5 τύποι Content Marketing Formats ιστοσελίδων και eshop
Δεν αρκεί απλώς να δημιουργείτε περιεχόμενο – πρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο που να είναι χρήσιμο για το κοινό σας για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του.
1. Blog Content Marketing
Tα Blogs εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν τη συντριπτική πλειοψηφία του μάρκετινγκ περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι λίγο πολύ μια εύκολη λύση, αφού το blogging μπορεί επίσης να είναι εξαιρετικά αποδοτικό για τις μικρές επιχειρήσεις με σφιχτό προϋπολογισμό. Οι αναρτήσεις στο blog είναι πιο αποτελεσματικές όταν χρησιμοποιούνται αυστηρά για καλό σκοπό, όπως οι περισσότεροι τύποι μάρκετινγκ περιεχομένου. Αντί να γράφετε στο blog σας για το πώς το νεότερο προϊόν σας θα αλλάξει τις ζωές σας, θα πρέπει να γράφετε για θέματα που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
2. Infographic Content Marketing
Από τις πολλές διαφορετικές μορφές content marketing eshop και ιστοσελίδων, τα infographics είναι μία από αυτές που μπορούν πραγματικά να προκαλέσουν μεγάλες δυσκολίες στους ψηφιακούς εμπόρους. Ένα καλό infographic μπορεί να τραβήξει πολύ προσοχή με τη μορφή κοινοποιήσεων και εισερχόμενων συνδέσμων. Φυσικά, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα infographic για τα πάντα. Αλλά η επιλογή του σωστού χρόνου και του κατάλληλου γραφικού μπορεί να αναβαθμίσει αυτή τη μορφή περιεχομένου στον μέγιστο βαθμό. Τα επιτυχημένα infographics είναι απλά, εντυπωσιακά και με νόημα.
3. Podcast Content Marketing
Τα υψηλής ποιότητας podcasts έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά προσοδοφόρα για ορισμένους ψηφιακούς εμπόρους, αν και απέχουν πολύ από το να αποτελούν καθολική λύση για τις ανάγκες σας σε περιεχόμενο. Χρησιμοποιήστε το επαγγελματικά συντεθειμένο podcast σας για να αυξήσετε την αναγνωσιμότητά της μάρκας σας από αγορές, αλλά και ως έναν τρόπο να αναδείξετε την προσωπικότητα της μάρκας σας. Ακόμη και αν χρησιμοποιείτε ένα δίκτυο podcast, μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε αυτά τα podcast στον ιστότοπο της επιχείρησής σας και στις προσπάθειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως επιπλέον περιεχόμενο που μπορείτε να μοιραστείτε με το κοινό σας.
4. Video Content Marketing
Η παραγωγή video μπορεί να είναι δαπανηρή και χρονοβόρα, ωστόσο είναι περιζήτητη από πολλούς καταναλωτές. Αν και πολλοί προτιμούν το γραπτό περιεχόμενο, εκείνοι που θέλουν βίντεο εξακολουθούν να θέλουν να δουν ακόμη περισσότερα από όσα μπορούν να πάρουν στα χέρια τους αυτή τη στιγμή. Ένα καλά κατασκευασμένο βίντεο σποτ δείχνει μια εντελώς διαφορετική πλευρά της επιχείρησής σας (όπως και ένα podcast) και μπορεί να σας δώσει έναν καλύτερο τρόπο να δημιουργήσετε περιεχόμενο που δείχνει πώς να κάνετε κάτι ή πώς λειτουργεί κάτι.
5. Social Media Content Marketing
Τα social media είναι μία από αυτές που συχνά αντιμετωπίζονται μεμονωμένα, επειδή ακολουθούν ελαφρώς διαφορετικούς κανόνες. Σε αντίθεση με το άλλο περιεχόμενο του digital marketing, το social media marketing έχει ως στόχο να κάνει τους ανθρώπους να κοιτάξουν και να ανταποκριθούν άμεσα. Θέλετε μια εμπλοκή που να είναι αισθητή. Πρέπει να βρείτε τόσο το είδος του περιεχομένου όσο και το μέσο που πραγματικά έχει απήχηση στους οπαδούς σας στα μέσα social media. Παρακολουθώντας τα αναλυτικά στοιχεία των social media σας, θα μπορέσετε να καταλάβετε πολύ γρήγορα αν το κοινό σας είναι ο τύπος που προτιμά βίντεο ή ιστολόγια, σοβαρές αναρτήσεις από τον διευθύνοντα σύμβουλό σας ή αστείες αναρτήσεις από τους συντάκτες του προσωπικού σας. Επιπλέον, θα είστε σε θέση να μετρήσετε πόση επισκεψιμότητα δημιουργούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας.