espa banner
Πώς να κάνετε το περιεχόμενό του site σας να γίνει viral

Παρακαλώ αξιολογήστε


Σε αυτή την κορεσμένη ψηφιακή αγορά, η δημιουργία περιεχομένου σε eshop / ιστοσελίδα που γίνεται viral είναι πιο δύσκολη από ποτέ.

  • Χρειάζεται ένας συνδυασμός λεπτομέρειας, στρατηγικής και τύχης για να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το viral περιεχόμενο περιλαμβάνει τρία στοιχεία: ένα εξαιρετικό αγκίστρι, ισχυρό περιεχόμενο και κατανόηση του τι θέλει να δει το κοινό σας.

Τα infographics είναι ο πιο συχνά κοινοποιούμενος τύπος περιεχομένου.

1. Βρείτε ένα Καλό “hook”
Όταν πρόκειται για τα social media, οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι βλέπουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι YouTubers τιτλοφορούν τα βίντεό τους με έντονα κεφαλαία γράμματα με δελεαστικούς τίτλους όπως “Πώς να αποκτήσετε γυάλινη επιδερμίδα”. Αυτοί οι τίτλοι βίντεο έχουν σχεδιαστεί για να σας προσελκύσουν ώστε να παρακολουθήσετε το βίντεο. Οι άνθρωποι θα δουν τον τίτλο σας και θα αποφασίσουν αν θα κάνουν κλικ ή όχι. Δημιουργήστε έναν συναρπαστικό τίτλο, περιλαμβάνοντας συγκεκριμένες και αξιοποιήσιμες πληροφορίες. Για παράδειγμα, πείτε στους ανθρώπους πόσες συμβουλές θα πάρουν ή χρησιμοποιήστε μια στατιστική στον τίτλο σας.

2. Δημιουργήστε content που αξίζει να μοιραστείτε.
Ένα από τα πράγματα που μπορούν να κάνουν τα brands για να κάνουν τις αναρτήσεις τους επιτυχημένες είναι να ξεχωρίζουν με εξαιρετικό περιεχόμενο”. Κάντε το περιεχόμενό σας καλύτερο από οτιδήποτε άλλον εκεί έξω στην κατασκευή – προώθηση site, και η ανάρτησή σας θα συνεχίσει να “ζει”. Όταν οι άνθρωποι συγκινούνται συναισθηματικά, είναι πιο πιθανό να μοιραστούν αυτές τις πληροφορίες με τους γύρω τους. Το αν τους κάνατε να θυμώσουν, να ενθουσιαστούν, να λυπηθούν ή να χαρούν δεν είναι τόσο σημαντικό όσο το γεγονός ότι τους κάνατε να νιώσουν κάτι.

3. Γνωρίστε το κοινό σας.
Η επιτυχία του περιεχομένου εξαρτάται εξ ολοκλήρου από το κοινό σας και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται σε αυτό. Το πρώτο βήμα προς την virality ξεκινά από το κοινό σας. Κατανοήστε γιατί το κοινό σας, σας ακολουθεί, κατανοήστε το ιστορικό τους και στη συνέχεια κάντε αναρτήσεις που ικανοποιούν αυτό που αναζητούν. Η δημιουργία ενός κοινού είναι αδύνατη χωρίς να χτίσετε πρώτα το εμπορικό σήμα σας και να γνωρίζετε τι είδους οπαδούς θέλετε να προσελκύσετε.

4.Κάντε το Visual
Tα infographics είναι ο πιο συχνά κοινοποιούμενος τύπος περιεχομένου. Εν μέρει, αυτό οφείλεται στη φύση του περιεχομένου, η οποία καθιστά τα πολύπλοκα θέματα πιο εύκολα και γρήγορα κατανοητά. Αυτό έχει τεράστια αξία σε έναν κόσμο όπως ο δικός μας, ο οποίος διαθέτει ολοένα και μεγαλύτερο όγκο διαδικτυακού περιεχομένου. Αν μια στατική εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, μπορείτε να φανταστείτε την αξία του βίντεο. Το online βίντεο έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια καi συνιστάται  η ανάρτηση περιεχομένου βίντεο σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι