5 συμβουλές για να ενισχύσετε τα αποτελέσματα του Digital Advertising για το site σας
Το digital advertising έγινε δημοφιλής. Σήμερα, κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει ψηφιακά κανάλια και, ως εκ τούτου, η ψηφιακή ανταγωνιστικότητα έχει επίσης αυξηθεί.
1.Διατήρηση του focusing στην εμπειρία του Brand
Ο καταναλωτής δεν αναζητά πλέον εταιρείες ή προϊόντα. Χρειάζονται καλές εμπειρίες με το brand που να μεταδίδουν εμπιστοσύνη, να προσφέρουν λύσεις και να δημιουργούν θετικά συναισθήματα. Το digital advertising λοιπόν, εντάσσεται σε αυτό το πλαίσιο με την ταυτόχρονη ανάπτυξη / κατασκευή eshop. Μεταξύ των καθηκόντων που πρέπει να γίνουν στο ψηφιακό περιβάλλον, η εμπειρία του πελάτη πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή του καταλόγου. To πώς η δημοσίευση αυτή δημιουργεί αξία για τον καταναλωτή, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτείτε!
2. Focusing σε ένα τμήμα του κοινού
Πρόκειται για ένα από τα πιο πολύτιμα διαφορικά, οπότε μην το σπαταλήσετε!
Κατ’ αρχάς, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε καλά την προσωπικότητα του αγοραστή και να καθορίσετε τους στόχους της στρατηγικής. Με αυτές τις πληροφορίες, οι διαφημίσεις που βασίζονται στο ιδανικό κοινό αναπτύσσονται για να γίνουν πιο ακριβείς.
3. Δοκιμή και σφάλμα
Στο Digital Advertising, οι αξιολογήσεις μπορούν να γίνουν με μια μικρή δοκιμή κοινού με μια έκδοση – δημιουργία της σελίδας, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της ανάρτησης ή της διαφήμισης. Έτσι, πριν απογοητευτείτε από τα αρνητικά αποτελέσματα, καταλάβετε πρώτα τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί.
4. Επενδύστε στο Remarketing
Το Remarketing είναι η ενέργεια του επαναπροσανατολισμού ενός χρήστη που έχει αλληλεπιδράσει με έναν ιστότοπο για να διαβάσει μια δημοσίευση σε ιστολόγιο ή να πραγματοποιήσει μια αγορά. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χορηγούμενων συνδέσμων, προβολής σε μέσα ενημέρωσης ή κοινωνικών διαφημίσεων.
Πρόκειται για μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές στην ψηφιακή διαφήμιση, καθώς οι καταναλωτές έχουν δείξει ενδιαφέρον για μια μάρκα και απλά πρέπει να τους ξανακερδίσουμε!
5. Δείτε τα πρακτικά αποτελέσματα για την εταιρεία σας
Μήπως η ανάρτησή σας πήρε πολλά likes ή διαβάστηκε το άρθρο σας από πολλούς χρήστες; Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι αν αυτό εξυπηρετεί την επιχείρηση και τους στόχους της στρατηγικής marketing. Μην χάνετε χρόνο με μετρήσεις “ματαιοδοξίας”. Η εστίαση θα πρέπει να είναι στους βασικούς δείκτες απόδοσης, οι οποίοι δείχνουν τα πραγματικά αποτελέσματα της ψηφιακής διαφήμισης για την επιχείρησή σας. Εν ολίγοις, η ψηφιακή διαφήμιση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό σας. Αξιοποιεί επίσης τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την έρευνα για να προσελκύσει την προσοχή των καταναλωτών στα κανάλια που χρησιμοποιούν περισσότερο στην καθημερινή τους ζωή.