espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Με τόσες πολλές πλατφόρμες δημιουργίας ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων διαθέσιμες για χρήση, είναι δύσκολο να γνωρίζουμε ποια είναι κατάλληλη για εσάς. Οι πιθανότητες είναι ότι θα χρησιμοποιήσετε περισσότερα από ένα. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι μια πλατφόρμα έχει περισσότερους χρήστες που αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας από άλλες. Με όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων εκεί έξω, το LinkedIn συνήθως σκέφτεται μόνο όταν οι άνθρωποι αναζητούν εργασία ή αναζητούν υπαλλήλους. Το LinkedIn είναι μια εξαιρετική πηγή άρθρων, αφοσίωσης με άτομα σε παρόμοιους κλάδους και είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο, έτσι τα προφίλ τείνουν να εμφανίζονται ψηλά στις αναζητήσεις.

Ακολουθούν μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εμπειρία σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα:

Συμπληρώστε το προφίλ σας

Ένα σημαντικό μέρος του LinkedIn είναι τα προφίλ του χρήστη. Πολλά από αυτά δεν συμπληρώνονται αρκετά. Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται σε διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένου του να μην γνωρίζουμε τι είδους πληροφορίες πρέπει να απαριθμήσουμε ή απλά να κάνουμε το ελάχιστο αρκούδας. Σκεφτείτε το προφίλ σας στο LinkedIn ως βιογραφικό σημείωμα ή χαρτοφυλάκιο. Όταν οι χρήστες φτάνουν στη σελίδα σας, θέλετε να βλέπουν το ιστορικό σας και τα προσόντα σας. Μια επιχειρηματική σελίδα πρέπει να περιλαμβάνει το ιστορικό της εταιρείας, τα στοιχεία επικοινωνίας, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται, καθώς και συνδέσμους προς τον ιστότοπο και το ιστολόγιο της επιχείρησης.

Μια προσωπική ή ατομική σελίδα θα πρέπει να αναφέρει την τρέχουσα εργασία σας, ποια είναι τα καθήκοντά σας και την εκπαίδευσή σας. Και οι δύο σελίδες θα πρέπει να ενημερώνονται κάθε φορά που υπάρχει κάτι νέο για κοινή χρήση. Επίσης, δεν βλάπτει να προσθέσετε μια φωτογραφία στη σελίδα σας στο LinkedIn. Αυτό βοηθά άλλους χρήστες να συνδεθούν μαζί σας.

Μοιραστείτε περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει

Το LinkedIn δεν είναι απλώς ένας ιστότοπος όπου οι άνθρωποι πηγαίνουν για να αναζητήσουν δουλειά ή να προσλάβουν άλλους για δουλειά. Το LinkedIn είναι ένα κοινωνικό δίκτυο όπου οι χρήστες μοιράζονται περιεχόμενο με συνδέσεις. Η κοινή χρήση περιεχομένου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με άλλους στον ίδιο κλάδο. Τι πρέπει να μοιραστείτε στο LinkedIn; Αναρτήσεις ιστολογίου (τόσο δικές σας όσο και άλλων), έρευνα και ειδήσεις του κλάδου, δημοσιεύσεις με οδηγίες, γρήγορες συμβουλές και εταιρικές ενημερώσεις.

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας

Το LinkedIn είναι μια αξιόπιστη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Όπως αναφέρθηκε, τα αποτελέσματα του LinkedIn συχνά κατατάσσονται υψηλά, οπότε αυτός είναι ένας καλός λόγος για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύετε οπουδήποτε στον ιστό, όχι μόνο στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί. Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά στις κοινόχρηστες αναρτήσεις σας, τις δεξιότητές σας και την περιγραφή της εταιρείας σας. Αποφύγετε τη συμπλήρωση λέξεων-κλειδιών, αλλά να συμπεριλαμβάνετε πάντα λέξεις-κλειδιά και φράσεις όπου έχουν περισσότερο νόημα. Οι λέξεις-κλειδιά δεν σας βοηθούν μόνο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αλλά και στον ιστότοπο του LinkedIn. Εάν οι άνθρωποι αναζητούν κάτι συγκεκριμένο, οι λέξεις-κλειδιά θα βοηθήσουν.

Συμμετοχή σε ομάδες linkedin

Το LinkedIn είναι μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, οπότε εκτός από το ότι είναι ένας χώρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημοσιεύουν βιογραφικά και να δημοσιεύουν περιεχόμενο και ενημερώσεις, είναι ένας χώρος που περιλαμβάνει ομάδες. Γίνετε μέλος σε ομάδες που σχετίζονται με τον κλάδο σας για να συναντήσετε άτομα που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα. Μπορείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας σε αυτούς τους ιστότοπους, καθώς και να επισημάνετε “μου αρέσει” και σχόλια σε αναρτήσεις άλλων χρηστών.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι