SEO: Η επόμενη γενιά
Η προετοιμασία ενός ιστότοπου για αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης SEO είναι ένα περίπλοκο, συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο στο βαθμό που πηγαίνουν οι τυπικές αναζητήσεις κειμένου προγράμματος περιήγησης. Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματικοί ιστότοποι λείπουν από ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο αποτελεσμάτων αναζήτησης που προέρχεται από φωνητικές αναζητήσεις μέσω τηλεφώνων και έξυπνων συσκευών.
Αυτές οι συσκευές δεν είναι καινούργιες. Πολλοί από εμάς ήδη έχουμε μία από αυτές τις συσκευές σπίτι μας την οποία χρησιμοποιούμε για απλές εργασίες όπως αναπαραγωγή μουσικής, παρακολούθηση παραγγελιών, ορισμό ειδοποιήσεων ή για να δούμε τον καιρό το σαββατοκύριακο. Ωστόσο, όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές όπως και τα τηλέφωνα, ειδικά σε τοπικό επίπεδο, για να εντοπίσουν κοντινά προϊόντα και υπηρεσίες.
Οι φωνητικές αναζητήσεις γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς επειδή είναι πιο εύκολο και βολικό να μιλάμε σε μία βοηθητική συσκευή καθώς βρισκόμαστε εν κινήσει από το να μεταβούμε σε μία συσκευή με οθόνη, να ανοίξουμε ένα πρόγραμμα περιήγησης και να πληκτρολογήσουμε την αναζήτηση μας.
Από επιχειρηματική άποψη, ενώ πολλοί άνθρωποι μπορεί να μην το συνειδητοποιούν, υπάρχει μεγάλη διαφορά αποτελεσμάτων μεταξύ μίας αναζήτησης μέσω ενός προγράμματος αναζήτησης και με μίας φωνητικής αναζήτησης.
Κάθε τύπος συσκευής απαιτεί μία διαφορετική μέθοδο SEO. Εάν αυτή τη στιγμή κατατασσόμαστε πολύ ψηλά στο google θα πρέπει να είμαστε αρκετά εξοικειωμένοι με android τηλέφωνα ή φωνητική αναζήτηση μέσω Google Assistant. Αν κάποιος από εμάς δε τα χρησιμοποιεί, μπορεί να δοκιμάσει να αναζητήσει από την Alexa ή τη Siri να βρουν οτιδήποτε ψάχνετε στην περιοχή σας.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι άνθρωποι πραγματοποιούν αναζητήσεις με διαφορετικό τρόπο όταν γράφουν σε έναν πρόγραμμα περιήγησης απ’ ότι όταν μιλούν
Ένας λόγος που οι φωνητικές αναζητήσεις είναι πιο συγκεκριμένες είναι η έλλειψη χώρου και χρόνου. Ενώ οι χρήστες κάνουν κύλιση προς τα κάτω σε μία σελίδα με 10 αποτελέσματα αναζήτησης δεν είναι διατιθέμενοι να χάσουν χρόνο να ακούσουν 10 τίτλους αποτελεσμάτων αναζήτησης οι οποίοι διαβάζονται δυνατά. Πρέπει να πουν στη συσκευή να σταματήσει για να πάρουν περισσότερες πληροφορίες για το αντίστοιχο αποτέλεσμα.
Παρόλο που μπορεί να είναι λίγο κουραστική η χρήση μόνο φωνητικών συσκευών, τα πράγματα αλλάζουν αφού οι κατασκευαστές ολοένα και παρουσιάζουν πιο εξελιγμένες εκδόσεις συσκευών. Καθώς αυτές οι συσκευές φωνής/οθόνης γίνονται ο κανόνας, οι φωνητικές αναζητήσεις θα μπορούσαν να ξεπεράσουν σε δημοτικότητα ένα πρόγραμμα περιήγησης.
Ως εκ τούτου, είναι μία πολύ καλή στιγμή να πείτε στον σχεδιαστή που ανέλαβε την κατασκευή ιστοσελίδας σας να ερευνήσει και κα να εφαρμόσει στην ιστοσελίδα σας μία φωνητική αναζήτηση με SEO στρατηγική για κάνετε την αναζήτηση των χρηστών ακόμα πιο εύκολη.