Παρακαλώ αξιολογήστε


 

 

Στον 21ο αιώνα, εάν είστε επιχείρηση, θα πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο (και όχι μόνο έναν παλιό ιστότοπο…έναν που να φαίνεται μοντέρνος διότι έτσι αντανακλά το εμπορικό σήμα και το ύφος σας). Οι πελάτες σας το περιμένουν, και ως μικρή επιχείρηση, θα πρέπει να είναι το δεύτερο καλύτερο περιουσιακό στοιχείο μάρκετινγκ (εκτός από εσάς). Οι πελάτες σας θέλουν αρκετές πληροφορίες για να αποφασίσουν αν θέλουν να σας καλέσουν, οπότε είναι καλύτερο να τους δείξετε την ιστορία σας.

Ακολουθεί η λίστα με τα πράγματα που πρέπει να κάνουμε και να μην κάνουμε όταν χτίζετε (ή ανανεώνετε) τον ιστότοπό σας.

Κάνετε:

Χρησιμοποιήστε στην αρχική σελίδα σας αυτό που σας ξεχωρίζει – Μην περιμένετε να ενημερώσετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας για το τι σας κάνει διαφορετικούς και τι ειδικεύεστε σε κάποια εσωτερική σελίδα … τοποθετήστε το μπροστά και στο κέντρο στην αρχική σας σελίδα.

Τοποθετήστε τον αριθμό τηλεφώνου σας σε κάθε σελίδα – Ποτέ δεν θέλετε κάποιος να ‘κυνηγάει’ για το πώς να επικοινωνήσει μαζί σας, οπότε συμπεριλάβετε τον αριθμό τηλεφώνου σας στην κεφαλίδα ή το υποσέλιδο κάθε σελίδας στον ιστότοπό σας.

Αγοράστε το δικό σας Domain name (όνομα τομέα) – Χρησιμοποιώντας έναν δωρεάν πάροχο ιστότοπου δείχνει απλά ότι δεν είστε σοβαροί σαν επιχείρηση. Αγοράστε το δικό σας domain name για κατασκευή ιστοσελίδας.

Να προσλάβετε έναν επαγγελματία για να σχεδιάσετε το site σας – Εργάζεστε σε έναν κλάδο (των events) που υπερηφανεύεται για την παροχή προσαρμοσμένης, εξατομικευμένης εμπειρίας για κάθε πελάτη. Ο επαγγελματίας σχεδιαστής ιστοσελίδων δημιουργεί έναν προσαρμοσμένο ιστότοπο που εκφράζει ποιοι είστε και τι αντιπροσωπεύει η επιχείρησή σας.

Τοποθετήστε την κύρια πλοήγηση στην κορυφή ή το αριστερό μέρος του ιστότοπού σας – Η κορυφαία ή η αριστερή πλοήγηση είναι σίγουρα εκεί και η τοποθέτηση της κύριας πλοήγησης οπουδήποτε αλλού απλώς προκαλεί σύγχυση στους ανθρώπους.

Πείτε την ιστορία σας – Οι άνθρωποι δεν θέλουν να ακούσουν πόσο σπουδαίοι είστε. Ωστόσο, όλοι θέλουμε να ακούσουμε μια σπουδαία ιστορία, γι ‘αυτό πείτε μας πώς ξεκινήσατε, τι σας ενέπνευσε να γίνετε event planner, ο πρώτος πελάτης σας ή οποιαδήποτε άλλη μεγάλη ιστορία που μας δείχνει το πάθος και το ταλέντο σας.

Τοποθετήστε την εικόνα σας στη σελίδα με τις πληροφορίες σας – Οι εικόνες των ανθρώπων «ζεσταίνουν» ένα χώρο και αφήνουν τους επισκέπτες να συνδυάσουν ένα όνομα με ένα πρόσωπο, έτσι βάλτε την εικόνα σας (και εκείνες του προσωπικού σας) στη σελίδα σας. Επιπλέον συμβουλή: οι άνθρωποι αγαπούν ιδιαίτερα τις φωτογραφίες των σκύλων και των γατών (σας κάνουν ακόμα πιο ανθρώπινο και συμπαθητικό), οπότε αν είστε έξυπνοι, βάλτε την εικόνα του κατοικίδιου ζώου σας και στον ιστότοπό σας.

Δημιουργήστε μια σελίδα για testimonials – Θα σας ζητηθεί η απόδειξη των ικανοτήτων και της εμπειρίας σας και τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να αφήσετε τους πελάτες σας να μιλήσουν εκ μέρους σας.

Καταχωρίστε τα πτυχίας σας – Αυτό παρέχει πρόσθετες αποδείξεις για τις ικανότητές σας

Βάλτε φωτογραφίες από δουλειές σας – Σε αυτήν τη βιομηχανία, οι εικόνες σίγουρα λένε μια ιστορία, οπότε συμπεριλάβετε μερικές από τις πιο εντυπωσιακές εκδηλώσεις σας. Σημείωση: Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες που δημοσιεύσατε έχουν γίνει επαγγελματικά και μην δημοσιεύετε όλες τις φωτογραφίες ή τα γεγονότα.

Μιλήστε για τα πακέτα και τις προσφορές σας – Θα πρέπει να δώσετε στους ανθρώπους μια ιδέα για τον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε όταν πρόκειται για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, οπότε παρέχετε ένα βασικό περίγραμμα των πακέτων σας ή πώς δομείτε τις υπηρεσίες σας.

Τοποθετήστε συνδέσμους προς τις σελίδες των social media – Ως εκ τούτου, θα πρέπει να τους καθοδηγήσετε να σας ακολουθήσουν για να

διατηρήσετε την επαφή μαζί τους όταν δεν βρίσκονται στον ιστότοπό σας.


Μην κάνετε:

Δεν έχετε blog (εκτός εάν σκοπεύετε να δημοσιεύσετε μερικές φορές το μήνα) – Η πρώτη αντίδραση του καθενός για τον ιστοχώρο τους είναι να δημιουργήσουν ένα blog. Ωστόσο, αν δεν δημοσιεύετε κάπως τακτικά, είναι αρκετά κακό και μπορεί να δώσετε την εντύπωση ότι αφού δεν παρακολουθείτε τακτικά το ιστολόγιό σας, μπορεί επίσης να παραμελείτε και την επιχείρησή σας (οι άνθρωποι κάποιες φορές βγάζουν περίεργα συμπεράσματα).

Μην συμπεριλάβετε μη σχετικές υπηρεσίες – Υπάρχουν ιστοσελίδες σχεδιαστών γάμων που προωθούν επίσης την επιχείρηση καλλυντικών πωλήσεων του συμβούλου, την επιχείρηση καθαρισμού στο σπίτι και διάφορα τέτοια. Αυτό μπερδεύει το κοινό και τους κάνει να αναρωτιούνται σε τι είστε πραγματικά καλοί. Προσέξτε να προωθείτε μία επιχείρηση ανά κλάδο.

Μην δημοσιεύετε τις τιμές σας – Ο σκοπός μιας ιστοσελίδας είναι να πάρετε κάποιον που ενδιαφέρεται να σας καλέσει και να οργανώσει ένα ραντεβού. Δεν θέλετε να δημοσιεύσετε τίποτα που θα σας εξαλείψει ως δυνητικό πωλητή. Εάν δημοσιεύσετε την τιμολόγησή σας, μπορούν να σας κρίνουν αμέσως με βάση την τιμή χωρίς να ακούσουνε για όλη την αξία που παραδίδετε για αυτή την τιμή.

Μην χρησιμοποιείτε Flash intro – Πριν από 10 χρόνια, το  Flash intro ήταν μόδα. Σήμερα, εμποδίζουν τους επισκέπτες σας να πάρουν πληροφορίες για την επιχείρησή σας (γι ‘αυτό και επισκέπτονται την πρώτη θέση). Οι άνθρωποι θέλουν πληροφορίες, δεν θέλουν οδοφράγματα σε αυτό.

Μην χρησιμοποιείτε τη μουσική υπόκρουση – Και πάλι, η μουσική υπόκρουση δίνει σε κάποιον λόγο να φύγει από τον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, τι συμβαίνει εάν έχετε μια χαλαρή lounge μουσική στον ιστότοπό σας και στον επισκέπτης σας αρέσει κάποιο άλλο είδος; Μπορεί να νομίζουν ότι δεν είστε κατάλληλοι γι ‘αυτούς. Ή τι συμβαίνει αν τους αρέσει να ακούν τη δική τους μουσική στον υπολογιστή τους και, όταν ο ιστότοπός σας εμφανίζεται, η ανεπιθύμητη μουσική υπόκρουση τους βλάπτει. Εν τέλη, είναι καλύτερο να μην έχετε μουσική.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι