espa banner
επιτυχής κατασκευή ιστοσελίδων ινστιτούτου ομορφιάς

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Να είναι συμβατό με τα κινητά, είναι απαραίτητο

Με την πλειοψηφία των επισκεπτών που χρησιμοποιούν smartphones για να προβάλουν τον ιστότοπό σας, είναι απαραίτητο η ιστοσελίδα σας να διαβάζεται εύκολα σε μια κινητή συσκευή. Δεν είστε σίγουροι αν η εταιρεία που υλοποίησε την κατασκευή ιστοσελίδας σας φρόντισε ο ιστότοπος σας να είναι συμβατός προς κινητά; Κοιτάξτε τον ιστότοπό σας τώρα στο τηλέφωνό σας. Μήπως κάνει αυτόματη ανακατάταξη ώστε να είναι εύκολη η ανάγνωση ή μήπως γίνετε μικροσκοπική και σχεδόν δυσανάγνωστη;

Εάν παρατηρήσετε ότι ο ιστότοπός σας δεν είναι συμβατός προς τα κινητά, θα μπορούσατε να χάσετε πάνω από το 50% όλων των πιθανών πελατών σας.

2. Τα λιγότερα πράγματα είναι καλύτερα για τον ιστότοπό σας

Η δημιουργία των συνδέσεων (links) στις ιστοσελίδες σας, η εμφάνιση της πλαϊνής γραμμής με διαφημίσεις και πληθώρα σελίδων με διαφημιστικά μηνύματα μπορεί να φανεί σαν ένας αλάνθαστος τρόπος για να κρατήσετε τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, αλλά δεν είναι έτσι. Δείχνει ότι αντιμετωπίζει επιλογές οπου ο επισκέπτης εκλαμβάνει μια σύγχυση και φεύγει. Υπάρχει συνέπεια μεταξύ γραμματοσειρών, σαφής πλοήγηση και καθαρό σχέδιο. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία ανάμεσα στην επίδειξη του τι μπορεί να προσφέρει το ινστιτούτο αισθητικής σας, μην ξεγελάτε τον αναγνώστη με πάρα πολλές πληροφορίες.

3. Ηλεκτρονικές κρατήσεις

Αν θέλετε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε ραντεβού στην αντζέντα σας, τότε ένα ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων στον ιστότοπό σας είναι ένα μάρκετινγκ εργαλείο που πρέπει να υπάρχει αυτές τις μέρες. Η ηλεκτρονική κράτηση είναι τώρα άμεσα διαθέσιμη και δεν είναι ακριβό. Είναι εύκολο να το προσθέσετε στον ιστότοπό σας ζητήστε από τον web developer να το κάνει για εσάς.

4. Πώς μπορώ να βρω την τιμή;

Τα στατιστικά στοιχεία των ιστότοπων των πελατών μας αποκαλύπτουν ότι η σελίδα τιμοκατάλογος είναι η τρίτη πιο συχνή ιστοσελίδα που επισκέπτονται στις περισσότερες επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα εκπλαγείτε με το πόσα σινστιτούτα δεν διαθέτουν τέτοια στον ιστότοπό τους. Εάν δεν διαθέτετε έναν τιμοκατάλογο δεση, να το καταστήσετε προτεραιότητα.

5. Αφήστε τους πελάτες σας να πουλήσουν για εσάς

Τι καλύτερο από το να πουλήσει το εμπορικό σας σήμα ένας απο τους ευχαριστημένους πελάτες σας; Αφήστε τους πελάτες σας να μιλήσουν παρουσιάζοντας κριτικές πελατών στον ιστότοπό σας.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι η ενθάρρυνση των πελατών να μοιραστούν τις κριτικές τους και να δημιουργήσουν έναν αυτοματοποιημένο μηχανισμό που να διευκολύνει τη δημοσίευση αυτών των αναθεωρήσεων στον ιστότοπό σας. Ποιος καλύτερος τρόπος να πωλούν σε νέους πελάτες από το να τους επιτρέπεται να ερευνήσουν και να βρουν σχόλια από τους υπάρχοντες πελάτες σχετικά με την εμπειρία τους στο κέντρο ομορφιάς σας. Θα είναι σε θέση να έρθουν στο πρώτο ραντεβού τους με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας τι να περιμένουν.

Αυτές οι συμβουλές μπορεί να είναι εύκολες για τον σχεδιασμό ώστε να υλοποιηθούν και όταν πρόκειται για τον κλάδο της αισθητικής και της ομορφιάς, όλοι πρέπει να τις έχετε!!!


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι