Γιατί το βίντεο στο site είναι το μέλλον του Content Marketing;
Από τη διαφήμιση έως τα απευθείας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν λείπουν τα εργαλεία marketing που μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με το βίντεο. Έχει παρατηρηθεί ότι ύστερα από την πανδημία τα βίντεο έχει συμβάλλει άμεσα στην αύξηση των πωλήσεων.
Τα οφέλη του Content Marketing
Υπάρχουν πολλά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι μάρκες από ένα καλό βίντεο. Η προσθήκη ενός βίντεο στην ανάπτυξη του ιστότοπου σας μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα τoυ brand και να αυξήσει τη δέσμευση. Και θα κρατήσει τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μια αναλυτική μέτρηση που η Google αξιολογεί υψηλά.
Ο τεχνολογικός γίγαντας προσαρμόζει τον αλγόριθμό του για να ευθυγραμμιστεί καλύτερα με τις τάσεις και τις επιθυμίες των χρηστών, και με τους ιστότοπους που περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα βίντεο 45 φορές περισσότερες πιθανότητες να καταταγούν υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, το να εκμεταλλευτείτε το κύμα των βίντεο είναι ένας σχεδόν αλάνθαστος τρόπος για να ενισχύσετε την κατάταξη SEO του brand σας.
Διαφοροποίηση των αγορών
Αν και είναι αλήθεια ότι οι άνθρωποι δεν ψωνίζουν με τον ίδιο τρόπο που ψώνιζαν παλαιότερα, οι τρόποι που ακολουθούν οι άνθρωποι για να πάρουν μια απόφαση αγοράς παραμένουν οι ίδιοι – οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιθυμούν να δουν και να δοκιμάσουν το πραγματικό προϊόν, ενώ οι κριτικές και οι συστάσεις των πελατών είναι πιο δημοφιλείς από ποτέ. Εδώ είναι που μπαίνει στη συζήτηση το βίντεο με δυνατότητα αγορών. Τα βίντεο με δυνατότητα αγορών διαθέτουν συνδέσμους που μπορούν να κάνουν κλικ ενσωματωμένους στο βίντεο – ένας δυνητικός πελάτης κάνει κλικ στο σύνδεσμο και κατευθύνεται στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
Πρέπει να το δείτε για να το πιστέψετε
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δώσετε στους καταναλωτές αυτό που θέλουν είναι να προσφέρετε μαρτυρίες πελατών αντί (ή ως συμπλήρωμα) των παραδοσιακών γραπτών κριτικών. Το βίντεο προσδίδει μια αίσθηση αυθεντικότητας, επιτρέποντας στους πελάτες να δουν και να ακούσουν μια αντίδραση, καθιστώντας το πιο αξιόπιστο και ελκυστικό. Ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων δηλώνουν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) επηρεάζει σημαντικά τις αγοραστικές τους αποφάσεις και οι καταναλωτές έχουν 2,4 φορές περισσότερες πιθανότητες να αξιολογήσουν το USC ως αυθεντικό σε σύγκριση με το περιεχόμενο που δημιουργείται από την εταιρεία.
Τα unboxing videos είναι επίσης δυναμική τάση. Όπως υποδηλώνει το όνομα, πρόκειται για βίντεο με ανθρώπους που ανοίγουν κουτιά ή συσκευασίες προϊόντων που έχουν αγοράσει και τα δείχνουν στην κάμερα.
Κάποτε περιοριζόταν στο YouTube, αυτός ο τύπος βίντεο έχει πλέον μεγάλη εμβέλεια και οι χρήστες μπορούν να βρουν βίντεο αποσυσκευασίας για σχεδόν κάθε προϊόν που μπορεί να φανταστεί κανείς και στα υπόλοιπα social media.