anthopoleia webdesign

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

 

 Σήμερα, οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις διαθέτουν μια ιστοσελίδα για να καλύψουν τις ανάγκες των δυνητικών πελατών τους καθώς πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συνειδητοποιούν το γεγονός ότι οι άνθρωποι τείνουν να στραφούν στο διαδίκτυο για να αναζητήσουν ορισμένα προϊόντα και υπηρεσίες που χρειάζονται. Εφόσον μιλάμε για ανθοπωλείο, το ανθοπωλείο σας δεν μπορεί να ‘ανθίσει’ χωρίς την προσεκτική κατασκευή ιστοσελίδας. Εδώ είναι κάποιοι τρόποι που μπορείτε να αυξήσετε την κυκλοφορία στο ανθοπωλείο σας με τη βοήθεια ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Μια λουλουδάτη εμφάνιση θα κολάκευε την ιστοσελίδα σας.

Κατά την κατασκευή eshop ανθοπωλείου, το πρώτο που πρέπει να σκεφτείτε είναι πώς θέλετε να παρουσιάσετε την λουλουδάτη (floral) επιχείρησή σας στον κόσμο.

•  Σχεδιασμός – Επιλέξτε προσεκτικά τα χρώματα και τα φόντα, δεν θέλετε να γεμίσετε την ιστοσελίδα σας με λουλούδια για να γνωρίσουν οι πελάτες σας ότι έχετε ένα ανθοπωλείο.

•  Προϊόντα – Δώστε προσοχή στις εικόνες των προϊόντων σας, θα πρέπει όλα να φαίνονται σταθερά και όχι υπερβολικά μεγάλα ή ασύμμετρα. Όσο πιο πραγματικό τόσο το καλύτερο, μπορείτε επίσης να προσλάβετε έναν φωτογράφο ή να τραβήξετε φωτογραφίες εσείς τα λουλούδια που έχετε στο κατάστημα, ειδικά αυτά που είναι δημοφιλή, αυτά θα πρέπει να περιλαμβάνονται στην αρχική σας σελίδα.

•  Λογότυπο – Το λογότυπό σας πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο για να διαβάζεται, ωστόσο, όχι πολύ μεγάλο ώστε να γεμίζει ολόκληρη την ιστοσελίδα. Το λογότυπό σας είναι το εμπορικό σήμα σας και όσο πιο σαφές είναι το λογότυπο, τόσο καλύτερο είναι για τους πελάτες να απομνημονεύουν το όνομα της επιχείρησής σας και το λογότυπό σας.

Οι βέλτιστες πρακτικές για την εμφάνιση ιστοσελίδων με ανθοπωλεία είναι:

•  Ουδέτερο background – Δεδομένου ότι τα λουλούδια έχουν διαφορετικά χρώματα και σχήμα, δεν θέλετε να καμουφλάρουν την εμφάνιση της ιστοσελίδας σας. Είναι καλύτερο να πάρετε ένα χρώμα που θα συμπληρώσει κάθε εικόνα λουλουδιών που θέλετε να συμπεριλάβετε στην ιστοσελίδα σας.

•  Γραμματοσειρές – Είναι σημαντικό οι γραμματοσειρές σας να είναι συνεπείς και να μην είναι υπερβολικά αταίριαστες. Η γραμματοσειρά θα πρέπει επίσης να αναδεικνύει την γραμματοσειρά στο λογότυπό σας.

•  Συμβατό με κινητά τηλέφωνα – Μια “responsive” ιστοσελίδα ανθοπωλείου θα επιτρέψει στους πελάτες που είναι σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή, μια καλύτερη εμπειρία αγορών. Το ανθοπωλείο σας όπου θα είναι συμβατό για κινητά, είναι επίσης καλό για την κατάταξη της ιστοσελίδα σας.

•  Περιεχόμενο ανθοπωλείου – Έχοντας πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας επιτρέπει περισσότερες λέξεις-κλειδιά. Οι λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές για την καλύτερη εύρεση και την κατάταξη της ιστοσελίδας αυξάνοντας το SEO σας.

Στοιχεία επικοινωνίας – Για κάθε είδος επιχείρησης που έχετε, τα στοιχεία επικοινωνίας σας πρέπει να είναι διαθέσιμα και ορατά ανεξάρτητα από το πoια σελίδα θεωρούν οι πελάτες σας ότι είναι η πιο σημαντική. Διατηρήστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στο υποσέλιδο, ωστόσο θα πρέπει να έχετε ακόμα στη σελίδα : ” Επικοινωνήστε μαζί μας ” με τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησης, τις ώρες λειτουργίας, την επιλογή χάρτη και email.

Εδώ είναι κάποιοι τρόποι για να κάνετε τους ανθρώπους να επισκεφτούν το ανθοπωλείο σας.

 

Έχοντας μια ιστοσελίδα ανθοπωλείου δεν αρκεί για να προσελκύσει περισσότερους πελάτες στο κατάστημά σας. Πρέπει να πάρετε την πρωτοβουλία να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών στο ανθοπωλείο σας και να τους μετατρέψετε σε πιστούς πελάτες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω έξυπνων στρατηγικών μάρκετινγκ.

1.      Πρώτη εστίαση στους υπάρχοντες πελάτες σας

Μην ανησυχείτε για τους πελάτες που θα έρθουν ,να επικεντρωθείτε στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας. Επικεντρωθείτε πρώτα στους πιστούς πελάτες σας, μπορείτε να τους ενημερώσετε για τον ιστότοπο που έχετε για το κατάστημά σας και να λάβετε κάποιες ιδέες σχετικά με το τι θα επιθυμούσαν να συμπεριλάβετε στην ιστοσελίδα του ανθοπωλείου σας.

2.      Δημιουργήστε ένα αξιόπιστο εμπορικό σήμα (brand name)

Θα πρέπει να καταβάλλετε προσπάθειες για να μετατρέψετε την επιχείρησή σας σε μια αξιόπιστη μάρκα. Η επωνυμία μιας επιχείρησης είναι απαραίτητη για την ανάπτυξή της, όταν οι άνθρωποι αρχίζουν να αντιλαμβάνονται την επιχείρησή σας ως εμπορικό σήμα, θα γίνονται πιστοί πελάτες.

    3.   Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα (social media)

Μια από τις καλύτερες πλατφόρμες για την ενημέρωση των ανθρώπων σχετικά με τη νέα ιστοσελίδα του ανθοπωλείου, τα νέα κομμάτια, τις συναρπαστικές προσφορές ή τις ειδικές εκπτώσεις είναι τα social media. Πρώτα πρέπει να δημιουργήσετε μια σελίδα Facebook για την επιχείρησή σας, έναν λογαριασμό Twitter, λογαριασμό Instagram και ούτω καθεξής. Στη συνέχεια, δημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο που θα μπορούσε να ενδιαφέρει το κοινό σας. Μπορείτε να τοποθετήσετε ελκυστικές φωτογραφίες και βίντεο στο ανθοπωλείο σας και νέες δραστηριότητες στα κοινωνικά σας μέσα ενημέρωσης.

   4.   Παρέχετε ενημερωτικό δελτίο για τους πελάτες σας

Οι πελάτες έχουν εμπιστοσύνη στις επιχειρήσεις που τους στέλνουν χαιρετισμό για τα γενέθλιά τους ή που στέλνουν ένα ‘ευχαριστώ’ για τα ψώνια που κάνανε. Αυτά τα προσωπικά μηνύματα προχωρούν πολύ στην αποκατάσταση της πίστης ενός πελάτη σε μια επιχείρηση. Αυτό είναι γνωστό ως μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Πάρτε το email των πελατών σας. Ενας άλλος τρόπος που μπορείτε να συγκεντρώσετε το email τους, είναι να έχετε μια σελίδα συνδρομητή ενημερωτικών δελτίων στην ιστοσελίδα σας για όσους ενδιαφέρονται να λαμβάνουν προσφορές μέσω email.

Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους πολλούς λόγους που πρέπει να έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την επιχείρησή σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι