Πώς να δημιουργήσετε μια νικητήρια πρόταση σχεδιασμού ιστοσελίδων
Τι είναι μια νικηφόρα πρόταση σχεδιασμού ιστοσελίδων;
Μια επιτυχημένη πρόταση σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι ένα καλά τεκμηριωμένο έγγραφο που βοηθά τους πελάτες να καταλάβουν τι παίρνουν όταν προσλαμβάνουν ένα πρακτορείο ή έναν ελεύθερο επαγγελματία. Το πρώτο βήμα για τη σύνταξη μιας επιτυχημένης πρότασης είναι να ακούσετε τον πελάτη σας και να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις ανάγκες και τους στόχους τους και θα σας δώσει πληροφορίες για το τι αναζητούν σε έναν ιστότοπο.
Αυτός είναι ένας απλός οδηγός για το πώς να γράψετε μια επιτυχημένη πρόταση κατασκευής ιστοσελίδων, ώστε να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας.
1. Πλαίσιο
Μια καλή πρόταση ξεκινά με τον καθορισμό του κατάλληλου πλαισίου. Αυτό είναι το “γιατί” πίσω από την πρόταση. Θα μπορούσε να είναι ένα σημείο πόνου που αντιμετωπίζει ο δυνητικός πελάτης σας ή μια ευκαιρία που θέλει να εκμεταλλευτεί. Το να δείχνετε ότι κατανοείτε τα προβλήματα και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του από νωρίς.
2. Λύση
Με βάση την αρχική σας έρευνα και τα ευρήματά σας, θα είστε πλέον σε θέση να σκιαγραφήσετε μια λύση.
Μόλις ξεκινήσουν οι εργασίες, θα υπάρξουν αναμφίβολα κάποιες αλλαγές στις ιδέες, αλλά σε αυτό το στάδιο, οι πελάτες πρέπει να είναι σίγουροι ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. Εδώ είναι που μπορείτε να δημιουργήσετε μια μοναδική διαφοροποίηση των υπηρεσιών σας και να καλύψετε το κενό.
3. Πεδίο εφαρμογής & παραδοτέα
Είναι πολύ εύκολο να χάσει κανείς την πορεία του έργου όταν τα παραδοτέα δεν έχουν καθοριστεί και συμφωνηθεί από την αρχή. Η ύπαρξη ενός συμφωνημένου καταλόγου παραδοτέων θα αποτρέψει τη διάρρηξη του πεδίου εφαρμογής, η οποία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις κάθε έργου σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων. Καθορίζοντας με σαφήνεια το πεδίο εφαρμογής και τα παραδοτέα.Ως μέρος των παραδοτέων του έργου του ιστότοπου, δεν λάβατε υπόψη σας το περιεχόμενο του ιστότοπου. Ο πελάτης μπορεί να υποθέσει ότι αποτελεί μέρος των συνολικών παραδοτέων. Η εισαγωγή μη καταλογισμένων παραδοτέων αργότερα στο έργο καταστρέφει τις σχέσεις με τους πελάτες. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τι περιλαμβάνεται και τι αποκλείεται από τον κατάλογο των παραδοτέων.
Η ανάλυση κάθε στοιχείου και η επισήμανση των στοιχείων που περιλαμβάνονται και των στοιχείων που εξαιρούνται δίνει στον πελάτη μια σε βάθος κατανόηση του τι να περιμένει.
4. Διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης
Σε αυτή την ενότητα, θα παρουσιάσετε την προσέγγισή σας για τη διαχείριση και την εκτέλεση του έργου του ιστότοπου. Περιγράψτε κάθε βήμα και τα παραδοτέα του μαζί με το χρόνο που θα δαπανηθεί για την εκτέλεση.
Η διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης ενός δικτυακού τόπου διαφέρει από πρακτορείο σε πρακτορείο. Μερικά από τα συνήθη βήματα στη διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων είναι τα εξής:
- Έρευνα & Στρατηγική
- Πλαίσιο & sitemap
- Σχεδιασμός
- Έννοια σχεδιασμού
- Ανάπτυξη σχεδιασμού
- Οριστικοποίηση σχεδιασμού
- Ανάπτυξη & QA
- Υπογραφή & έναρξη
5. Εργαλεία
H τεχνολογική στοίβα που χρησιμοποιείτε μπορεί να κάνει ή να καταστρέψει την εμπειρία του πελάτη σας. Η συμπερίληψη εργαλείων που απευθύνονται στον πελάτη στην πρότασή σας θα σας δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Αν αναρωτιέστε πώς να επιλέξετε μια τεχνολογική στοίβα που απευθύνεται σε πελάτες, είναι χρήσιμο να εξετάσετε το πλεονέκτημα της ύπαρξης τέτοιων εργαλείων.
Συμπέρασμα
Τέλος, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, ζητήστε πάντα να παρουσιάσετε την πρότασή σας σε βασικούς υπεύθυνους λήψης αποφάσεων. Προγραμματίστε μια συνάντηση με τους υποψήφιους πελάτες σας για να συζητήσετε, είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω βιντεοκλήσης.
Η δημιουργία μιας νικητήριας πρότασης σχεδιασμού ιστοσελίδων δεν πρέπει να είναι επιστήμη πυραύλων. Η κατανόηση των προβλημάτων και των αναγκών του πελάτη είναι απαραίτητη. Η επιτυχία αρχίζει με το να το πετύχετε.
Καλή δημιουργία!