Παρακαλώ αξιολογήστε


Ουσιαστικά η ανάλυση αυτή αναφέρεται στα πλεονεκτήματα, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες, τις απειλές και είναι μια δομημένη τεχνική αξιολόγησης.

Καθορισμός Επιχειρηματικών Στόχων

Πριν αναλύσετε την κατάσταση σύμφωνα με το ακρωνύμιο SWOT, είναι σημαντικό να καθορίσετε τους επιχειρηματικούς στόχους. Ποιοι είναι οι επιχειρηματικοί σας στόχοι και ποιες είναι οι βασικές συναλλαγές που θέλετε να πραγματοποιούν οι χρήστες σας; 

Δυνάμεις-Strengths

Μια δύναμη είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό που είναι εσωτερικό στην οργάνωση. Παραδείγματα:

  • Πολλοί πελάτες που επιστρέφουν.
  • Θετική φήμη, όπως υποδεικνύεται από κριτικές σε εξωτερικούς ιστότοπους και έρευνες ικανοποίησης πελατών.
  • Ικανοποίηση των προσδοκιών για τα έσοδα.
  • Αυξημένη επισκεψιμότητα από κατασκευή ιστοσελίδων  κοινωνικών μέσων.

Αδυναμίες-Weaknesses

Μια αδυναμία είναι ένα αρνητικό χαρακτηριστικό που είναι εσωτερικό στην οργάνωση. Παραδείγματα:

  • Βραδύτερη ανάπτυξη νέων πελατών.
  • Χαμηλό ποσοστό μετατροπών στον ιστότοπο.

Ευκαιρίες-Opportunities

Μια ευκαιρία είναι ένα χαρακτηριστικό που είναι εξωτερικό για τον οργανισμό και θετικό. Παραδείγματα:

  • Προβλεπόμενη αύξηση της ζήτησης λόγω των μεταβαλλόμενων δημογραφικών στοιχείων.
  • Οικονομίες κλίμακας που θα αυξήσουν το περιθώριο κέρδους καθώς αυξάνεται το μέγεθος της εταιρείας.
  • Οι σειρές συνεδρίων που έρχονται θα μπορούσαν να αυξήσουν την προβολή με σχετικές επιχειρήσεις.

Απειλές-Threats

Μια απειλή είναι ένα χαρακτηριστικό που είναι εξωτερικό για τον οργανισμό και αρνητικό. Παραδείγματα:

  • Ένας άμεσος ανταγωνιστής έχει καλύτερη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και ως εκ τούτου εμφανίζεται νωρίτερα στις αναζητήσεις google.
  • Η αποτελεσματικότητα των πρόσθετων δαπανών μάρκετινγκ είναι άγνωστη, λόγω των περιορισμένων αναλυτικών στοιχείων από τους διαφημιστικούς συνεργάτες.

Παρότρυνση για δράση

Αφού ανταλλάξετε ιδέες για κάθε κατηγορία SWOT με την ομάδα σας, ο στόχος είναι να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε σχέδια με δυνατότητα δράσης.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι