Πώς λειτουργεί ο αυτοματισμός μάρκετινγκ στην προώθηση ιστοσελίδων;
Το λογισμικό αυτοματισμού μάρκετινγκ εξυπηρετεί δύο κύριες λειτουργίες: Ολοκληρώνει καθημερινές και επαναλαμβανόμενες εργασίες μέσω τυποποιημένων ροών εργασίας και ενσωματώνει όλα τα κανάλια μάρκετινγκ σε ένα απρόσκοπτο πρόγραμμα. Οι πολλές ενσωματώσεις του περιλαμβάνουν αποκλειστικές πλατφόρμες για email, κοινωνικά μέσα και αναλυτικά στοιχεία. Το σύστημα παρακολουθεί πολλαπλά ταυτόχρονα χρονοδιαγράμματα και αναφέρει την αποτελεσματικότητα όλων των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ μέσω τριών βασικών λειτουργιών.
Προφίλ πελατών
Το λογισμικό αυτοματισμού μάρκετινγκ καταγράφει όλες τις αλληλεπιδράσεις πελατών με κάθε σημείο επαφής μάρκας. Τα προφίλ πελατών ενημερώνονται κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με ένα email, μια φόρμα ιστότοπου από την κατασκευή ιστοσελίδων ή μια σελίδα κοινωνικών μέσων. Το ταξίδι ενός καταναλωτή με την επωνυμία σας περιγράφεται πάντα λεπτομερώς μέσω αναλυτικών αναφορών.
Οπτικά περιγράμματα
Οι καμπάνιες μάρκετινγκ συνεχίζουν να αυξάνονται σε πολυπλοκότητα, με αυξανόμενο αριθμό ψηφιακών σημείων επαφής. Οι χρήστες λογισμικού αυτοματισμού μάρκετινγκ μπορούν να δουν τα χρονοδιαγράμματα καμπάνιας σε προσβάσιμες οπτικές διεπαφές. Το ταξίδι των πελατών μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως οδικός χάρτης για να βοηθήσει τους εμπόρους να προσδιορίσουν τη διαδρομή αφοσίωσης που ακολουθούν οι πελάτες τους.
Ενσωματώσεις CRM
Τέλος, ο αυτοματισμός μάρκετινγκ βελτιστοποιεί την επικοινωνία μεταξύ των ομάδων πωλήσεων και μάρκετινγκ, επιτρέποντάς τους να εργάζονται μέσα στην ίδια βάση δεδομένων. Ο αυτοματισμός μάρκετινγκ είναι μία από τις πολλές δημοφιλείς ενσωματώσεις CRM. Αντλεί δεδομένα από το CRM, στρώνοντας τις δικές του πληροφορίες πάνω από τα αρχικά προφίλ πωλήσεων. Οι ομάδες πωλήσεων λαμβάνουν κατάλληλους δυνητικούς πελάτες, καθώς οι καμπάνιες μάρκετινγκ εξατομικεύουν περαιτέρω κάθε προοπτική.
Key takeaway: Οι ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ μπορούν πιο εύκολα να συνεργαστούν με ενσωματωμένες πλατφόρμες CRM και αυτοματισμού μάρκετινγκ. Και οι δύο ομάδες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αναβαθμισμένα προφίλ πελατών και οπτικά περιγράμματα που περιγράφουν λεπτομερώς το πλήρες ταξίδι του πελάτη.