Κρίσιμες στρατηγικές marketing για προώθηση προϊόντων ιστοσελίδων e-shop
Η πρώτη βασική προϋπόθεσή που καθίσταται σημαντική είναι ένας διαγωνισμός μέσω social media. Έτσι ο κόσμος θα γνωρίσει την εταιρεία και θα ενημερωθεί για τα προϊόντα. Οι διαγωνισμοί είναι απλοί και διασκεδαστικοί. Γίνονται κυρίως μέσα από την κατασκευή σελίδων Facebook ή Instagram, και συνήθως προσελκύουν αρκετούς καινούργιους πελάτες.
Για τον ίδιο τον διαγωνισμό πρέπει να οριστούν παράμετροι για να αποκτήσετε μεγαλύτερη εμβέλεια. Οι συμμετοχές θα πρέπει να περιλαμβάνουν follow, likes, σχόλια και επισημάνσεις φίλων.
Έπειτα θα μπορούσε να είναι το Email marketing όπου μέσα από αυτό μεγάλο ποσοστό συνδρομητών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέρουν ότι έκαναν αγορές εξαιτίας ενός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ.
Ύστερα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google My Business για να ελέγχετε τι βλέπουν οι άνθρωποι όταν σας αναζητούν στο Google προωθώντας το προϊόν σας.
Επίσης μια άλλη δυνατότητα θα μπορούσε να είναι να προσφέρετε μια προεπισκόπηση σε πιστούς πελάτες διοργανώνοντας μια εκδήλωση παρουσίασης (αυτοπροσώπως ή εικονικά), μια επίδειξη ή ξενάγηση ή στέλνοντάς τους δωρεάν προϊόν σε αντάλλαγμα για ανατροφοδότηση.
Τέλος, πολύ χρήσιμο θα ήταν η προώθηση από κάποιον influencer. Το Influencer marketing χρησιμοποιεί εγκρίσεις από διαδικτυακές προσωπικότητες για να διαδώσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με το προϊόν ή το εμπορικό σήμα σας. Είναι επιτυχημένη επειδή σας επιτρέπει να προσεγγίσετε συγκεκριμένες εξειδικευμένες θέσεις στις οποίες ο influencer θεωρείται αξιόπιστος εμπειρογνώμονας. Ο influencer είναι ήδη δεσμευμένος με το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε, οπότε είναι πιο πιθανό να είναι ανοιχτός στις προωθητικές ενέργειες των προϊόντων σας.