5 τεχνικές neuromarketing για να κατανοήσετε καλύτερα τους πελάτες της ιστοσελίδας του eshop σας
1. Eye Tracking: Δείτε τα πράγματα μέσα από τα μάτια του πελάτη σας
Όπως υποδηλώνει το όνομα, η παρακολούθηση των ματιών συνίσταται στην παρακολούθηση των κινήσεων των ματιών των ατόμων που συμμετέχουν σε μια μελέτη. Είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει να δείτε μέσα από τα μάτια των δυνητικών πελατών σας του eshop σας, όχι μόνο σε εργαστήρια, αλλά και σε πραγματικά σενάρια αγοράς.
2. Pupilometry: Ρίξτε μια ματιά στα “μάτια” του πελάτη σας
Το pupilometry κάνει κάτι πολύ απλό: εξετάζει το μέγεθος των κόρων ενός ατόμου για να δει αν είναι διεσταλμένες ή όχι. Ο λόγος που αυτή η μέτρηση είναι σημαντική είναι επειδή οι κόρες των ματιών ενός ατόμου διαστέλλονται όταν κοιτάζουν κάτι που τους αρέσει. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο στο μάρκετινγκ, επειδή, όχι μόνο δείχνει αν αρέσει ή όχι στους ανθρώπους ένα προϊόν, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη βελτιστοποίηση πολλών πραγμάτων, από ιστοσελίδες μέχρι συσκευασίες.
3. EEG ή λειτουργική μαγνητική τομογραφία:
Ένα ταξίδι στο εσωτερικό του εγκεφάλου.
Χάρη στις τεχνικές neuromarketing, μπορούμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα. Όχι μόνο μπορούμε να γνωρίζουμε ακριβώς τι κοιτάζουν οι άνθρωποι, αλλά μπορούμε επίσης να πάρουμε ενδείξεις για το τι σκέφτονται. Πώς Με τη χρήση συσκευών που ειδικεύονται στην ανάγνωση της ηλεκτρομαγνητικής δραστηριότητας του εγκεφάλου, όπως οι λειτουργικές μαγνητικές τομογραφίες ή τα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα (EEG).
4. Κωδικοποίηση προσώπου: Ένα χαμόγελο αξίζει χίλιες λέξεις
Το neuromarketing έχει μετατρέψει την τέχνη της ερμηνείας των εκφράσεων του προσώπου σε κάτι σαν επιστήμη. Ακριβώς όπως οι τεχνικές neuromarketing μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μέτρηση των κινήσεων των ματιών και της εγκεφαλικής δραστηριότητας, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για να “διαβάσουν τα πρόσωπα” με πρωτοφανή ακρίβεια. Ο τρόπος που λειτουργεί είναι απλός: όταν χαμογελάμε, δείχνουμε θυμό ή κάνουμε οποιοδήποτε άλλο είδος έκφρασης προσώπου, χρησιμοποιούμε τους μύες μας για να το κάνουμε.
5.Sensory Marketing: Η εμφάνιση δεν είναι το παν.
Εκτός από τις τεχνικές που αναφέρθηκαν παραπάνω, το νευρομάρκετινγκ έχει πιο πρακτικές και λειτουργικές εφαρμογές, όπως το sensory marketing. Εφαρμόζοντας τις ανακαλύψεις του νευρομάρκετινγκ, μπορούμε να επηρεάσουμε τους καταναλωτές χωρίς καν να γνωρίζουν ότι το κάνουμε. Υπάρχουν διάφορες μορφές sensory marketing, όπως μέσω της αφής, του ήχου ή της όσφρησης. Όλες τους, ωστόσο, βασίζονται στον επηρεασμό του κοινού να σκέφτεται μια συγκεκριμένη μάρκα παρουσία αισθητηριακών ερεθισμάτων.
6. Neuromarketing Tricks
Τέλος, θα ασχοληθούμε με τα ψυχολογικά τεχνάσματα που χρησιμοποιεί το neuromarketing για να αυξήσει τις πωλήσεις των ιστοσελίδων. Οι ψυχολογικές τεχνικές neuromarketing μπορεί να είναι πολύ διακριτικές. Για παράδειγμα, έχει αποδειχθεί ότι η αφαίρεση του δολαρίου ή άλλου νομίσματος από την ετικέτα τιμής μπορεί να κάνει τους καταναλωτές να αγοράσουν περισσότερα. Φαίνεται ότι το σύμβολο του νομίσματος κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται περισσότερο ότι θα χάσουν χρήματα παρά ότι θα κερδίσουν.