Συμβουλές για τη χρήση της σελίδας σας στο LinkedIn
1. Αποκτήστε followers
Η δημοσίευση και η κοινοποίηση περιεχομένου δεν έχει νόημα αν δεν το βλέπει κανείς. Θα πρέπει να αναζητάτε συνεχώς νέους οπαδούς στο LinkedIn. Μπορείτε να αναρτήσετε ένα widget για τη σελίδα σας στο LinkedIn στον ιστότοπό σας, να προσθέσετε τις πληροφορίες του LinkedIn στην υπογραφή του email σας και να βάλετε τα μέλη του προσωπικού σας να προωθήσουν την ιστοσελίδα της εταιρείας στους προσωπικούς τους λογαριασμούς.
2. Δημοσιεύστε και μοιραστείτε σχετικό περιεχόμενο.
Όπως συμβαίνει με κάθε επιτυχημένη εκστρατεία μάρκετινγκ eshop / ιστοσελίδας, πρέπει να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό σας και τι θέλει να βλέπει στο LinkedIn. Είναι σημαντικό να δημοσιεύετε και να μοιράζεστε περιεχόμενο που ωφελεί τους οπαδούς σας και όχι μόνο περιεχόμενο που προωθεί την εταιρεία σας.
3. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου.
Η τακτική δημοσίευση είναι το κλειδί για κάθε επιτυχημένο λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου για τις αναρτήσεις σας, επειδή είναι σημαντικό να είστε συνεπείς. Ένας εύκολος τρόπος για να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου είναι μέσω ενός εργαλείου κοινωνικής δικτύωσης όπως το Buffer ή το Hootsuite.
4. Εμπλουτίστε τις αναρτήσεις σας.
Αλλάξτε το περιεχόμενό σας και δημοσιεύστε ένα μείγμα από οπτικό υλικό, βίντεο και κανονικά άρθρα.. Είναι επίσης χρήσιμο να προσαρμόζετε τις αναρτήσεις σας σε ειδικές γιορτές ή στην εποχή του έτους.
5. Χρήση παρακολούθησης και ανάλυσης.
Ο καλύτερος τρόπος για να προσφέρετε σχετικό περιεχόμενο στο κοινό σας είναι να γνωρίζετε τι θέλει. Παρακολουθώντας και εντοπίζοντας τις προηγούμενες αναρτήσεις, θα προσδιορίσετε τι λειτουργεί και τι όχι. Τα αναλυτικά στοιχεία της εταιρικής σελίδας του LinkedIn σας επιτρέπουν να αξιολογείτε τη δέσμευση στις αναρτήσεις σας, να εντοπίζετε τάσεις, να κατανοείτε τα δημογραφικά στοιχεία των οπαδών σας και να μαθαίνετε περισσότερα για την επισκεψιμότητα σας.
6. Πειραματιστείτε με βίντεο και φωτογραφίες.Το LinkedIn διαθέτει μια λειτουργία βίντεο και φωτογραφιών. Μέσα από την εφαρμογή για κινητά, μπορείτε να τραβήξετε ένα βίντεο ή μια φωτογραφία και να την αναρτήσετε στο χρονολόγιό σας. Τον Μάρτιο του 2018, το LinkedIn εισήγαγε φίλτρα και μερικά στυλ κειμένου στη λειτουργία βίντεο. Τα φίλτρα περιλαμβάνουν τα “Work High Five”, “Side Hustle” και “On the Air”.