Πώς θα είναι η ψηφιακή διαφήμιση-βίντεο σε 5 χρόνια;
Το βίντεο είναι ο κινητήριος μοχλός της παγκόσμιας βιομηχανίας ψηφιακής διαφήμισης – προώθησης ιστοσελίδων και αυτό θα συνεχιστεί και το 2026 – με κάποιες αλλαγές. Ακολουθούν όσα πρέπει να γνωρίζετε.
Τα τελευταία χρόνια, το βίντεο υπήρξε ίσως η ισχυρότερη κινητήρια δύναμη για την παγκόσμια βιομηχανία ψηφιακής διαφήμισης. Οι τάσεις της online-video-διαφήμισης eshop και σελίδων σε πέντε χρόνια θα είναι σίγουρα κάπως διαφορετικές από αυτές που παρακολουθούμε τώρα το 2021.
Ας ρίξουμε μια σύντομη ματιά στο πώς μπορεί να μοιάζει η διαφήμιση ψηφιακών βίντεο το 2026.
Κυριαρχία της εμβυθιστικής διαφήμισης με καύσιμο το 5G
Παρόλο που η υιοθέτηση του 5G αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες το 2020 και το 2021 (αποδώστε το στην οικονομική επιβράδυνση που σχετίζεται με την πανδημία ή στον καταρράκτη παραπληροφόρησης που εξαπλώνεται στο διαδίκτυο και τροφοδοτεί το γενικό άγχος των ανθρώπων), τα επόμενα πέντε χρόνια θα είναι υπεραρκετά για να πάρουν μπροστά τα πράγματα. Και δεδομένου ότι η ποικιλία των συσκευών 5G το 2026 θα κυριαρχήσει, προφανώς, στην αγορά, το ίδιο θα συμβεί και με τις καθηλωτικές διαφημίσεις βίντεο με AR και VR. Αυτές όχι μόνο θα προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία στις κάθετες κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ταξιδιών, αλλά θα γίνουν επίσης απαραίτητο μέρος των διαφημίσεων παιχνιδιών, ανοίγοντας την ολοκαίνουργια εποχή του metaverse για τους πελάτες.
Επιβίωση vs. αναβίωση του περιεχομένου βίντεο-διαφημίσεων που επιμελούνται οι influencers
Πρώτα απ’ όλα, σύμφωνα με τις προβλέψεις μας, η κοινότητα των διαδικτυακών influencers όπως την ξέρουμε θα πεθάνει μέχρι το 2026. Και όμως, θα εξελιχθεί και θα αναπτυχθεί πολύ πέρα από τα όρια που μπορούμε τώρα να φανταστούμε.
Αυτό που μπορεί να προκύψει από μια τέτοια κατακλυσμένη αγορά influencer είναι η περιορισμένη, πιο εξελιγμένη επανάληψή της, όπου οι μάρκες θα βάζουν περισσότερα χρήματα για την καλλιέργεια των μακροπρόθεσμων πρεσβευτών τους στην κοινότητα των influencers, πιέζοντας τους όμως περισσότερο όσον αφορά την ποιότητα και τη μορφή του επιμελημένου περιεχομένου βίντεο-διαφήμισης.
Διαχωρισμός και εμφάνιση πολλαπλών αγορών προγραμματισμού-βίντεο-διαφήμισης
Μέχρι στιγμής, η άμεση συνεργασία μεταξύ εκδοτών και εμπορικών εταιρειών αποτελούσε την premium ψηφιακή-βίντεο-διαφημιστική θέση, ενώ η προγραμματισμένη-βίντεο διαφήμιση παρέμενε σε μεγάλο βαθμό μια αγορά της Άγριας Δύσης, αν και με πολύ μεγαλύτερο όγκο.
Λοιπόν, σε πέντε χρόνια, αναμένουμε ότι ο τομέας της προγραμματισμένης-βίντεο-διαφήμισης θα χωριστεί – σε μια σειρά από επιμέρους θέσεις. Και, ενώ τα premium (και σχεδόν premium) τμήματα θα βασίζονται κυρίως στα δεδομένα κοινού που έχουν επιλεγεί από τον πρώτο φορέα και στα σύνθετα εργαλεία στόχευσης με βάση το πλαίσιο, μαζί με την τεχνολογία προγνωστικών διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη για την τμηματοποίηση των ομάδων χρηστών, το υπόλοιπο προγραμματιστικό θα χρησιμοποιεί ένα εντελώς διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο θα συνεπάγεται την επιλογή λιγότερο ακριβών επιλογών στόχευσης και πιο ασαφών κριτηρίων καταλληλότητας μάρκας, αλλά σε πολύ πιο προσιτή τιμή.