web psychologist

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

 

 

Μια εύχρηστη φόρμα επικοινωνίας

 

Οι πελάτες σας θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας, είναι σημαντικό να τους διευκολύνετε με μια ενσωματωμένη φόρμα επικοινωνίας.

Κάποιοι λένε:  “έχω ήδη την ηλεκτρονική μου διεύθυνση (e-mail), δεν είναι αρκετό αυτό; ”

Η απάντηση δυστυχώς είναι: όχι!

Μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ακατάλληλη για τους πελάτες, επειδή πρέπει να ανοίξουν ένα ξεχωριστό πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Επιπλέον, η δημοσίευση του e-mail σας όπου μπορεί να δει κάποιος, καθιστά λίγο πιο εύκολο για τους αποστολείς ανεπιθύμητης αλληλογραφίας να συλλέγουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Προσθέστε μια φόρμα επικοινωνίας και διευκολύνετε την εύρεση. Μερικοί θεραπευτές κρύβουν τη φόρμα επικοινωνίας τους σε μπερδεμένες περιοχές όπως τη σελίδα τοποθεσίας τους. Μην κάνετε τους πελάτες να αναζητούν έναν τρόπο να επικοινωνήσουν μαζί σας. Βάλτε τη σελίδα επικοινωνίας σας ακριβώς στο μενού σας και σημειώστε κάτι που είναι προφανές όπως “Επαφή” ή “Κλείστε μια συνεδρία”.

Μια λίστα ειδικοτήτων

Η αναζήτηση ενός ψυχοθεραπευτή είναι δύσκολη. Σοβαρά, πάρτε δέκα λεπτά, προσποιηθείτε ότι είστε πελάτης και πηγαίνετε να ψάξετε για έναν ψυχοθεραπευτή στην περιοχή σας. Συνήθως θα βλέπετε δεκάδες επιλογές, οι οποίες όλες μπορεί να φαίνονται αρκετά παρόμοιες από την πλευρά του πελάτη.

Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να τραβήξετε την προσοχή, θα πρέπει να ξεχωρίσετε πραγματοποιώντας σε μελετημένη κατασκευή ιστοσελίδας. Και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι να δείξετε τις ικανότητές σας. Με τις ειδικότητες, δεν εννοούμε “κάθε κατάσταση που θα μπορούσατε ενδεχομένως να θεραπεύσετε”. Αντ ‘αυτού, αναφερόμαστε στις θεραπείες στις οποίες είστε οι καλύτεροι.

Σκεφτείτε το από την πλευρά του πελάτη.

Εάν ήσασταν πελάτης και θέλατε θεραπεία για μια συγκεκριμένη πάθηση, θα θέλατε έναν ψυχοθεραπευτή που ειδικεύεται σε αυτή την κατάσταση. Όχι έναν θεραπευτή που αντιμετωπίζει την κατάσταση μαζί με είκοσι άλλες συνθήκες. Επίσης, εάν ήσασταν μέλος συγκεκριμένου πληθυσμού, θα θέλατε έναν θεραπευτή που να κατανοεί πραγματικά την ομάδα σας.

Γι ‘αυτό συνιστούμε να δημιουργήσετε τον ιστοχώρο σας με τέτοιο τρόπο ώστε οι κορυφαίες σας ικανότητες να είναι μπροστά και στο κέντρο. Ίσως να θέλετε να τα αναφέρετε στην πρώτη σελίδα σας, ή ίσως να θέλετε να έχετε μια σελίδα ειδικών που να απαριθμεί τις περιοχές στις οποίες είστε ειδικός.

Φυσικά, δεν θέλετε να περιορίσετε μόνο τις συνθήκες στις οποίες ειδικεύεστε. Ίσως να μην είστε ο εμπειρογνώμονας σε μια συγκεκριμένη κατάσταση, αλλά αν είστε κατάλληλοι για να το αντιμετωπίσετε, είναι σημαντικό να το αναφέρετε. Γι ‘αυτό συνιστούμε να παρέχετε κάποιο είδος συστήματος δύο επιπέδων, όπου συζητάτε τις ειδικότητες σας, και στη συνέχεια συζητάτε όλα όσα προσφέρετε.

Μια στρατηγική SEO

Το SEO σημαίνει “βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης”. Στην ουσία, το SEO είναι η τέχνη να πείσει την Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης ότι όταν κάποιος ψάχνει για “βρείτε έναν ψυχοθεραπευτή” ή κάτι παρόμοιο, ο ιστότοπός σας αξίζει να εμφανίζεται. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι απαραίτητη για την ιστοσελίδα σας, επειδή οι μηχανές αναζήτησης είναι μία από τις καλύτερες πηγές επισκεπτών στον ιστότοπό σας. Αν έχετε τον καλύτερο ιστότοπο στον κόσμο αλλά δεν έχετε επισκέπτες, δεν θα έχετε νέους πελάτες.

Φυσικά, μπορείτε να προσλάβετε έναν σύμβουλο SEO για να κάνει όλη τη δουλειά για σας, αλλά αυτό μπορεί να είναι πολύ ακριβό. Ορισμένοι σύμβουλοι SEO κοστίζουν αρκετα το μήνα, κάτι που είναι ανέφικτο για τους περισσότερους ψυχοθεραπευτές.

Μια επαγγελματική, υψηλής ποιότητας φωτογραφία του ψυχοθεραπευτή

 

Είναι συγκλονιστικό το πόσες ιστοσελίδες ψυχοθεραπευτών δεν έχουν καθόλου φωτογραφία του ψυχοθεραπευτή – ή αν το κάνουν, είναι μια φωτογραφία χαμηλής ανάλυσης ή μια περικομμένη φωτογραφία του Facebook. Πολλές μελέτες έχουν επιβεβαιώσει ότι η προσθήκη φωτογραφιών σε ιστότοπους αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες ότι οι επισκέπτες θα γίνουν πελάτες. Οι “πραγματικές” φωτογραφίες έχουν το ισχυρότερο θετικό αποτέλεσμα. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι ο ιστοχώρος του θεραπευτή σας διαθέτει μια φιλική, επαγγελματική φωτογραφία. Αν δεν έχετε καλή φωτογραφία, πάρτε έναν επαγγελματία φωτογράφο.

Ένα φιλικό προς τα κινητά site

 

Στις αρχές του 2014, η χρήση του διαδικτύου μέσω κινητού υπερέβη τη χρήση του διαδικτύου μέσω υπολογιστή. Με άλλα λόγια, περισσότεροι από τους μισούς δυνητικούς πελάτες σας θα σας επισκεφθούν από τα κινητά τους τηλέφωνα. Αυτό δεν μπορείτε να το αγνοήσετε.

Έτσι, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά. Το πιο σημαντικό βήμα εδώ είναι να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας χρησιμοποιεί αυτό που ονομάζεται “responsive” σχεδιασμός, το οποίο διασφαλίζει ότι οι ιστοσελίδες σας θα αλλάξουν αυτόματα το μέγεθός τους ώστε να ταιριάζουν σε μια μικρότερη οθόνη κινητού τηλεφώνου.

Η πιο εύκολη επιλογή είναι να δοκιμάσετε το φιλικό προς το κινητό εργαλείο της Google. Μπορεί επίσης να θέλετε να δοκιμάσετε τον ιστότοπό στο κινητό σας τηλέφωνο. Ακόμα και αν το εργαλείο της Google του δίνει μια αρκετά καλή βαθμολογία, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο και πιο αξιόπιστο από το να το δείτε με τα ίδια σας τα μάτια. Περιηγηθείτε στον ιστότοπο του τηλεφώνου σας και δείτε αν μπορείτε να βρείτε λάθη.

Αν το εργαλείο της Google αποδώσει στον ιστότοπό σας κάποιο ελάττωμα ή εάν ο ιστότοπός σας δεν φαίνεται καλός στο τηλέφωνό σας, ίσως είναι καιρός να δώσετε στον ιστότοπό σας μια ανανέωση ή να επενδύσετε σε έναν νέο ιστότοπο. Ενώ ένας νέος ιστότοπος μπορεί να είναι ακριβός, η απώλεια πελατών εξαιτίας μιας ξεπερασμένης ιστοσελίδας είναι επίσης δαπανηρή.

Ο ιστότοπός σας έχει και τα πέντε; Εάν όχι, φροντίστε να τα προσθέσετε ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή αξία στον ιστότοπό σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι