espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το linkedIn είναι ίσως το καλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματίες. Είναι ένα μέσο στο οποίο μπορείτε να να έχετε το profile σου και το βιογραφικό σας να αναζητήσετε συναδέλφους και εταιρείες και θέσεις εργασίας. Πόσο ενημερωμένο είναι το profile σας και τι πρέπει να κάνετε στην κατασκευή ιστοσελίδας για να έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες κατάταξης καθώς και επιλογής από έναν recruiter ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πάτε το linkedIn στο επόμενο επίπεδο.

1. Ολοκληρώστε την εισαγωγή σας

Μην ξεχάσετε να συμπληρώσετε τις μικρότερες ενότητες της εισαγωγής του προφίλ σας όταν ισχύει. Περιλαμβάνουν:

Προηγούμενο όνομα: Χρησιμοποιήστε αυτήν την ενότητα (αν είστε εξοικειωμένοι με αυτό!) για να έχετε δυνατότητα αναζήτησης με ονόματα που δεν χρησιμοποιείτε πλέον, όπως ένα πατρικό όνομα. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε σε ποιον είναι ορατά τα προηγούμενα ονόματά σας.

Προφορά ονόματος:  Μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να το χρησιμοποιήσετε εάν έχετε ένα μακρύ, ασυνήθιστο ή δύσκολο να προφέρετε όνομα.

Τοποθεσία: Εάν το LinkedIn σας δίνει την επιλογή, χρησιμοποιήστε μια μητροπολιτική περιοχή εδώ πάνω από ένα προάστιο ή μικρότερη πόλη, ώστε να εμφανίζεστε σε περισσότερες αναζητήσεις. Αν κάνετε μετεγκατάσταση, μπορείτε να αναφέρετε την πόλη-στόχο σας και να επεκτείνετε τη σύνοψη.

Βιομηχανία: Μπορείτε να επιλέξετε μόνο ένα, οπότε αν δεν έχετε περιορίσει την αναζήτησή σας σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία, μπορείτε να μιλήσετε για επιπλέον στη περίληψή σας, 

Στοιχεία επικοινωνίας: Θα πρέπει σίγουρα να προσθέσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας εδώ, ώστε οι υπεύθυνοι προσλήψεων να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας, αλλά οι αριθμοί τηλεφώνου και οι διευθύνσεις είναι πιο συνηθισμένοι για όσους πωλούν υπηρεσίες στο LinkedIn από ό, τι για μεμονωμένους αναζητούντες εργασία. Δεν συνιστάται να συμπεριλάβετε έναν προσωπικό αριθμό κινητού τηλεφώνου. Όταν πρόκειται για την προσθήκη πρόσθετων πλατφορμών κοινωνικών μέσων, θα πρέπει να τις προσθέσετε μόνο εάν είναι επαγγελματικές και σχετικές με τη δουλειά σας.

2. Χρησιμοποιήστε την περίληψή σας με σύνεση

Η περίληψή σας ή η ενότητα “Πληροφορίες” είναι όπου μπορείτε πραγματικά να δείξετε την προσωπικότητά σας και να μοιραστείτε την ιστορία σας. Και δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο.Συστηθείτε. Ποιος είσαι ως επαγγελματίας και τι κάνεις; Τι αξία έχετε στους οργανισμούς για τους οποίο εργάζεστε; Επισημάνετε τις βασικές δεξιότητες, τις εμπειρίες και τα επιτεύγματά σας σε μορφή παραγράφου ή λίστα με κουκκίδες. Μιλάμε για το ποιος είσαι εκτός δουλειάς. Αυτό είναι προαιρετικό, αλλά ποτέ δεν ξέρετε ποια από τα ενδιαφέροντά σας μπορεί να έχουν απήχηση σε έναν υπεύθυνο προσλήψεων, μελλοντικό εργοδότη ή επαγγελματική σύνδεση.Καλέστε τον αναγνώστη να δράσει ζητώντας του να συνδεθεί μαζί σας για να συζητήσει το μάρκετινγκ ανάπτυξης, να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με την εργασία ή τις ευκαιρίες ομιλίας ή να κάνει ό, τι θέλετε αυτήν τη στιγμή να πάρει από το προφίλ σας στο LinkedIn.

3. Επιδείξτε την εμπειρία σας ή την καλύτερη εργασία σας στην ενότητα χαρακτηριστικών

Ακριβώς κάτω από την ενότητα “Πληροφορίες” είναι οι ενότητες “Προτεινόμενες”, οι οποίες σας επιτρέπουν να προβάλλετε άρθρα και δημοσιεύσεις πολυμέσων, συνδέσμων και LinkedIn στο επάνω μέρος του προφίλ σας.  Εάν έχετε ένα διαδικτυακό χαρτοφυλάκιο, η ενότητα “Προτεινόμενα” είναι ένα εξαιρετικό, εξαιρετικά ορατό σημείο για σύνδεση με αυτό.

4. Προσαρμόστε την εμπειρία σας

Ενώ το βιογραφικό σας σημείωμα θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο σε κάθε μεμονωμένη εργασία στην οποία υποβάλετε αίτηση, το προφίλ σας στο LinkedIn θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στον κλάδο στον οποίο εργάζεστε ή θέλετε να εργαστείτε. Στις περιγραφές σας, δώστε έμφαση στα στοιχεία των προηγούμενων εμπειριών σας που σχετίζονται περισσότερο με τους τύπους εργασιών που θέλετε. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε σχετικές εθελοντικές εργασίες ή σχολικά προγράμματα τόσο στην ενότητα εμπειρίας όσο και στις ειδικές ενότητες “Εθελοντική εμπειρία” και “Εκπαίδευση” χαμηλότερα στο προφίλ σας, 

5. Χρησιμοποιήστε ισχυρές περιγραφές που βασίζονται σε επιτεύγματα

Κατά κάποιο τρόπο, μπορείτε να προσεγγίσετε το προφίλ σας στο LinkedIn όπως θα κάνατε με το βιογραφικό σας: Αντί απλώς να καταχωρήσετε τα καθήκοντα εργασίας σας σε κάθε καταχώρηση στην ενότητα εμπειρίας, θα πρέπει να αναφέρετε λεπτομερώς τα επιτεύγματά σας. Κάθε ένα από τα σημεία κουκίδας σας θα πρέπει να περιγράφει όχι μόνο τι κάνατε στις προηγούμενες δουλειές σας, αλλά και πώς το κάνατε, ποια ήταν τα αποτελέσματα και πώς επηρέασε την ομάδα ή την εταιρεία σας. Όποτε μπορείτε, συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά για να δείξετε ποιες ζωτικές δεξιότητες χρησιμοποιήσατε και πότε. Και ποσοτικοποιήστε τις εμπειρίες και τα επιτεύγματά σας. Οι αριθμοί θα βοηθήσουν τους υπεύθυνους προσλήψεων να δουν το εύρος της εργασίας σας και να κάνουν τα επιτεύγματά σας να αισθάνονται πιο συγκεκριμένα. Τι είναι πιο ελκυστικό; Κάποιος που λέει ότι είναι ικανός στο Excel ή κάποιος που λέει ότι έχει δημιουργήσει υπολογιστικά φύλλα excel που χρησιμοποιούν συγκεντρωτικούς πίνακες και φίλτρα για να βελτιστοποιήσουν μια διαδικασία και να αποθηκεύσουν την εταιρεία τους 20+ ώρες το μήνα;

6. Προσθέστε συνδέσμους και πολυμέσα στην εργασιακή σας εμπειρία

Μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους, εικόνες, βίντεο και αρχεία στις καταχωρήσεις στην ενότητα “Εμπειρία”, καθώς και στην ενότητα “Προτεινόμενα”. Επομένως, χρησιμοποιήστε αυτό προς όφελός σας: Συνδεθείτε με τους ιστοτόπους της εταιρείας σας, τα έργα στα οποία έχετε εργαστεί, άρθρα ή αναφορές που έχετε δημοσιεύσει ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να επιτρέψει στους υπεύθυνους προσλήψεων να δουν τη δουλειά για την οποία γράφετε με τα μάτια τους.

7. Βεβαιωθείτε ότι το βιογραφικό σας σημείωμα και το LinkedIn ταιριάζουν

Το βιογραφικό σας και το LinkedIn δεν χρειάζεται να είναι πανομοιότυπα. Αλλά οι προηγούμενες θέσεις, οι εταιρείες, τα πτυχία και οι άδειες και οι πιστοποιήσεις σας θα πρέπει να ταιριάζουν, το ίδιο και οι ημερομηνίες. Δεν θέλετε οι διευθυντές προσλήψεων να νομίζουν ότι είστε ανέντιμος.

8. Προσθήκη αδειών χρήσης, πιστοποιήσεων, έργων, εθελοντικών εμπειριών, επιτευγμάτων ή γλωσσών

Κάτω από την εργασιακή σας εμπειρία και εκπαίδευση υπάρχουν επιπλέον χώροι για να αναδείξετε το υπόβαθρο και τα προσόντα σας. Μιλάς άπταιστα άλλη γλώσσα; Κερδίσατε ένα γνωστό βραβείο ή γράψατε ένα άρθρο για μια γνωστή δημοσίευση στον κλάδο σας; Η προσθήκη αυτών των πληροφοριών στο προφίλ σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε τι σας κάνει μοναδικούς και σας βοηθά να αποκτήσετε και μερικές πρόσθετες λέξεις-κλειδιά. Αλλά να θυμάστε ότι αν αυτές οι δεξιότητες και οι εμπειρίες είναι σημαντικές για την προσγείωση της επόμενης δουλειάς σας, θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να τις εργαστείτε σε μια προηγούμενη ενότητα.

9. Προσθέστε τις δεξιότητές σας – Παντού

Διατυμπανίσετε τις ικανότητές σας σε όλο το προφίλ σας, όχι μόνο στην ενότητα “Δεξιότητες και εγκρίσεις”. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, θα πρέπει να τα βάλετε στο πλαίσιο της ενότητας εμπειρίας σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι οι πιο σχετικές και εμπορεύσιμες δεξιότητές σας εμφανίζονται επίσης στη σύνοψη και τον τίτλο σας. Και θα πρέπει ακόμη και να προσπαθήσετε να τα πάρετε στις συστάσεις σας (περισσότερα σχετικά με αυτό παρακάτω).Στην ίδια την ενότητα “Δεξιότητες και εγκρίσεις”, μπορείτε να έχετε έως και 50 δεξιότητες, αλλά οι θεατές προφίλ μπορούν να δουν μόνο τους τρεις κορυφαίους, οπότε επιλέξτε τις πιο σημαντικές για αυτούς τους κουλοχέρηδες. Μπορείτε επίσης να πάρετε άλλα άτομα στο δίκτυό σας για να εγγυηθούν για τις ικανότητές σας.

10. Αναζητήστε ισχυρές, σχετικές και πρόσφατες συστάσεις

Οι συστάσεις ενισχύουν πραγματικά την αξιοπιστία του ποιος είστε ως επαγγελματίας, Μπορείτε να ζητήσετε από άτομα με τα οποία έχετε συνεργαστεί στενά για συστάσεις, αλλά “φροντίστε να δώσετε σε αυτό το άτομο σημεία συζήτησης που βοηθούν στη διαμόρφωση της ιστορίας που θέλετε να λέει το προφίλ σας”, . Το άτομο θα πρέπει να γνωρίζει ποιοι είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα βήματα της καριέρας σας, καθώς και ποιες δεξιότητες και εμπειρίες θέλετε να τονίσουν. Και κρατήστε τις συστάσεις σας ενημερωμένες. 

11. Και δώστε τους σε αντάλλαγμα

Ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε μια σύσταση είναι να δώσετε μια. Εάν γράψετε μια σύσταση για έναν συνάδελφο, είναι πιθανό να επιστρέψουν τη χάρη. Επιπλέον, είναι καλή πρακτική να βοηθάτε τα άτομα στο δίκτυό σας.

 12. Μην ξεχνάτε την ενότητα “Ενδιαφέροντα”

Η ενότητα “Ενδιαφέροντα” στο κάτω μέρος του προφίλ σας συχνά παραβλέπεται,  αλλά είναι το μυστικό για να πάρετε ενδιαφέρον και κοινόχρηστο περιεχόμενο στη ροή σας στο LinkedIn. Το LinkedIn θα σας εμφανίσει δημοσιεύσεις σχετικά με θέματα στην ενότητα “Ενδιαφέροντα” και μπορείτε να μοιραστείτε και να σχολιάσετε αυτές τις αναρτήσεις ή να τις χρησιμοποιήσετε για να βρείτε άλλους επαγγελματίες με τους οποίο θέλετε να δικτυωθείτε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι