσελκύσετε νέα μέλη στην κοινότητα. Αυτό το απλό κουίζ αντικατοπτρίζει αυτή την ταυτότητα, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή από υπάρχοντες και νέους οπαδούς.

 

2. Μαρτυρίες φοιτητών

 

Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων θα επισκεφθούν τους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης του σχολείου σας, αναζητώντας αποδεικτικά στοιχεία. Θέλουν απόδειξη ότι η σχολική σας κουλτούρα είναι φιλόξενη, οι σπουδαστές σας συνεχίζουν να κάνουν σπουδαία πράγματα, οι δάσκαλοί σας είναι άρτια καταρτισμένοι ειδικοί και ότι τα προγράμματά σας θα σας βοηθήσουν να επιτύχουν τα όνειρά τους. Κανείς δεν το κάνει καλύτερα από τους σημερινούς σπουδαστές και τους αποφοίτους σας. Αυτός είναι ο ιδανικός τρόπος για να ενθαρρύνετε – και να παρακολουθείτε – παραπομπές στον ιστότοπό σας από τα κοινωνικά μέσα. Εν τω μεταξύ, η δύναμη της μαρτυρίας (κοινωνική απόδειξη) θα βοηθήσει να πείσει τους επισκέπτες ότι τα προγράμματά σας αξίζουν διερεύνησης και έρευνας.

 

3. Ειδήσεις που στοχεύουν στο κοινό

 

Πολλοί φοιτητές θα χρησιμοποιούν τους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να ενημερώνονται με τις εκδηλώσεις της πανεπιστημιούπολης και της κοινότητας. Αλλά είναι σημαντικό να είστε στρατηγικοί σχετικά με τα νέα που μοιράζεστε. Φιλτράρετε τις ενημερώσεις σας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τα κίνητρα του κοινού στόχου σας. Εκτός από τις συνηθισμένες ακαδημαϊκές υπενθυμίσεις, τα νέα και οι ενημερώσεις προσφορών που ευθυγραμμίζονται με τα μοναδικά ενδιαφέροντα των σημερινών και μελλοντικών σπουδαστών σας. Θα τους κρατήσετε ώστε να επιστρέψουν για περισσότερες πληροφορίες.

 

4. Δώστε προτεραιότητα στα οπτικά συστήματα για να πείτε την ιστορία της επωνυμίας σας

 

Τα οπτικά συστήματα βασίζονται σε κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τις σχολές αγγλικής. Η εμπιστοσύνη, σε μεγάλο βαθμό, στο κείμενο θα μπορούσε εύκολα να προκαλέσει σύγχυση μεταξύ των μελών της κοινωνικής σας κοινότητας και των νεοφερμένων, γεγονός που τους ώθησε να αναζητήσουν ευκαιρίες αλλού.

Εκτός από τη χρήση εικόνων και βίντεο στο Facebook, το Instagram, το Twitter, κλπ., Το YouTube είναι μια ιδανική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

•  Το YouTube έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες – σχεδόν το ένα τρίτο όλων των ανθρώπων στο Διαδίκτυο.

•  Το YouTube φθάνει περισσότερα άτομα ηλικίας 18-34 ετών και 18-49 ετών από οποιοδήποτε δίκτυο

•  Το YouTube ξεκίνησε τοπικές εκδόσεις σε περισσότερες από 70 χώρες.

Δεδομένων αυτών των στατιστικών στοιχείων, είναι ασφαλές να πούμε ότι το YouTube πρέπει σίγουρα να είναι μέρος της στρατηγικής των social media του φροντιστηρίου σας!

 

5.Εμβάθυνε στη διαφήμιση μέσω των social media

 

Η στρατηγική ώθηση μιας ανάρτησης στο Facebook, η προώθηση ενός συγκεκριμένου tweet ή η προβολή διαφημίσεων γύρω από τους βασικούς χρόνους πρόσληψης και τα γεγονότα είναι ένας ιδανικός και οικονομικά αποδοτικός τρόπος για την επίτευξη περισσότερων προοπτικών στον κοινωνικό τομέα.

 

Επιπλέον, τα σχολεία ξένων γλωσσών μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις τους θα προβληθούν από το σωστό κοινό. Μπορείτε να στοχεύσετε ανά χώρα, πόλη, φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα και ακόμη και A / B δοκιμάστε τις διαφημίσεις σας για να βελτιώσετε το περιεχόμενό τους για μεγιστοποίηση απόδοσης της επένδυσης (ROI).

 

Υπάρχουν πολλά ακόμα λόγια για το πώς τα online κέντρα ξένων γλωσσών μπορούν να εκμεταλλευτούν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης για να αποκτήσουν περισσότερους σπουδαστές  – όπως τη χρήση πολυγλωσσικού περιεχομένου, τη συμμετοχή πρεσβευτών (ambassadors) φοιτητών και τη διαμόρφωση των αναλυτικών στοιχείων για τον εντοπισμό, τη μέτρηση και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι