Πως να διαλέξετε την καλύτερη εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων το 2019
Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ψάχνουν για την καλύτερη εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων για να κατασκευάσουν ή να ανακαινίσουν τον ιστότοπο της εταιρίας τους. Υπάρχουν τόσες πολλές εταιρίες και ελεύθεροι επαγγελματίες στην αγορά για να διαλέξετε. Είτε θέλετε μία εντελώς καινούργια ταυτότητα για την επιχείρησή σας ή απλώς να προστεθούν κάποια καινούργια χαρακτηριστικά στο τωρινό σας site, χρειάζεται να επιλέξετε μία ποιοτική και καταρτισμένη εταιρία, από το σύνολο αυτών.
Μερικές Συμβουλές και Οδηγός για να Διαλέξετε την Καλύτερη Εταιρία Σχεδιασμού Ιστοσελίδων
Να γνωρίζετε τους στόχους σας
Αρχικά, χρειάζεται να έχετε έναν σκοπό, έναν στόχο, γιατί χρειάζεστε έναν ιστότοπο; Σε τι θέλετε να σας βοηθήσει; Πρέπει να ξέρετε τι ιστότοπος είναι σημαντικός για σας.
Να γνωρίζετε τον προϋπολογισμό σας για τον σχεδιασμό ιστοσελίδας
Αρχίστε να συζητάτε με εταιρίες. Εκείνες θα σας δώσουν προτάσεις για την υπηρεσία ιστοτόπου που μπορείτε να διαλέξετε βάσει του προϋπολογισμού σας. Επίσης, μπορεί να σας προτείνουν κι άλλες επιλογές για να έχετε μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό σημαίνει ότι εσείς κι η εταιρία σας βγαίνετε κερδισμένοι κι αυτός είναι ένας υπέροχος τρόπος να ξεκινήσετε μία επιτυχημένη σχέση με μία εταιρία.
Αυτές είναι κάποιες συμβουλές για να κατανείμετε τον προϋπολογισμό σας:
1. Μία ιστοσελίδα που κατασκευάζεται από την αρχή θα κοστίσει περισσότερο, επειδή θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος και προσπάθεια
2. Ένας ιστότοπος που πρόκειται να είναι σε μία πλατφόρμα, θα κοστίσει λιγότερο
3. Μία προσαρμοσμένη ιστοσελίδα CMS ή κατασκευασμένη πλήρως από κώδικα HTML θα κοστίσει περισσότερο
4. Προσθέτοντας σε έναν ήδη υπάρχων ιστότοπο θα κοστίσει λιγότερο
5. Ανάλογα με το επίπεδο εξειδίκευσης, την έκταση του πρότζεκτ
Μάθετε τιμές και χρεώσεις
Είναι ακόμη ασυνήθιστο να βρείτε τις τιμές για κατασκευή ιστοσελίδας online. Το να είναι φθηνή και να κοστίζει λιγότερο δε σημαίνει ότι είναι χαμηλής ποιότητας, αλλά έχει να κάνει με το πως η εταιρία παρέχει την όποια υπηρεσία στον πελάτη. Οι περισσότερες υπηρεσίες δεν θα δημοσιεύσουν τις τιμές στον ιστότοπό τους. Παίρνοντας ή επιλέγοντας τιμές από πλήθος εταιριών μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο, ειδικά για τις εταιρίες που προσφέρουν διαφορετικά πακέτα ή υπηρεσίες.
Οι καλύτερες εταιρίες στη βιομηχανία συνήθως προτιμούν να επικοινωνείτε εσείς μαζί τους για να πάρετε πληροφορίες για πακέτα ή υπηρεσίες, και μερικές φορές δε θα σας δώσουν αυτές τις πληροφορίες μέχρι να τους πείτε ότι θέλετε να υπολογίσετε μία στρατηγική σχεδιασμού ιστοσελίδας. Γιατί όμως δεν μπορούν να σας πουν οι εταιρίες απευθείας τις τιμές στο τηλέφωνο ή μέσω email; Επειδή είναι καταρτισμένοι χρειάζεται να καταλάβουν τις ανάγκες σας πριν σας δώσουν συμβουλή. Μερικοί όμως κατασκευαστές ιστοσελίδων ή ελεύθεροι επαγγελματίες θα σας πουν την τιμή αμέσως εάν η πρώτη σας ερώτηση είναι αυτή, επειδή ξέρουν ότι σας απασχολεί η τιμή κι όχι η αξία της υπηρεσίας.
Αυτές είναι κάποιες συμβουλές για να ρωτήσετε για τη χρέωση:
1. Χρεώνετε για να κάνετε απρογραμμάτιστες ενημερώσεις στο site;
2. Μπορείτε να καταλήξετε να ξοδεύετε περισσότερο χρόνο για ένα μη προγραμματισμένο έλεγχο στον ιστότοπό σας;
3. Πόσο χρεώνετε την ώρα, μηνιαία ή για ολόκληρο το πρότζεκτ;
4. Υπάρχει κάποιο όριο στον αριθμό των αλλαγών του σχεδιασμού;
Διαφορετικές εταιρίες θα χρεώσουν διαφορετικά ποσά για τις υπηρεσίες τους. Είναι δύσκολο να τοποθετηθεί μία ετικέτα με ακριβές ποσό για το κόστος του ιστοτόπου. Ωστόσο, θα πάρετε μία κατα προσέγγιση εκτίμηση.
Εταιρίες Ιστοσελίδων και Ελεύθεροι Επαγγελματίες, οι παλιοί τους πελάτες
Οι καλύτεροι σχεδιαστές ιστοσελίδων στον κόσμο έχουν ένα ισχυρό διαδικτυακό υπόβαθρο και καταλαβαίνουν τα πάντα από τους χρωματικούς συνδυασμούς μέχρι τα γραφικά. Κάθε εδραιωμένη διαδικτυακά σχεδιαστική εταιρία ή ελεύθερος επαγγελματίας θα έχει παλιούς πελάτες. Ένα ισχυρό υπόβαθρο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες. Μπορείτε να ρωτήσετε για ιστοτόπους με παρόμοιους στόχους και χαρακτηριστικά. Το παράδειγμα της εταιρίας σχεδιασμού και το portfolio θα σας δείξει τι μπορείτε να περιμένετε από την εταιρία. Αυτό υποδηλώνει μία υγιή δημιουργική φιλοσοφία: μία εταιρία που ακούει τους πελάτες της, λαμβάνει υπόψιν της την επωνυμία, και δεν εφαρμόζει μία ίδια προσέγγιση για όλους στη διαδικασία της σχεδίασης.
Ρωτήστε ποιος θα είναι προσωπικά υπεύθυνος για το site σας
Όταν συνεργάζεστε με μία εταιρία χρειάζεται να πάρετε το όνομα και τις πληροφορίες επικοινωνίας για το άτομο που είναι προσωπικά υπεύθυνο για να ελέγχει ότι το site σας παίρνει την προσοχή που χρειάζεται για να πετύχει.
Πολλές εταιρίες αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες διάφορα μέρη ενός πρότζεκτ. Ίσως η επιχείρηση που σκέφτεστε είναι μια αξιόπιστη εταιρία συνεργάτη ή ίσως είναι μία ομάδα ελεύθερων επαγγελματιών που δεν έχουν δουλέψει πότε πριν μαζί- και που μπορεί να μην είναι εκεί στο μέλλον.
Η ακολουθία της καλύτερης επιλογής ως εξής:
1. Ολόκληρη η ομάδα είναι στα γραφεία της εταιρίας και δουλεύει μαζί σε παρόμοια πρότζεκτς όλη την ώρα
2. Συμπεριλαμβάνεται μία συνεργαζόμενη εταιρία, αλλά όλοι έχουν δουλέψει μαζί σε παρόμοια πρότζεκτς.
Ο καλύτερος αρχηγός ή συντονιστής ομάδας σχεδίασης ιστοσελίδων ξέρει πως να επικοινωνήσει τις ιδέες τους ώστε οι άλλοι να μπορούν να καταλάβουν.
Για κάθε site με σημαντικούς στόχους, θα πρέπει να ψάξετε για μία ομάδα ειδικών. Εάν η ομάδα είναι στην πραγματικότητα μόνο 1 ή 2 άτομα, ρωτήστε για την ικανότητά τους να διαχειριστούν το πρότζεκτ σας. Πόση σημασία έχει το πρότζεκτ σας για αυτούς; Έχοντας μία ομάδα ειδικών η τιμή θα είναι ψηλότερη. Εξαρτάται από τον προϋπολογισμό σας. Μερικές από τις εταιρίες που μιλάτε, θα μπορούσαν στην πραγματικότητα να είναι ένα πρόσωπο προσφέροντας να κάνει την ανάλυση, να σχεδιάσει το site, να το προγραμματίσει και να διαχειριστεί τον server.
Εξυπηρέτηση πελατών και ποιος μπορεί να ενημερώσει τον ιστότοπο
Μία καλή εταιρία σχεδίασης ιστοσελίδων θα έχει online σύστημα υποστήριξης για να διαχειριστεί τις ανάγκες σας. Εάν κάτι πάει λάθος με το site σας, θα είστε ικανός να επικοινωνήσετε μαζί τους και να επιδιορθώσουν το πρόβλημα.
Μερικές φορές ένα πακέτο ή πλάνο κατασκευής ιστοσελίδας περιλαμβάνει το διαδυκτιακό σύστημα διαχείρησης περιεχομένου (CMS). Μία εταιρία σχεδίασης ιστοσελίδων θα σας δώσει τα απαραίτητα εργαλεία (CMS) που χρειάζεστε για να κάνετε άμεσες αλλαγές στον ιστότοπό σας. Το εργαλείο διαχείρησης περιεχομένου, κάνει εύκολο, γρήγορο, και δωρεάν το ενημερώνετε ένα κείμενο, να ανεβάζετε φωτογραφίες και να προσθέτετε σελίδες. Ακόμη κι αν το site σας περιλαμβάνει ένα εργαλείο διαχείρισης περιεχομένου, συγκεκριμένοι τύποι αλλαγών θα χρειαστούν έναν επαγγελματία προγραμματιστή ή σχεδιαστή, όπως το να προσθέσετε νέες φόρμες ή να δημιουργήσετε καινούργιους τύπους διατάξης σελίδων.
Εάν μπορείτε να κάνετε αλλαγές απευθείας στο site σας, αυτό είναι υπέροχο! Εαν είστε πολυάσχολος και δε θέλετε να ασχοληθείτε καθόλου με το site, μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία ενημέρωσης διαδικτυακού περιεχομένου και να εμπιστευτείτε την εταιρία να το κάνει για σας.
Υπηρεσία Web Hosting
Ανακαλύψτε αν έχουν μεταφέρει το site σας,. Σε κάποιες περιπτώσεις μία εταιρία σχεδίασης ιστοσελίδων ίσως να μην μπορεί να δουλέψει με την υπάρχουσα υπηρεσία hosting. Αντί γι’αυτό, μπορεί να το κάνουν οι ίδιοι host ή να αλλάξουν υπηρεσίες σε άλλη εταιρία που έχουν συμφωνήσει σαν αποκλειστικό πάροχο.
Θέστε πραγματικά, εφικτά κριτήρια με προθεσμίες
Είναι πολύ σημαντικό να θέτετε πραγματικά, εφικτά κριτήρια με προθεσμίες. Αυτό το είδος προγραμματισμού και περιγράμματος, δίνει σε εσάς έναν τρόπο να παρακολουθείτε την εξέλιξη της εταιρίας που έχετε επιλέξει.
Εάν ο συνεργάτης σας είναι μέσα στο πρόγραμμα, τότε ξερετε ότι διαλέξατε έναν πολύ καλό συνεργάτη. Εάν γενικά σας καθυστερούν, εσείς μάλλον θα πρέπει να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να απευθυνθείτε σε άλλη εταιρία.
Τα πραγματικά κριτήρια περιλαμβάνουν ποιότητα, όπως το να ορίσετε εάν ο ιστότοπός σας θα είναι προσβάσιμος σε κινητές πλατφόρμες ή όχι, πόσους επισκέπτες θέλετε να υποστηρίζετε κάθε στιγμή όταν το site ανέβει, ένα τακτικό πρόγραμμα συντήρησης και πολλά περισσότερα.
Κατασκευάζοντας τον τέλειο ιστότοπο για την επιχείρησή σας περιλαμβάνει πολλά βήματα. Η εταιρία σχεδιασμού πρώτα θα πρέπει να κατανοήσει με λεπτομέρεια, τους στόχους και το όραμα του πρότζεκτ. Αυτοί μετά θα πρέπει να κάνουν έρευνα, να προτείνουν προσχέδια, να επανεξετάσουν τα προσχέδια, να κατασκευάσουν και να σχεδιάσουν τον ιστότοπο και φυσικά να κάνουν τελικές τροποποιήσεις. Με αυτά τα βήματα, για τους περισσότερους ιστοτόπους παίρνει το λιγότερο 3 με 5 μήνες για να ολοκληρωθούν. Ωστόσο, ο χρόνος μπορεί να είναι λίγο περισσότερος ή λιγότερος ανάλογα με τους στόχους σας, τον σχεδιαστή σας και άλλες μεταβλητές.
Υπάρχουν τόσες πολλές μεταβλητές που θα ήταν δύσκολο ακόμα και για κάποιον έμπειρό να γίνει πιο συγκεκριμένος. Αλλά αν μία εταιρία έχει κάνει παρόμοια πρότζεκτς, θα πρέπει να έχει το λιγότερο μία γενική αίσθηση για να κάνει την όποια αξιολόγηση.