Οι βασικές φάσεις του μάρκετινγκ περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων
Το περιεχόμενο και το μάρκετινγκ που το συνοδεύει είναι ένα σημαντικό δομικό στοιχείο οποιασδήποτε καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ. Κατά το χειρισμό του μάρκετινγκ περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων, υπάρχουν συγκεκριμένες φάσεις που πρέπει να γνωρίζετε για να περάσετε για να τις κάνετε αποτελεσματικές. Η παράλειψη φάσεων δεν συνιστάται, ανεξάρτητα από το πόσο σίγουροι είστε. Αυτές οι φάσεις υπάρχουν για να σας βοηθήσουν να πετύχετε και να επιτύχετε τους στόχους σας.
Ακολουθεί μια ανάλυση των φάσεων και γιατί είναι σημαντικές για το μάρκετινγκ περιεχομένου σας:
Δημιουργία σχεδίου μάρκετινγκ περιεχομένου
Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία σκοπού, πρέπει να γνωρίζετε ποιοι είναι οι στόχοι σας και αν το περιεχόμενο που έχετε κατά νου εξυπηρετεί τον σκοπό της επίτευξης αυτού του στόχου. Κατά τη δημιουργία περιεχομένου, θέλετε να σκεφτείτε όλες τις φάσεις του κύκλου αγοράς που θα περάσει ένας πελάτης. Θέλετε το περιεχόμενό σας να μιλάει σε άτομα στα διάφορα στάδια του κύκλου αγοράς.
Εάν εστιάζετε το περιεχόμενό σας μόνο σε ένα στάδιο του κύκλου αγοράς, αφήνετε τα υπόλοιπα έξω και λείπει ολόκληρο το κοινό που διαφορετικά θα ενδιαφερόταν για αυτό που έχετε να πείτε. Όταν σχεδιάζετε το περιεχόμενό σας, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε ποιος θα είναι ο σκοπός του. Τη μία εβδομάδα μπορεί να εστιάσετε σε μια φάση του αγοραστικού κύκλου και την επόμενη μπορεί να εστιάσετε σε μια άλλη. Βεβαιωθείτε ότι δίνετε σε κάθε φάση τον προβολέα. Αυτό μπορεί να γίνει δημιουργώντας ένα χρονοδιάγραμμα.
Δημιουργία περιεχομένου
Μόλις έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, θα ξέρετε τι γράφετε και πότε. Αυτό απαιτεί μεγάλη πίεση από την εξεύρεση ιδεών την τελευταία στιγμή. Όταν καθίσετε να γράψετε, θα ξέρετε τι γράφετε. Μερικές φορές, όταν γράφετε ένα κομμάτι περιεχομένου, θα έχετε περισσότερες ιδέες να έρχονται σε εσάς, οπότε κρατήστε μια τρέχουσα λίστα ιδεών στις οποίες μπορείτε να ανατρέξετε όταν σχεδιάζετε μελλοντικό περιεχόμενο.
Εάν δεν είστε ο ίδιος συγγραφέας ή δεν έχετε το χρόνο να δημιουργήσετε περιεχόμενο, μπορείτε να προσλάβετε κάποιον για να δημιουργήσετε το προγραμματισμένο περιεχόμενο για εσάς. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσλάβει κάποιον που έχει καλή φήμη και θα παρουσιάσει την καλύτερη δουλειά του για εσάς. Όταν προσλαμβάνετε κάποιον, είτε μια εταιρεία είτε ένα άτομο, βεβαιωθείτε ότι σας επιτρέπεται η διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου. Θα πρέπει να μπορείτε να εγκρίνετε τίτλους, την εργασία και το χρονοδιάγραμμα.
Προώθηση του περιεχομένου
Τώρα που έχετε γράψει κάποιο υπέροχο περιεχόμενο, πρέπει να το προωθήσετε. Οι πιθανότητες είναι ότι το περιεχόμενό σας θα ανακαλυφθεί από τους ανθρώπους, αλλά γιατί να μην δουν περισσότερα μάτια προωθώντας το στα κοινωνικά μέσα; Εάν οι οπαδοί σας ενδιαφέρονται για τον κλάδο, την εταιρεία ή την επωνυμία σας, πιθανότατα θα ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο που δημιουργείτε. Ακόμα καλύτερα, μπορεί ακόμη και να μοιραστούν το περιεχόμενό σας με τους οπαδούς τους, οδηγώντας σε ακόμη περισσότερα μάτια στο περιεχόμενό σας. Η προώθηση του περιεχομένου σας δεν απαιτεί πολύ χρόνο, αλλά είναι χρόνος που δαπανάται καλά.
Κάθε στάδιο του μάρκετινγκ περιεχομένου έχει σημασία και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως σημαντικό. Ακολουθώντας κάθε φάση, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ περιεχομένου που έχετε για την επιχείρησή σας.