espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Για να κατανοηθούν ποιες τάσεις αξιοποιούν οι έμποροι B2C το 2022, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε 1.067 επαγγελματίες μάρκετινγκ παγκοσμίως που εργάζονται σε εταιρείες B2B και B2C. Από το μάρκετινγκ επιρροής μέχρι τις εικονικές εκδηλώσεις, υπάρχουν τόσες πολλές προσπάθειες στις οποίες μπορούν να επικεντρωθούν οι μάρκες. Ας δούμε τι λέει η τελευταία μας έρευνα σχετικά με το τι λειτούργησε καλά για τους B2C marketers φέτος και πού σκοπεύουν να επενδύσουν το 2022.

1. Τα βίντεο μικρής διάρκειας θα αποτελέσουν προτεραιότητα.  

“Το βίντεο μικρής μορφής απογειώθηκε στις αρχές του 2020 και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.Τότε, το TikTok ήταν το νούμερο ένα μέρος για να πάει κανείς για περιεχόμενο μικρής μορφής. Σήμερα, τα Instagram Reels και τα YouTube Shorts ανταγωνίζονται επίσης για την προσοχή των χρηστών.Αυτά είναι καλά νέα για τις μάρκες, καθώς το περιεχόμενο της τάσης βίντεο μικρής μορφής προσφέρει τη δεύτερη υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) για τους marketers B2C το 2021, μετά το influencer marketing.Παρά τη δεύτερη θέση σε ROI, είναι η τάση στην οποία οι marketers σχεδιάζουν να επενδύσουν περισσότερο το 2022. Περίπου το 33% των B2C marketers επενδύουν ήδη σε περιεχόμενο μικρής διάρκειας στην κατασκευή ιστοσελίδων, ενώ το ένα τρίτο όσων δεν το έχουν κάνει, θα το κάνουν για πρώτη φορά το 2022″ 

2. Το μάρκετινγκ επιρροής θα εξακολουθήσει να αποτελεί βασικό μοχλό οδηγών/εσόδων.

Για τους περισσότερους B2C marketers, η δύναμη των influencers είναι ξεκάθαρη.Το 2022, το 61% των B2C marketers που συμμετείχαν στην έρευνα σχεδιάζουν να την αξιοποιήσουν. Στην πραγματικότητα, είναι η τρίτη υψηλότερη τάση στην οποία σκοπεύουν να δώσουν προτεραιότητα, πίσω από το περιεχόμενο βίντεο μικρής μορφής και το inbound marketing.Αυτό συμβαίνει επειδή το 2021, προσφέρει στις μάρκες B2C τις καλύτερες αποδόσεις. Όταν τους ζητήθηκε να επιλέξουν τον κορυφαίο παράγοντα ROI από έναν κατάλογο 27 τακτικών και στρατηγικών, το 11% των B2C marketers επέλεξαν το μάρκετινγκ επιρροής.

3. Το ηχητικό περιεχόμενο θα πάρει την πρώτη θέση.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι το βίντεο είναι ο ηγέτης όσον αφορά το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ωστόσο, ο ήχος εισέρχεται σιγά σιγά στο μείγμα.Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 19,1% των B2C marketers χρησιμοποιούν podcasts ή άλλο ηχητικό περιεχόμενο στο μάρκετινγκ τους. Από αυτούς που το χρησιμοποιούν, το 37,4% το θεωρεί ως μία από τις πιο αποτελεσματικές τάσεις.Παρόλο που η υιοθέτηση ήταν φαινομενικά χαμηλή το 2021, τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι περισσότεροι έμποροι B2C θα προσθέσουν ηχητικό περιεχόμενο στις προσπάθειες μάρκετινγκ τους το νέο έτος.Περίπου το 43% των εμπόρων B2C σχεδιάζουν να αυξήσουν την επένδυσή τους σε podcasts το 2022, ενώ το 38,4 σχεδιάζουν να τη διατηρήσουν στα ίδια επίπεδα. Ένα άλλο ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι αυτό το συγκεκριμένο στοιχείο είναι σχεδόν το ίδιο για τους B2B marketers.Αυτό υποδηλώνει ότι σε όλους τους κλάδους, οι μάρκες αναγνωρίζουν τη δύναμη του ηχητικού περιεχομένου.

4. Η κοινωνική ευθύνη θα είναι πιο σημαντική.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές θέλουν και αναμένουν από τις μάρκες να είναι πιο διαφανείς και να παίρνουν θέση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Στην πραγματικότητα, μια έρευνα του 2020 για το Βαρόμετρο Εμπιστοσύνης της Edelman αποκάλυψε ότι πολλοί καταναλωτές θεωρούν την εμπιστοσύνη ως κύριο παράγοντα για τις αγοραστικές τους αποφάσεις.Τα τελευταία δύο χρόνια, ιδιαίτερα στο αποκορύφωμα της κρίσης COVID-19 και των εκκλήσεων για κοινωνική δικαιοσύνη, οι καταναλωτές άρχισαν να θεωρούν τις μάρκες περισσότερο υπεύθυνες. Το 2022, οι μάρκες θα πρέπει να ανταποκριθούν σε αυτή τη ζήτηση.Επί του παρόντος, μόνο το ένα τρίτο των αγοραστών B2C που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρεί την κοινωνική ευθύνη ως αποτελεσματική τάση μάρκετινγκ. Παρά το γεγονός αυτό, το 45% σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις του το 2022

5. Οι μάρκες θα συνεχίσουν να εφαρμόζουν στρατηγικές inbound marketing.

Το inbound marketing αφορά την ικανοποίηση των καταναλωτών εκεί που βρίσκονται. Αντί για προσπάθειες μάρκετινγκ που προωθούν μηνύματα προς τους καταναλωτές, αυτό εστιάζει στην προσέλκυση τους προς εσάς.Πίσω από τα βίντεο μικρής διάρκειας, το inbound marketing είναι η κορυφαία τάση στην οποία θα επενδύσουν οι marketers το επόμενο έτος.Στην πραγματικότητα, πάνω από το 80% των marketers σχεδιάζουν να διατηρήσουν τον ίδιο προϋπολογισμό ή να προσθέσουν περισσότερο για αυτή τη στρατηγική.Αυτό επιτυγχάνεται ακολουθώντας το μοντέλο “Attract, Delight, Engage” που αξιοποιεί το μάρκετινγκ περιεχομένου, το SEO, την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, τα social media και πολλά άλλα για να φροντίσει τους καταναλωτές σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή.Ορίστε – μερικές από τις κορυφαίες τάσεις που θα επενδύσουν οι marketers B2C το 2022. Μεταξύ της τακτικής δημοσίευσης περιεχομένου βίντεο/ήχου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της ανάπτυξης μιας ισχυρής στρατηγικής εισερχόμενου μάρκετινγκ, οι έμποροι έχουν μπροστά τους ένα πολυάσχολο έτος.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι