espa banner
απαιτήσεις σχεδίασης και κατασκευής ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Για να θεωρηθεί ο σχεδιασμός μίας ιστοσελίδας επιτυχημένος απαιτείται μία σταθερή διαδικασία. Το όνομα του εγγράφου είναι λιγότερο σημαντικό από τις λεπτομέρειες που περιέχονται στο έγγραφο.

Αξιολόγηση των προσφορών RFP

Ο έλεγχος των προσφορών RFP ακούγεται πιο εύκολο από ό, τι είναι στην πράξη.

Η διαδικασία αναθεώρησης των προτάσεων για την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να είναι συντριπτική. Είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί μία σύντομη λίστα προγραμματιστών ιστότοπων πριν από την αποστολή του RFP, η οποία θα περιορίσει τον αριθμό των προτάσεων και θα κάνει τη διαδικασία ελέγχου λίγο πιο εύκολη.

Κατά τον έλεγχο των απαντήσεων RFP, βεβαιωθείτε ότι η κάθε απάντηση καλύπτει ορισμένα βασικά στοιχεία.

Οι απαιτήσεις σχεδιασμού ιστότοπου περιλαμβάνουν τις ακόλουθες λεπτομέρειες:

1. Σχέδιο έργου – Αυτό που πρέπει να περιλαμβάνει μια λίστα υψηλού επιπέδου εργασιών έργου.

2. Εργαλεία διαχείρισης έργου – Ο οργανισμός σχεδιασμού θα πρέπει να αναφέρει τη σειρά εργαλείων που χρησιμοποιεί.

3. Μέλη ομάδας – Είναι σημαντικό για τον αγοραστή να γνωρίζει ποιος θα εργαστεί στην ομάδα και ποια ικανότητα εργασίας θα προσφέρει.

4. Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και βασική τεχνολογία – Βεβαιωθείτε ότι οι απαντήσεις RFP παραθέτουν το CMS της επιλογής σας και οποιαδήποτε πρόσθετη τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί για την κωδικοποίηση και την ανάπτυξη των νέων σας ιστοτόπων.

5. Παραδοτέα λίστα – Μια λίστα παραδοτέων που θα περιλαμβάνει αριθμό προτύπων σχεδίασης, όγκο μετεγκατάστασης περιεχομένου, χρησιμοποιούμενα πρόσθετα κλπ.

6. Λίστα λειτουργιών – Η λίστα λειτουργιών είναι πολύ σημαντική εάν ο ιστότοπος είναι κάτι παραπάνω από έναν απλό ιστότοπο φυλλαδίων. Όσο πιο περίπλοκη είναι η κατασκευή του ιστότοπου, τόσο πιο λεπτομερείς θα πρέπει να είναι αυτός ο κατάλογος λειτουργιών.

7. Μετεγκατάσταση περιεχομένου – Απαραίτητη η αναφορά του περιεχομένου που θα μεταφερθεί στον νέο ιστότοπο.

8. Χρήση εικόνων – Είναι σημαντικό να κατανοήσετε την ιδιοκτησία και την εκχώρηση των εικόνων που χρησιμοποιούνται στο έργο σχεδιασμού της ιστοσελίδας.

9. SEO – Αυτό περιλαμβάνει έρευνα λέξεων-κλειδιών, αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών σε σελίδες, βελτιστοποίηση στη σελίδα κλπ.

10. Ανταπόκριση σε κινητά – Η επιθυμητή εμφάνιση σε κινητές συσκευές πρέπει να αποτελεί μέρος οποιουδήποτε σύγχρονου έργου ιστότοπου.

11. Εξαιρέσεις – Αυτό βοηθά την επιχείρηση να προστατευτεί αργότερα στη διαδικασία, αλλά επίσης διευκρινίζει τα παραδοτέα για τον πελάτη.

12. Ενσωμάτωση τρίτων μερών και / ή API – Εάν απαιτείται ενσωμάτωση ή API, βεβαιωθείτε ότι η πρόταση ορίζει το σύστημα τρίτων, τα σημεία δεδομένων, τη μεταφορά δεδομένων και το υπεύθυνο μέρος.

13. Ορόσημα – Τα ορόσημα μπορούν να βοηθήσουν να διασφαλιστεί ότι η ομάδα του έργου επιτυγχάνει το στόχο σε κάθε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού της ιστοσελίδας προτού προχωρήσει στο επόμενο βήμα της διαδικασίας.

14. Χρονικό πρόγραμμα – Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πόσος χρόνος διατίθεται σε κάθε ορόσημο και εάν το συνολικό έργο θα ευθυγραμμιστεί με το δικό σας χρονοδιάγραμμα.

15. Καθυστερήσεις

16. Όροι πληρωμής

17. Έξοδα – Βεβαιωθείτε ότι η απόκριση RFP αναφέρει τα στοιχεία που αναμένονται και τον υπεύθυνο για την πληρωμή.

18. Εκπαίδευση χρηστών – Βεβαιωθείτε ότι η μεθοδολογία εκπαίδευσης ταιριάζει με αυτήν της βάσης χρηστών σας.

19. Περίοδος εγγύησης – Η εγγύηση ιστότοπου καλύπτει τη διόρθωση σφαλμάτων λογισμικού στον ιστότοπο.

20. Συνεχής συντήρηση – Η συντήρηση συχνά συγχέεται με τις περιόδους εγγύησης, αλλά είναι πολύ διαφορετικές. Μια συμφωνία συντήρησης πληρώνεται σε μηνιαία ή ετήσια βάση και χρησιμοποιείται για την παροχή ενημερώσεων προγραμματιστή στο λογισμικό με την πάροδο του χρόνου αντιγράφων ασφαλείας και αναφορές.

21. Υποστήριξη μετά τη ζωντανή μετάδοση

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι