espa banner
ο ρόλος του περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου δεν χρειάζεται να είναι μακρά, σχεδιασμένη ή περίπλοκη. Ακολουθεί μια γρήγορη άσκηση για να δημιουργήσετε μια απλή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου. Γράψτε τις ακόλουθες ερωτήσεις στη συνέχεια δώστε απαντήσεις, στηρίξτε αυτήν τη βασική στρατηγική καθώς περνά ο καιρός.

1. Ποιο είναι το κοινό σας;

Γίνετε πραγματικά συγκεκριμένοι. Αυτό είναι ίσως το πιο δύσκολο μέρος, αλλά είναι το επίκεντρο ολόκληρης της στρατηγικής. Ο γρηγορότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να βγείτε από ό, τι γνωρίζετε για τους υπάρχοντες πελάτες σας. Ωστόσο, εάν δεν έχετε υπάρχοντες πελάτες ή εάν δεν έχετε προσωπικότητες αγοραστών για τους τρέχοντες πελάτες σας, θα πρέπει να κάνετε σχετική έρευνα.

Μελετήστε περιπτωσιολογικές μελέτες ανταγωνιστών, διαβάστε αναφορές αναλυτών του κλάδου, πηγαίνετε σε forums και επαγγελματικά διαδικτυακά δίκτυα, πραγματοποιήστε έρευνες και συνεντεύξεις και επικοινωνήστε μέσω email και κοινωνικών μέσων.

2. Πού αφιερώνουν χρόνο στο διαδίκτυο;

Αυτό αποτελεί μέρος της αναγνώρισης του κοινού σας (το προηγούμενο βήμα). Βρείτε ακριβώς πού πηγαίνουν στο διαδίκτυο και μην προσπαθείτε να εξαπλώσετε τον εαυτό σας ακόμα. Θυμηθείτε, η υπεροχή σε ένα ή δύο κανάλια είναι πολύ καλύτερη από το να υπάρχει αδύνατη παρουσία σε πολλά κανάλια.

Μιλήστε με πελάτες, πραγματοποιήστε συνεντεύξεις, διαβάστε αναφορές και επισκεφθείτε φόρουμ που σας αφορούν, για να λάβετε μια καλύτερη εικόνα για το πού αρέσει το κοινό σας να συνδεθεί στο διαδίκτυο.

3. Τι είδους περιεχόμενο τους αρέσει;

Αυτές οι πληροφορίες πρέπει να προέρχονται εν μέρει από τα παραπάνω βήματα.

Ο κύριος στόχος εδώ είναι να προσδιορίσετε για ποιους τύπους περιεχομένου το κοινό σας ενδιαφέρεται και δεν ενδιαφέρεται, ώστε να μην χάνετε χρόνο δημιουργώντας λάθος τύπο περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδας.

Ένας καλός τρόπος για να το ερευνήσετε αυτό, είναι να κάνετε συνεντεύξεις με ηγέτες του κλάδου, να μιλήσετε με υπάρχοντες πελάτες, να πραγματοποιήσετε έρευνες, να επικοινωνείτε μέσω email ή να μεταβείτε σε ένα φόρουμ και να αρχίσετε να μιλάτε σε ανθρώπους.

4. Ποιά αποτελέσματα θέλετε να επιτύχει το περιεχόμενό σας;

Ποιος είναι ο σκοπός και ο στόχος του περιεχομένου σας;

Σκεφτείτε τη διοχέτευση πωλήσεων και τον κύκλο αγοράς. Ποιο περιεχόμενο θα ήταν χρήσιμο για τους δυνητικούς πελάτες σας σε κάθε φάση;

Ρωτήστε τον εαυτό σας: «Τι πρέπει να γνωρίζει το κοινό μου ή ο δυνητικός αγοραστής πριν συνεργαστεί μαζί μου;»

Κάτι τέτοιο εκ των προτέρων θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι έχετε στη διάθεσή σας όλα τα στοιχεία περιεχομένου προτού ξεκινήσετε την διάδοση του περιεχομένου σας.

5. Πώς θα παρακολουθείτε την επιτυχία του μάρκετινγκ περιεχομένου σας;

Το καλύτερο στάδιο μιαςστρατηγικής είναι αυτό που γίνεται η παρακολούθηση, η απόδοση και η αναφορά της μέχρι τώρα στρατηγικής σας. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να παρακολουθείτε την επιτυχία σε κάθε βήμα – από την επισκεψιμότητα έως την αφοσίωση έως τη μετατροπή.

Χρησιμοποιήστε τα απαραίτητα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας, τους στόχους σας και το είδος του περιεχομένου που έχει τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι