espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


1) Η ανταλλαγή μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο παραμένει αποτελεσματική
Η εξατομίκευση των πωλήσεων είναι το μυστικό για να κάνετε τον πελάτη σας να επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε να το επιτύχετε με μηνύματα σε πραγματικό χρόνο με τον δυνητικό πελάτη σας. Πολλές πλατφόρμες συνομιλίας μπορούν να σας βοηθήσουν να γνωρίσετε καλύτερα τους πελάτες σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη στρατηγική πωλήσεων για κάθε πελάτη χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του από τη συνομιλία μεταξύ εσάς και αυτών. Αυξάνει τις πιθανότητες μιας επιτυχημένης πώλησης, καθώς ο πελάτης σας θα πιστεύει ότι το προϊόν ή η υπηρεσία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτούς.

2) Προσελκύστε χρήστες μέσω περιεχομένου που βασίζεται σε βίντεο
Το βίντεο παρέχουν πολλές πληροφορίες σε ελάχιστο χρόνο. Έτσι, είναι ιδανικό να ενσωματώσετε περιεχόμενο που βασίζεται σε βίντεο στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για να κάνετε τον χρήστη να παραμείνει περισσότερο στην ιστοσελίδα σας.

Τα βίντεο είναι συναρπαστικά και προσελκύουν με επιτυχία την προσοχή του χρήστη. Χρησιμοποιήστε ελκυστικά βίντεο στην κατασκευή ιστοσελίδων για να κάνετε το κοινό να σταματήσει και να κοιτάξει την ιστοσελίδα σας. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας συμπεριλαμβάνοντας τα κορυφαία σημεία πώλησης στο βίντεό σας.

3)Το μάρκετινγκ influencer συνεχίζει να κερδίζει δημοτικότητα
Η καινοτόμος ιδέα του μάρκετινγκ μέσω influencers είναι πολύ καλύτερη από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να προσλάβετε έναν influencer που ανήκει στην ίδια θέση με την επιχείρησή σας και έχει ουσιαστικό κοινό, ώστε το μήνυμα της επωνυμίας σας να φτάσει στο μέγιστο κόσμο. Μετά από αυτό, μπορείτε να συνάψετε μια συμφωνία μαζί τους για να προωθήσετε την επωνυμία σας σε αντάλλαγμα για επαρκή χρήματα ή δωρεάν προϊόντα και υπηρεσίες από την επωνυμία σας.

4) Email Marketing
H μέθοδος αυτή εξακολουθεί να είναι επίκαιρη σήμερα. Ένας κύριος λόγος είναι ότι το περιεχόμενο συχνά αποτυγχάνει να προσεγγίσει τους ανθρώπους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς φιλτράρεται σε μεγάλο βαθμό. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει με τα email, μεταφέρουν το μήνυμά σας απευθείας στον χρήστη χωρίς τον κίνδυνο να παραμεριστούν λόγω απορρήτου και φίλτρων.

5) Τεχνητή νοημοσύνη
Οι σύγχρονες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν να κάνουν με τη χρήση έξυπνων συμπεριφορών όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Το μάρκετινγκ AI αποθηκεύει δεδομένα των δυνητικών πελατών σας για να σας βοηθήσει να λάβετε αυτοματοποιημένες και ενημερωμένες αποφάσεις σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Το AI παρατηρεί το κοινό σας, τις οικονομικές τάσεις και άλλες πτυχές που επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ. Χρησιμοποιεί ανάλυση δεδομένων για να διασφαλίσει ότι στοχεύετε τη σωστή ομάδα πελατών την κατάλληλη στιγμή. Αρκετές μάρκες χρησιμοποιούν AI για αποτελεσματικό μάρκετινγκ και έχουν ήδη αρχίσει να αποκομίζουν τα εκτεταμένα οφέλη του.

6) User-Generated Content (UGC)
Το UGC αναφέρεται σε οποιοδήποτε διαδικτυακό υλικό που δημιουργήθηκε από κάποιον που δεν αντιπροσωπεύει την επωνυμία σας, όπως πελάτες, πιστοί της επωνυμίας σας, υπάλληλοι ή οποιοσδήποτε. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες περιλαμβάνει κριτικές ή αξιολογήσεις πελατών και αναδρομικές ιστορίες σχετικά με την επωνυμία που μοιράζονται οι εργαζόμενοι.

Η χρήση UGC είναι μια λαμπρή αναδυόμενη ιδέα στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Δείχνει τις θετικές πτυχές της επωνυμίας, που δημοσιεύονται από άτομα που δεν έχουν άμεση σχέση με την επιχείρησή σας.

7)Εξετάστε το ενδεχόμενο εξωτερικής ανάθεσης σε εταιρείες μάρκετινγκ
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα τεράστιο πεδίο που περιλαμβάνει διάφορες καινοτόμες ψηφιακές τάσεις. Είναι δύσκολο να ενσωματώσετε όλες τις αναδυόμενες τάσεις κάθε φορά μόνοι σας. Επομένως, μια εποικοδομητική προσέγγιση για την επέκταση της επιχείρησής σας θα ήταν να προσλάβετε μια αρμόδια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ.


Η απόκτηση επαγγελματικών υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ θα ενισχύσει την επιχείρησή σας σε περιορισμένο χρονικό διάστημα. Ο σωστός ψηφιακός έμπορος θα χρησιμοποιήσει διαφορετικές καινοτόμες τεχνικές και τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας παγκοσμίως.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι