espa banner
θέσεις κατάταξης ιστοσελίδων στο διαδίκτυο

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι ιστότοποι των ανταγωνιστών συνήθως επηρεάζουν τα αποτελέσματα στην αναζήτηση. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πιστεύουν ότι επειδή ο ιστότοπός τους βρίσκεται ψηλά στην αναζήτηση της Google για μία βδομάδα, θα βρίσκεται εκεί για πάντα. Ωστόσο, η ψυχρή λειτουργία των μηχανών αναζήτησης οδηγεί στο ότι η θέση τους μπορεί να αλλάξει για πολλούς λόγους, μερικοί από τους οποίους δεν είναι γνωστοί.

1. Αλλαγές μηχανών αναζήτησης
Κάθε τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο, αλλάζουν τα κριτήρια των μηχανών αναζήτησης της Google σχετικά με την κατάταξη ενός ιστοτόπου στις υψηλές θέσεις αναζήτησης. Αυτές οι αλλαγές γίνονται συνήθως επειδή μερικοί έχουν βρει έναν τρόπο να εξαπατάνε το σύστημα. Δηλαδή μπορούν να περιλαμβάνουν πράγματα όπως η ύπαρξη κρυφών συνδέσμων ή κρυφών σελίδων σε έναν ιστότοπο οι οποίες είναι γεμάτες με λέξεις–κλειδιά.

Ένα άλλο κόλπο αποτελεί η δημιουργία πολλών μικρότερων ιστότοπων για την ίδια εταιρεία, οι οποίοι οδηγούν σε έναν κύριο ιστότοπο, προσπαθώντας έτσι να αυξήσουν τους λεγόμενους εισερχόμενους συνδέσμους. Ακόμα και αν οι περισσότεροι δεν προβούν σε αυτές τις ενέργειες, μερικές φορές μπορεί να παγιδευτούν σε τέτοιες αλλαγές ειδικά αν έχουν προσλάβει ένα άπειρο άτομο ή εταιρεία SEO.

2. Αλλαγές ανταγωνιστών
Ακριβώς όπως μπορεί ένας ιστότοπος να φτάσει ψηλά σε μία μηχανή αναζήτησης, με τον ίδιο τρόπο μπορεί και κάποιος άλλος. Είναι σύνηθες φαινόμενο, μερικοί ανταγωνιστές κάποιας εταιρείας να έχουν προβεί πρόσφατα στην κατασκευή ιστοσελίδας ή να έχουν προσλάβει νέους συμβούλους SEO. Αυτό οδηγεί την αρχική εταιρεία σε χαμηλότερη θέση από αυτή πουν ήδη βρισκόταν.

Επειδή υπάρχουν μόνο 10 θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης και μόνο τρεις στις τοπικές λίστες χαρτών, εάν αρκετοί ανταγωνιστές το έκαναν σε σύντομο χρονικό διάστημα, συνήθως στις αρχές του έτους, μία εταιρία θα μπορούσε γρήγορα να πέσει από την πρώτη σελίδα.

3. Έλλειψη ενδιαφέροντος
Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σκοτώσει εντελώς έναν ιστότοπο.

Οι μηχανές αναζήτησης είναι σε θέση να προωθούν τις καλύτερες, πιο δυναμικές εταιρείες όταν τους δίνεται κάποιος συγκεκριμένος όρος αναζήτησης. Όταν δημιουργείται ένας νέος ιστότοπος, οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν όχι μόνο ότι ο ιστότοπος είναι καινούργιος και συναρπαστικός, αλλά και ότι υπάρχει ενδιαφέρον για την προώθηση της εταιρείας. Εφόσον ένας ιστότοπος έχει τη σωστή λέξη–κλειδί μπορεί να ανέβει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, το αρχικό ενδιαφέρον από τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να εξασθενήσει αν δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή από την έναρξη λειτουργίας του ιστότοπου. Στη συνέχεια, ο ιστότοπος μπορεί να μετακινηθεί προς τα κάτω σε σειρά κατάταξης ειδικά αν οι ανταγωνιστές κάνουν αλλαγές στον δικό τους.

Γι΄ αυτό θα ήταν χρήσιμο οι διαχειριστές των ιστοσελίδων  να ενημερώνουν τον ιστότοπό τους τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Δεν χρειάζεται κάποια μεγάλη αλλαγή, ίσως μία ανάρτηση η οποία να δείχνει ένα τρέχον project.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι