espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι καλύτερες συνεργασίες θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε ένα αφοσιωμένο (και σχετικό) κοινό και να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Πώς μπορείτε λοιπόν να βρείτε τους κατάλληλους influencers και δημιουργούς για το επόμενο λανσάρισμα σας μετά την κατασκευή του website σας.

Μοιραζόμαστε τις 5 καλύτερες συμβουλές μας για να σας βοηθήσουμε να βρείτε το τέλειο ταίρι.

Συμβουλή #1: Καθορίστε τις προσωπικότητες των Influencer & Creator σας

Όπως σε μια εφαρμογή γνωριμιών, το να γνωρίζετε ποιος είναι ο “ιδανικός δημιουργός” σας θα σας βοηθήσει να ορίσετε τις ιδιότητες που αναζητάτε και να περιορίσετε το πεδίο εφαρμογής σας. 

Αυτές είναι μερικές ερωτήσεις που μπορείτε να αρχίσετε να κάνετε στον εαυτό σας και στην ομάδα σας:

  • Ποια είναι η θέση του ιδανικού δημιουργού σας
  • Ποιο είναι το κοινό τους
  • Ποιος είναι ο τύπος προσωπικότητάς τους και πώς ευθυγραμμίζεται με τη φωνή της μάρκας σας
  • Ποιες είναι οι αξίες τους και ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας

Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες – έχοντας κατά νου το κοινό-στόχο σας.

Συμβουλή #2: Παρακολουθήστε τους Influencers & Creators που μιλούν για το Brand σας

Η συνεργασία με τους κατάλληλους ανθρώπους μπορεί να είναι τόσο εύκολη όσο το να ψάχνετε στην αυλή σας. 

Οπότε όταν βρίσκετε influencers που μιλούν ήδη για το brand σας, είναι πιο εύκολο να επικοινωνήσετε για μια πιθανή συνεργασία.

Tip: Αφιερώστε χρόνο για να παρακολουθείτε συχνά τις αναρτήσεις σας με ετικέτες, τα σχόλια, τα DMs και τα επώνυμα hashtag για να βρείτε επιδραστικούς και δημιουργούς που ήδη ασχολούνται με το εμπορικό σήμα σας.

Συμβουλή #3: Κοιτάξτε με ποιους ασχολείται το κοινό-στόχος σας. Η εύρεση influencers που έχουν απήχηση στο κοινό-στόχο σας είναι ένα σημαντικό βήμα στη διαδικασία αναζήτησης.Για να το κάνετε αυτό, κοιτάξτε την υπάρχουσα κοινότητά σας. Επιλέξτε 10 έως 15 οπαδούς που αντιπροσωπεύουν το κοινό-στόχο σας και ελέγξτε τις λίστες των δημιουργών που ακολουθούν.Τι είδους δημιουργούς ακολουθούν ήδη; Ποια είναι η θέση τους; Βλέπετε κοινές τάσεις στο περιεχόμενό τους; Πόσο συμβαδίζουν με το εμπορικό σήμα σας;

Συμβουλή #4: Ακολουθήστε Podcasts, εκδηλώσεις, ενημερωτικά δελτία και blogs του κλάδου

Η συνεργασία με φορείς επιρροής και δημιουργούς που είναι εμπειρογνώμονες ή ηγέτες στον κλάδο σας μπορεί επίσης να δημιουργήσει επιτυχημένες εκστρατείες.

Και η εξειδίκευση δεν σημαίνει απαραίτητα υψηλό αριθμό οπαδών ή γαλάζιο σημάδι – πρόκειται για μια ιδιαίτερα αφοσιωμένη ομάδα που εμπιστεύεται τις σκέψεις και τις απόψεις του δημιουργού. Για να βρείτε αυτά τα μεγάλα ονόματα, δώστε προσοχή σε εκδηλώσεις, podcasts, blogs και ενημερωτικά δελτία όπως το δωρεάν εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο του Later. 

Έχετε το νου σας σε δημιουργούς που δίνουν τακτικά συνεντεύξεις, έχουν αφοσιωμένο κοινό και προσφέρουν αξία στο τραπέζι.

Συμβουλή #5: Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας

Αν και δεν θα συνιστούσαμε ποτέ να αντιγράψετε τη στρατηγική μάρκετινγκ κάποιου άλλου, η παρακολούθηση του ανταγωνισμού μπορεί να σας δώσει μια καλή αίσθηση του τι έχει απήχηση – και τι όχι. Λάβετε υπόψη σας τους influencers και τους δημιουργούς που έχουν σχολιάσει τις αναρτήσεις των ανταγωνιστών σας ή τους έχουν κάνει tag σε περιεχόμενο. Γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τους αρέσουν και τα δικά σας προϊόντα. Επιπλέον, ο έλεγχος του ανταγωνισμού σας θα σας ενημερώσει για το ποιοι επιρροές και δημιουργοί θα μπορούσαν να έχουν σύγκρουση συμφερόντων.

Με αυτές τις 5 συμβουλές, θα είστε έτοιμοι να βρείτε τους κατάλληλους influencers και δημιουργούς για την επόμενη καμπάνια σας. 

Παίξτε τα χαρτιά σας σωστά και θα μπορούσατε να είστε ένα βήμα πιο κοντά στο να αναπτύξετε κάποιους μακροπρόθεσμους πρεσβευτές της μάρκας!


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι