7 Τρόποι για να Κατασκευάσετε τις Καλύτερες Σελίδες Προϊόντων
Εάν έχετε ένα e-commerce site, οι σελίδες των προϊόντων σας είναι βασικό στοιχείο για την επιχείρησή σας. Είτε μετατρέπουν τους επισκέπτες σας σε πελάτες είτε όχι. Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό. Όλοι ξέρουν ότι οι επιτυχημένες σελίδες προϊόντων είναι σημαντικές για έναν επιτυχημένο e-commerce ιστότοπο. Γιατί, όμως, υπάρχουν τόσες πολλές κακοφτιαγμένες εκεί έξω;Είναι στο χέρι σας να δημιουργήσετε μία εμπειρία χρήστη που να δίνει στον επισκέπτη ότι χρειάζεται για να γίνει πελάτης. Ποιος είναι ο ορισμός μιας καλής εμπειρίας χρήστη (UX) σε μία σελίδα προϊόντων; Απλό: να παρέχονται οι πληροφορίες, οι διαβεβαιώσεις και τα κίνητρα που χρειάζεται ο επισκέπτης για να γίνει πελάτης σας. Αυτός ο ορισμός διαφέρει από site σε site και από βιομηχανία σε βιομηχανία, έτσι εσείς πρέπει να βρείτε τι δουλεύει καλύτερα για την επιχείρησή σας.
Συμβουλή 1: Αποφύγετε την ακαταστασία
Είτε επειδή δεν είναι σίγουροι ποια στοιχεία σελίδας οδηγούν σε πωλήσεις, είτε επειδή οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν μπορούν να συμφωνήσουν στο τι είναι σημαντικό, οι επιχειρήσεις καταλήγουν στο να φορτώνουν τις σελίδες των προϊόντων. Προσπαθήστε στην κατασκευή ιστοσελίδας να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας απλό. Φροντίστε να μην ανακατεύεται το call to action που βοηθά στο να προχωρήσουν οι πωλήσεις.
Συμβουλή 2: Κάντε ξεκάθαρα τα Calls-to-Action
Κάντε τα κουμπιά ”Προσθήκη στο καλάθι” και ”Συνεχίστε στην σελίδα πληρωμής”, ξεκάθαρα κι ορατά. Μην ξεχνάτε, τα calls-to-action (CTA’s) πρέπει να είναι κουμπιά. Οι online αγοραστές έχουν συνηθίσει να ψάχνουν για κουμπί- σύνδεσμοι κειμένων θα δημιουργήσουν σύγχυση την χειρότερη στιγμή.
Συμβουλή 3: Σκεφτείτε την ταχύτητα
Οι σελίδες που καθυστερούν, μπορούν να σκοτώσουν την εμπιστοσύνη και να δημιουργήσουν εκνευρισμό. Αφήστε τις υπερβολικά σχεδιασμένες σελίδες για αυτές που φορτώνουν γρήγορα και ανταποκρίνονται γρηγορότερα.
Συμβουλή 4: Εκπληκτικές Φωτογραφίες Προϊόντων
Οι φωτογραφίες προϊόντων, κυρίως για υλικά αγαθά, όπως gadgets, ενδύματα κι είδη για το σπίτι είναι σημαντικές για να χτίσουν εμπιστοσύνη και να δώσουν στον χρήστη μία εικόνα για το τι πραγματικά πρόκειται να αγοράσει. Επενδύστε, λοιπόν, εξαρχής σε καλές φωτογραφίες.
Συμβουλή 5: Σύντομο Περιεχόμενο
Δεν μπορείτε να πάτε παραπέρα χωρίς το αναγκαίο περιεχόμενο στις σελίδες των προϊόντων σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που προσθέτετε σε κάθε σελίδα είναι άψογο και λειτουργεί καλά ώστε να βοηθήσει τον πιθανό σας πελάτη. Η τιμή, οι επιλογές αποστολής, οι πληροφορίες διαθεσιμότητας, το μέγεθος/χρώματα είναι βασικά για την δημιουργία μίας υπέροχης σελίδας προϊόντων. Φροντίστε, λοιπόν, να έχετε τα βασικά σωστά. Κρατήστε το περιεχόμενο σύντομο και επισημάνετε τα καλύτερα σημεία. Χρησιμοποιήστε κουκκίδες για να βοηθήσετε τους επισκέπτες να τα διαβάζουν γρήγορα.
Συμβουλή 6: Ενισχύστε την Εμπιστοσύνη των Πελατών
Μειώστε το άγχος και χτίστε εμπιστοσύνη με το να δεσμεύεστε για την ποιότητα των προϊόντων, τα μεγέθη, τις πολιτικές επιστροφής και την υπηρεσία πελατών. Να παρέχετε κριτικές προϊόντος και μαρτυρίες από άλλους πελάτες που έχουν αγοράσει το προϊόν και να εμφανίζετε χρήσιμες κριτικές στην κορυφή.
Συμβουλή 7: Να Παρέχετε Επιλογές
Η παροχή σχετικών αντικειμένων με έναν εύκολο τρόπο εντοπισμού, θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους χωρίς να πρέπει να βγούνε τελείως από το σημείο στο οποίο βρίσκονται.
Τοποθετήστε τα Όλα Μαζί: Οι σελίδες προϊόντων μπορούν να καταστρέψουν έναν ιστότοπο ή να τον κάνουν καλύτερο. Είναι στο χέρι σας, σαν UX επαγγελματίες, να δημιουργήσετε μία εμπειρία που να μετατρέπει όσους περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες γίνεται. Με το να πειραματιστείτε και να δοκιμάσετε αυτές τις επτά συμβουλές, θα είστε σε θέση να αναγνωρίσετε τους κύριους οδηγούς μετατροπών στις σελίδες προϊόντων για τον ιστότοπό σας.