web-insurance

Παρακαλώ αξιολογήστε


Υπάρχουν πολλές εταιρείες που προσφέρονται να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα για το ασφαλιστικό γραφείο σας. Λένε ότι μπορούν να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο μόνο για μερικές εκατοντάδες ευρώ σε λίγες μέρες και ότι θα καλύψουν τις ανάγκες σας και θα βελτιώσουν την επιχείρησή σας. Αλλά μπορεί ένας ιστότοπος σαν αυτόν να αυξήσει πραγματικά την πελατειακή σας βάση;

Η κατασκευή ιστοσελίδας για τους ασφαλιστές και τους πράκτορες δεν είναι τόσο απλή, όσο το να συνδέει τις πληροφορίες σας σε ένα προκατασκευασμένο πρότυπο που χρησιμοποιούν εκατοντάδες άλλες επιχειρήσεις. Εάν θέλετε η ασφαλιστική σας επιχείρηση να είναι επιτυχημένη, πρέπει να ξεχωρίζει στο διαδίκτυο.

Ας εξερευνήσουμε τι πραγματικά χρειάζεται ο δικτυακός τόπος του ασφαλιστικού γραφείου σας, και πώς ένας εξαιρετικός σχεδιασμός θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας Online και πώς μπορείτε να το πετύχετε.

 

Γιατί μια ασφαλιστική εταιρεία χρειάζεται μια ιστοσελίδα;

 

Τα τελευταία χρόνια, ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν πληροφορίες και υπηρεσίες έχει αλλάξει. Οι πιθανοί πελάτες σας κάποτε βασίζονταν σε πόρους όπως ο τηλεφωνικός κατάλογος, οι έντυπες διαφημίσεις ή τις εφημερίδες για να βρουν παρόχους υπηρεσιών ασφάλισης στην περιοχή τους. Τώρα μπορούν απλά να συνδεθούν στο διαδίκτυο, να πληκτρολογήσουν “ασφαλιστικές υπηρεσίες” σε μια μηχανή αναζήτησης και να περιηγηθούν σε όλες τις διαθέσιμες επιλογές τους.

Αν δεν έχετε μια σύγχρονη, καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, ή κάποια ιστοσελίδα γενικά, χάνετε πελατεία.

Χωρίς έναν ιστότοπο, δεν θα μπορείτε ποτέ να φτάσετε στους πελάτες που έχουν στραφεί στο διαδίκτυο για να βρουν τον επόμενο ασφαλιστικό φορέα τους. Εάν δεν ακολουθείτε τις βέλτιστες πρακτικές σχεδιασμού ιστοσελίδων, ποτέ δεν θα είστε σε θέση να ανταγωνιστείτε τους ανταγωνιστές σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

 

Σχεδιασμός ιστοσελίδων για ασφαλιστικές υπηρεσίες: Ακολουθήστε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές

 

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές κρίσιμες συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδων που θα πρέπει να ακολουθήσει η ιστοσελίδα σας. Αν ο ιστότοπός σας συμμορφώνεται ήδη με αυτές τις βέλτιστες πρακτικές,τότε αυτό είναι καλό! Είστε σε καλή κατάσταση όσον αφορά το σχεδιασμό. Αλλά εάν δεν τηρείτε αυτά τα πρότυπα σχεδιασμού, ίσως είναι καιρός να εξετάσετε την ανανέωση ή τον επανασχεδιασμό του.

 

ΣΥΜΒΑΤΟ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ

 

Η αυξανόμενη πλειοψηφία των καταναλωτών χρησιμοποιεί τα smartphones και τα tablet τους για όλες τις δραστηριότητές τους στο διαδίκτυο, η οποία περιλαμβάνει την έρευνα προϊόντων και υπηρεσιών. Τώρα που τα smartphones είναι σε θέση να καταστήσουν τους ιστότοπους σε μια μεγαλύτερη οθόνη, δεν είναι ασυνήθιστο για τους δυνητικούς πελάτες σας να ψάξουν για ασφάλεια  ή ακόμα και να προσπαθήσουν να αγοράσουν ένα νέο ασφαλιστήριο απευθείας από το τηλέφωνό τους.

Αν ο ιστότοπος σας δεν είναι βελτιστοποιημένος για κινητές συσκευές και μικρότερες οθόνες, θα μπορούσατε να χάσετε ένα εκπληκτικό αριθμό νέων επιχειρήσεων. Όσο περισσότερο οι επισκέπτες του ιστότοπου πρέπει να ταλαιπωρηθούν για να προβάλλουν και να διαβάσουν το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας και όσο περισσότερο πρέπει να περιμένουν να φορτωθούν πλήρως οι σελίδες, τόσο πιο πιθανό είναι να επιστρέψουν πίσω στα αποτελέσματα αναζήτησης και να πατήσουν έναν άλλο ιστότοπο ενός ανταγωνιστή.

Μπορείτε να βελτιώσετε το σχεδιασμό του δικτυακού σας τόπου, βασιζόμενοι σε μια έννοια γνωστή ως ‘responsive σχεδιασμός’. Ο responsive σχεδιασμός περιλαμβάνει την οργάνωση των στοιχείων σχεδιασμού του ιστότοπού σας με τέτοιο τρόπο ώστε ο ιστότοπός σας να κλιμακώνεται αυτόματα για σωστή φόρτωση σε όλες τις συσκευές, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλες ή μικρές είναι οι οθόνες τους.

Χρησιμοποιώντας τό,  θα είστε σε θέση να παρουσιάσετε σε αυτούς που βλέπουν τον ιστότοπό σας σε επιτραπέζιο υπολογιστή ή σε ένα φορητό σύγχρονο υπολογιστή, αλλά και εκείνους που περιηγούνται στον ιστότοπό σας από το τηλέφωνο ή το tablet τους. Οι πληροφορίες που θα βλέπουν θα είναι οι ίδιες όπως και η οπτική τους εμπειρία. Αυτό μπορεί να συμβάλει στη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης του ιστότοπού σας βελτιώνοντας ταυτόχρονα άλλες μετρήσεις, όπως είναι ο χρόνος στη σελίδα σας.

 

UX/UI

 

Η εμπιστοσύνη στον responsive σχεδιασμό είναι ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο φαίνεται και λειτουργεί η ιστοσελίδα σας. Όμως απλά καθιστώντας αυτόν τον σχεδιασμό ιστοσελίδων δεν θα λύσει όλα τα προβλήματά σας: εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι ελκυστικός και δεν απευθύνεται σε επισκέπτες, μπορεί να χάσετε από τους ανταγωνιστές σας.

Επικεντρωθείτε στη δημιουργία μιας ιστοσελίδας που χρησιμοποιεί μια καθαρή, μοντέρνα διάταξη που απευθύνεται σε όλους τους επισκέπτες. Αυτό πιθανόν να συνεπάγεται τη χρήση ουδέτερων χρωμάτων όπως λευκό και γκρίζο, την εναλλαγή σε μενού αντί για πλευρική πλοήγηση και χρήση μεγάλων, εντυπωσιακών φωτογραφιών ή πανό αντί για μικρές μικρογραφίες.

Αν ο ιστότοπός σας μοιάζει με αυτόν που δημιουργήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’90, είναι πλέον καιρός να τοn ενημερώσετε. Οι πελάτες σας συσχετίζουν τον ιστότοπό σας με το επίπεδο υπηρεσίας που μπορείτε να τους παρέχετε. Οπότε αν ο ιστότοπός σας είναι παρωχημένος, μπορεί να υποθέσει ότι και οι υπηρεσίες σας θα είναι επίσης.

 

ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ/ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ

 

Έχετε πάει ποτέ σε έναν ιστότοπο που δεν μπορείτε να πλοηγηθείτε; Ξοδέψατε πολύ καιρό κάνοντας κλικ σε διαφορετικές σελίδες με την ελπίδα ότι τελικά θα βρείτε τις πληροφορίες ή την επιλογή που αναζητούσατε; Εάν κάτι έχετε περάσει απο αυτή την θέση, ίσως θυμηθείτε πόσο απογοητευμένοι αισθανθήκατε. Στην πραγματικότητα, ίσως τελικά είχατε εγκαταλείψει και αφήσει τον ιστότοπο εντελώς.

Για τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, είναι απολύτως απαραίτητο να αποφύγετε να δώσετε στους δυνητικούς πελάτες σας αυτού του είδους την απογοητευτική εμπειρία. Παρόλο που μπορείτε να προσφέρετε αρκετά και διαφορετικά ασφαλιστικά προϊόντα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να παρουσιάσετε όλους αυτούς τους συνδέσμους στο κύριο μενού πλοήγησης. Αντίθετα, μπορείτε να τα συμπυκνώσετε σε ένα δευτερεύον μενού ή να τους συνδέσετε με μια πιο καθορισμένη σελίδα προορισμού με τίτλο κάτι προφανές – όπως “πολιτικές” ή “σχέδια ασφάλισης αυτοκινήτου”. Επικεντρωθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο στην απλούστευση της πλοήγησης του ιστοτόπου σας. Αν υπάρχει μια συγκεκριμένη σελίδα που θέλετε ή πρέπει να συνδέσετε, αλλά δεν είναι τόσο σημαντική όσο οι άλλες σελίδες σας, μπορείτε αντί για το επάνω μενού, να την τοποθετήσετε στο υποσέλιδο στο κάτω μέρος του ιστότοπού σας. Αυτό συμβαίνει συνήθως όπου οι καταναλωτές αναμένουν να βρουν σελίδες όπως η πολιτική απορρήτου, η αποποίηση ευθύνης ιστότοπου ή οι σύνδεσμοι κοινωνικών μέσων ενημέρωσης (social media).

 

ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

 

Είναι γεγονός ότι όσο πιο αργή είναι η ιστοσελίδα σας, τόσο περισσότερα χρήματα χάνετε. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ισχυρή συσχέτιση μεταξύ όχι μόνο αργών ιστοσελίδων και μειωμένων στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης, αλλά και των μειωμένων εσόδων. Οι πελάτες δεν θέλουν να περιμένουν να φορτώσει η ιστοσελίδα,με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να χάσετε περισσότερα χρήματα απο όσα νομίζετε.

 

ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 

Τέλος, το τελευταίο μέρος του ιστοτόπου του ασφαλιστικού πρακτορείου θα είναι η εύκολη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει έγγραφα πολιτικής, όπως ασφαλιστικές κάρτες ή πιστοποιητικά ασφάλισης, ή αριθμούς τηλεφώνου και άλλα στοιχεία επικοινωνίας.

Η πρόσβαση σε αυτό το είδος πληροφοριών θα πρέπει να ενσωματωθεί στο σχεδιασμό του ιστοτόπου σας. Αν τα στοιχεία επικοινωνίας σας είναι θαμμένα στο κάτω μέρος του ιστότοπού σας ή σε μια σελίδα της πλοήγησης σας, οι δυνητικοί πελάτες που θέλουν να σας καλέσουν για μια προσφορά ή για μια ερώτηση μπορεί να απογοητευτούν και να φύγουν. Επιπλέον, εάν οι τρέχοντες πελάτες σας δεν μπορούν να έχουν γρήγορη πρόσβαση στις πληροφορίες, μπορεί να έχουν κακή διάθεση όταν αναγκάζονται να σας καλέσουν ή να σας στείλουν e-mail για αυτό.

Βεβαιωθείτε ότι το σχέδιό σας φιλοξενεί τις ανάγκες εκείνων που χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας, είτε πρόκειται για δυνητικούς πελάτες είτε για νυν πελάτες. Εάν το κάνετε αυτό, είναι πιθανό να κοιτάξουν πιο ευνοϊκά τον ιστότοπό σας.

 

ΚΟΥΜΠΊ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ (CTA)

 

Συνήθως χρησιμοποιούνται για την εκκίνηση περιεχομένου όπως τα βιβλία ebook και τα σεμινάρια web, τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση απαιτούν από τους χρήστες να εισάγουν πληροφορίες όπως το όνομά τους, το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο (email) και τον αριθμό τηλεφώνου, προτού προχωρήσουν σε λήψεις. Τοποθετώντας τέτοια κουμπιά στις σελίδες υπηρεσιών σας, μπορείτε να αποκρυπτογραφήσετε για ποιες υπηρεσίες ενδιαφέρονται οι δυνητικοί πελάτες και να ακολουθήσετε τις σχετικές πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε κουμπιά παρότρυνσης για δράση για να δείτε εάν οι επισκέπτες του ιστότοπου τον επισκέπτονται τυχαία ή εάν είναι έτοιμοι να αγοράσουν κάτι.

 

ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ONLINE ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

 

Οι πελάτες απαιτούν γρήγορη πρόσβαση, χωρίς να παιδεύονται. Το εργαλείο αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει μια προσυμπληρωμένη φόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να εισάγουν βασικές πληροφορίες χωρίς να περιπλέκονται από σελίδες με περιττές ερωτήσεις. Να είστε βέβαιοι ότι παρουσιάσατε κατανοητά την προσφορά σας όπως και τυχόν εκπτώσεις που έχουν εφαρμοστεί

 

Τι άλλο πρέπει να έχει ο ιστότοπός μου;

 

Μαζί με ένα σύγχρονο και οργανωμένο σχεδιασμό, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί ώστε να κατατάσσεται σε υψηλά επίπεδα στις αναζητήσεις. Ορισμένες από αυτές τις βελτιστοποιήσεις έχουν να κάνουν με τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάστηκε, αλλά μεγάλο μέρος εξαρτάται από το περιεχόμενο, τη δομή και τον κώδικα του ιστότοπού σας. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ή SEO, είναι ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να βελτιώσετε την ορατότητα του ασφαλιστικού σας οργανισμού στις αναζητήσεις για τις φράσεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να βρουν ασφαλιστικές υπηρεσίες. Ο ιστότοπός σας πρέπει να χρησιμοποιεί απαραιτήτως SEO, επειδή είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους που μπορείτε να ανταγωνιστείτε με άλλους οργανισμούς και ένας από τους μοναδικούς τρόπους που μπορείτε να κερδίσετε μια μεγάλη εταιρεία σε μια τοπική αναζήτηση.

 

Χρειάζεστε βοήθεια για την ενημέρωση της ιστοσελίδας σας;

 

Η ενημέρωση του ιστότοπού σας για την τήρηση των προτύπων σχεδιασμού ιστοσελίδων ασφαλιστικών πρακτόρων είναι σκληρή δουλειά. Αν δεν έχετε το χρόνο ή το προσωπικό για να μάθετε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές και να τις θέσετε σε δράση μόνοι σας, το καταλαβαίνουμε. Αλλά μην ανησυχείτε, δεν χρειάζεται να το κάνετε μόνοι σας! Γνωρίζουμε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσετε τον σχεδιασμό ιστοσελίδων του ασφαλιστικού γραφείου, ώστε όχι μόνο να καταστήσετε την εταιρεία σας πιο ορατή, αλλά και να μετατρέψετε τους πιο νέους επισκέπτες της τοποθεσίας σας σε πελάτες.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι