Η υπεροχή του εταιρικού website έναντι των social media
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζουν συνεχώς έδαφος στους κόλπους της νεολαίας αποτελώντας πανίσχυρο μέσο επικοινωνίας και πληροφόρησης , αλλά και προβολής προϊόντων και υπηρεσιών. Πολλοί είναι οι επιχειρηματίες οι οποίοι στηρίζουν τη διαδικτυακή τους παρουσία στα social media και αξιοποιούν τις δυνατότητες που παρέχουν για την προώθηση και γνωστοποίηση των προϊόντων τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μονοπωλούν το ενδιαφέρον των επαγγελματιών που στηρίζουν σε αυτά κατά αποκλειστικότητα τη διαφημιστική εκστρατεία της επιχείρησής τους. Ωστόσο η προβολή μέσω των μέσων δικτύωσης, δεν μπορεί να υποκαταστήσει το εταιρικό website και να αποτελέσει ολοκληρωμένη προωθητική στρατηγική.
Το εταιρικό ή επαγγελματικό web site εξασφαλίζει τη διαδικτυακή παρουσία της εταιρίας στον παγκόσμιο ιστό παρέχοντας πληροφόρηση σχετικά με τη δομή, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις τιμές , αλλά και περιλαμβάνει τα τελευταία νέα, προσφορές και διαγωνισμούς που ελκύουν τους πελάτες αποτελώντας ένα πλήρες μέσο προβολής και προώθησης προϊόντων. Ανοιχτό όλο το εικοσιτετράωρο δεν αποτελεί μόνο μέσω διαφήμισης, αλλά και μέσο παραγγελιών, αγοράς και πώληση ς. Η υπεροχή του έναντι των social media βασίζεται στα πλεονεκτήματά του που το καθιστούν αναντικατάστατο μέσο, το οποίο εγγυάται το μέλλον και προάγει την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης.
Στο εταιρικό website ο επαγγελματίας έχει τον απόλυτο έλεγχο του ιστοχώρου και μπορεί να θέτει τους δικούς του στόχους και κανόνες. Αντίθετα δημιουργώντας ένα λογαριασμό στο Twitter, στο Facebook ή στο Pinterest ακολουθεί τους κανόνες που ορίζουν οι αντίστοιχες εταιρίες, με αποτέλεσμα τον περιορισμό της ελευθερίας, της πρωτοτυπίας και της εφευρετικότητας στην προβολή και διακίνηση προϊόντων.
Επιπλέον η πιθανότητα εξαφάνισης των εταιριών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι καθόλου αμελητέα, όπως δείχνουν πρόσφατα παραδείγματα . Πρόσφατα εξαφανίστηκε το εξαιρετικά δημοφιλές MySpace, ενώ καταργήθηκε το Geocities που φιλοξενούσε σχεδόν 40 εκατομμύρια websites, γεγονότα που δημιουργούν επιφυλάξεις για τα social media και δημιουργούν ανασφάλεια σχετικά με τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης που στηρίζεται μόνο σε αυτά.
Τα κοινωνικά δίκτυα, αν και παρέχουν πλέον στατιστικά στοιχεία, υστερούν συγκριτικά με τα συστήματα στατιστικής ανάλυσης, που παρέχει το HubSpot και το Google Analytics . Η επεξεργασία των στατιστικών στοιχείων που συλλέγονται μπορούν να καθορίσουν το λειτουργικό και στρατηγικό προγραμματισμό της επιχείρησης, επιτρέπουν την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και συμβάλλουν στην αύξηση της κερδοφορίας.
Μέσω του search engine optimization (SEO) και του management article είναι δυνατή η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και η δημιουργία νέων πελατών που θα ενισχύσουν τα έσοδα της επιχείρησης.
Εν κατακλείδι τα κοινωνικά δίκτυα δεν μπορούν να αποτελέσουν ολοκληρωμένη διαφημιστική στρατηγική, αλλά μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά με την ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδων παραπέμποντας τους επισκέπτες στον ιστότοπο της επιχείρησης .Από Το website οι χρήστες του διαδικτύου θα αντλήσουν τις απαραίτητες πληροφορίες και θα αναζητήσουν απαντήσεις σε απορίες και ερωτήματα, ώστε από πρόσκαιροι επισκέπτες να μετατραπούν σε μόνιμους πελάτες και διαφημιστές της επιχείρησης.