6 τεχνολογικές τάσεις που θα επηρεάσουν το Digital Μarketing του site σας
Το 2022 είναι μια χρονιά συνεχών αλλαγών στο χώρο του digital. Ακολουθούν 10 τάσεις που πρέπει να αξιοποιήσετε εντός του έτους!
1. Authentic long-form content.
Για τις μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν πολλά χρήματα, το αυθεντικό περιεχόμενο είναι ένα ισχυρό εργαλείο marketing μετά την ολοκλήρωση κατασκευής του website. Ωστόσο, θα πρέπει να το κάνετε και μακροσκελές. Η κοινοποίηση θεμάτων που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να οικοδομήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας.
2. Chatbots and conversational AI
Τα chatbots και η πιο εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας μπορούν να απαντούν στις βασικές ερωτήσεις των πελατών όλες τις ώρες της ημέρας ή της νύχτας, ακόμη και αν εσείς είστε επικεντρωμένοι σε διαφορετικές εργασίες.
3. Voice search
Με τις κινητές συσκευές και τις φωνητικές υπηρεσίες όπως η Microsoft Cortana και ο Google Assistant να αυξάνουν τη δημοτικότητά τους, η φωνητική αναζήτηση είναι ένας τομέας όπου η μικρή επιχείρησή σας μπορεί να ξεχωρίσει ανάμεσα στους ανταγωνιστές σας. Αν η επιχείρησή σας είναι σε απευθείας σύνδεση, υπάρχει μια αυξανόμενη πιθανότητα οι άνθρωποι να βρουν τον ιστότοπό σας ή το υλικό marketing περιεχομένου μέσω φωνητικής αναζήτησης το 2022 και μετά.
4. Data analytics
Τα περισσότερα brands θέτουν την ανάλυση δεδομένων ως προτεραιότητα. Οι πελάτες παρέχουν συνεχώς προσωπικές πληροφορίες στις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται – από τις αγοραστικές συμπεριφορές μέχρι τα αγαπημένα τους προϊόντα και τους καλύτερους τρόπους προσέγγισής τους μέσω διαφημίσεων.
5. Social Media Marketing
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα συνεχίσουν να είναι ζωτικής σημασίας για τις επιτυχημένες προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ των eshop των εταιρειών. Το 2022, περιμένετε να δείτε τα βίντεο, το Instagram, το livestreaming και τα podcast να κυριαρχούν στη λίστα. Το Facebook δεν πρόκειται να πάει πουθενά – έχει αντοχή. Το LinkedIn θα έχει επίσης ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή, ιδίως καθώς οι φορείς επιρροής το χρησιμοποιούν για να μεγεθύνουν τη φωνή τους.
6. SEO and keywords
Το εργαλείο SEO θα αξιολογήσει την ταχύτητα φόρτωσης, τη διαδραστικότητα, την οπτική σταθερότητα και την ασφάλεια HTTPS, μεταξύ άλλων μετρήσεων.
Η Google στρέφει επίσης την προσοχή της στην κινητή τηλεφωνία, χρησιμοποιώντας το Mobile-First Indexing (MFI) που εγκαινίασε πρόσφατα για να κατατάξει ιστοσελίδες φιλικές προς την κινητή τηλεφωνία. Για τους marketers, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επικεντρωθούν στο UX στις κινητές συσκευές όσο, αν όχι περισσότερο, στις ιστοσελίδες. Tο νέο ενοποιημένο μοντέλο πολλαπλών εργασιών (MUM) της Google υποκινεί τους εκδότες να παρέχουν πιο σύνθετες απαντήσεις σε απλές ερωτήσεις. Το MUM επιβραβεύει το έγκυρο περιεχόμενο.
Η απόφαση για το ποια τεχνολογία θα εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας εξαρτάται από τις ανάγκες της επιχείρησής σας και τις επιθυμίες των πελατών σας. Ίσως είναι καλύτερα να μην υιοθετήσετε μια νέα τάση marketing, ειδικά αν δεν καταλαβαίνετε και δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σωστά την τεχνολογία, αλλά το κάνετε μόνο και μόνο επειδή άλλες επιχειρήσεις τη χρησιμοποιούν.