espa banner
Τα ψηφιακά στοιχεία του website σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όταν είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, ειδικά μιας διαδικτυακής επιχείρησης, εμπλέκονται ψηφιακά στοιχεία. Αυτά τα ψηφιακά στοιχεία μπαίνουν στο παιχνίδι με το ψηφιακό μάρκετινγκ. Εάν αποφασίσετε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι καλή ιδέα να καταλάβετε ποιος έχει τον έλεγχο αυτών των περιουσιακών στοιχείων. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν τον ιστότοπό σας και τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μερικές φορές, το άτομο που εμπιστεύεστε για τη διαχείριση των κοινωνικών μέσων  και την κατασκευή ιστοσελίδων σας μπορεί να γίνει ο διαχειριστής των λογαριασμών σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να είναι ο μόνος διαχειριστής. Αυτή η κατάσταση μπορεί επίσης να ισχύει για τον ιστότοπό σας.

Τα παρακάτω θα συζητήσουν τι πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τη διατήρηση του ελέγχου τόσο του ιστότοπού σας όσο και των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν επιτρέπετε σε κάποιον άλλο να έχει πρόσβαση σε αυτούς:

Διατηρήστε τον έλεγχο του ιστότοπού σας

Ο ιστότοπός σας είναι ίσως το πιο πολύτιμο ψηφιακό σας περιουσιακό στοιχείο. Με έναν ιστότοπο, υπάρχουν διάφορες συνδέσεις που σχετίζονται. Οι συνδέσεις θα περιλαμβάνουν αυτόν του κεντρικού υπολογιστή σας, του λογαριασμού FTP και του λογισμικού του ιστότοπού σας. Η ανάθεση αυτών των πληροφοριών σε κάποιον άλλο είναι μεγάλη υπόθεση, ακόμα κι αν είναι επαγγελματίας. Ίσως να μην σκεφτείτε τι συμβαίνει με αυτές τις πληροφορίες μετά τη λήξη της επιχειρηματικής σας σχέσης.

Εάν αποφασίσετε να προσλάβετε μια εταιρεία για να χειριστείτε το ψηφιακό σας μάρκετινγκ, ορισμένα άτομα ενδέχεται να καταλήξουν με τα στοιχεία σύνδεσης στον ιστότοπό σας. Εκτός από το ότι έχετε όλα τα στοιχεία σύνδεσης, θέλετε να μάθετε το όνομα της εταιρείας φιλοξενίας και πώς κατασκευάζεται ο ιστότοπός σας. Θα πρέπει πάντα να είστε ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει με τον ιστότοπό σας, ακόμα κι αν κάποιος άλλος χειρίζεται την πλευρά εργασίας του. Αυτό θα σας κρατήσει τον έλεγχο του πολύτιμου περιουσιακού σας στοιχείου.

Διατηρήστε τον έλεγχο των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η εμπιστοσύνη σε κάποιον άλλο με τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιθανώς πιο επικίνδυνη από ό,τι με έναν ιστότοπο. Είναι καλύτερα να χειρίζεστε μόνοι σας τη διαχείριση των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Linkedin και το Facebook θα σας επιτρέψουν να ξεκινήσετε μια εταιρική σελίδα μόνο εάν έχετε μια προσωπική σελίδα. Δεν θέλετε κανένας άλλος να έχει πρόσβαση στην προσωπική σας σελίδα, καθιστώντας σημαντικό να φροντίζετε μόνοι σας τη σελίδα της επιχείρησής σας.

Για παράδειγμα, εάν έχετε λογαριασμό Twitter, μπορείτε να επιτρέψετε σε κάποιον άλλο την πρόσβαση, ώστε να μπορεί να το διαχειριστεί για εσάς, αλλά θέλετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα πρόσβαση στο λογαριασμό σας, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε τα στοιχεία σύνδεσης. Εάν το άτομο που προσλάβατε ρυθμίζει το λογαριασμό σας στο Twitter, βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της εταιρείας σας χρησιμοποιείται για τη σύνδεση.

Εάν τυχαίνει να χάσετε τον έλεγχο των εταιρικών λογαριασμών σας στο Twitter ή στο Facebook, μπορείτε να δημιουργήσετε νέες σελίδες, αλλά αυτό δεν είναι ιδανικό, καθώς θα χάσετε επίσης κάθε δυναμική που έχει δημιουργηθεί. Θα πρέπει να ξεκινήσετε με μηδενικούς οπαδούς και μηδενικές αναρτήσεις ξανά. Αυτό καθιστά τη διατήρηση του ελέγχου των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην πρώτη θέση την καλύτερη επιλογή σας.

Η διατήρηση του ελέγχου των ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων σας σημαίνει ότι έχετε τον έλεγχο των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των κωδικών πρόσβασης και άλλων πληροφοριών σύνδεσης που είναι απαραίτητες για την πρόσβαση στους λογαριασμούς σας. Μπορείτε να προσλάβετε κάποιον για να διαχειριστείτε τα ψηφιακά σας στοιχεία, αλλά στο τέλος, εξακολουθούν να είναι δικά σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι