espa banner
Copywriting vs Content Writing ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι βασικές διαφορές μεταξύ των δύο διαφορετικών ιδεών, ας εμβαθύνουμε σε ορισμένες από τις σαφείς διακρίσεις μεταξύ του Copywriting και Content Writing.

1. Οι copywriters δημιουργούν κυκλοφορία, οι content writers την μετατρέπουν 

Επειδή οι copywriters επικεντρώνονται περισσότερο στη δημιουργία κειμένων που έχουν σαφή σκοπό τον προσανατολισμό στη δράση, τείνουν να γράφουν πράγματα που οδηγούν σε οργανική κυκλοφορία. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως διαφημίσεις και άρθρα επιφανειακού επιπέδου που προσελκύουν ευρύ κοινό. Ωστόσο, μόλις τα κοινά αυτά εισέλθουν, οι συντάκτες περιεχομένου αναλαμβάνουν να βοηθήσουν στη μετατροπή του πελάτη μέσω του αγοραστικού ταξιδιού.
2. Οι content writers είναι μέρος μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής

Η δουλειά που κάνουν δεν μετριέται πάντα με μετρήσεις και KPIs. Αντί να επιδιώκουν κλικ και μετατροπές eshop, οι content writers αποτελούν μέρος μακροπρόθεσμων στρατηγικών περιεχομένου που μπορεί να περιλαμβάνουν στοιχεία όπως η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand, η φροντίδα των leads ή η οικοδόμηση μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής SEO.

3. Οι κειμενογράφοι γράφουν σύντομο περιεχόμενο, οι συγγραφείς περιεχομένου γράφουν μακροσκελές περιεχόμενο
Η συγγραφή κειμένων τείνει να είναι περιεχόμενο μικρής διάρκειας που προορίζεται να προκαλέσει γρήγορες αντιδράσεις από το κοινό. Για παράδειγμα, η συγγραφή κειμένων συνήθως περιλαμβάνει:

  • Email Campaigns
  • Slogans
  • Taglines
  • Landing Page Content
  • Ad Scripts
  • Billboards
  • Catalogs
  • Postcards
  • Direct Mail
  • Social Media Post

    4. Οι copywriters περιεχομένου εστιάζουν στο SEO

Οι copywriters συνήθως εργάζονται με έναν στόχο: να κερδίσουν τα περισσότερα κλικ. Αυτό σημαίνει ότι, αντί να επικεντρώνονται σε πράγματα όπως το SEO ιστοσελίδων, οι copywriters ασχολούνται πολύ περισσότερο με “πιασάρικους τίτλους” και ενδιαφέροντα taglines που φέρνουν τους πελάτες που χρειάζεται μια εταιρεία για τις καμπάνιες της. Από την άλλη πλευρά, to content writing επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στο SEO. Τα άρθρα και το περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας που δημιουργούν οι συντάκτες περιεχομένου χρησιμοποιούν το SEO για να αυξήσουν σταδιακά την αξιοπιστία και την αυθεντία ενός brand. Ενώ αυτή η διαδικασία απαιτεί χρόνο, είναι μια σημαντική δεξιότητα που χρησιμοποιεί λέξεις-κλειδιά και βελτιστοποίηση περιεχομένου.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι