Διαφορετικοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια εσωτερική λίστα email συμμετοχής για την προώθηση των ιστοσελίδων σας
Όσον αφορά το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνετε τα πράγματα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ταυτόχρονα με την κατασκευή ιστοσελίδων μια φόρμα συμμετοχής στον ιστότοπό σας ή να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία τρίτου μέρους όπως mailChimp or HubSpot. Τι γίνεται όμως αν θέλετε να δημιουργήσετε την εσωτερική σας λίστα email; Αυτό το άρθρο θα συζητήσει διαφορετικούς τρόπους για να το κάνετε αυτό και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε προσέγγισης. Θα μάθετε επίσης για μερικούς από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία μιας λίστας email.
Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια εσωτερική λίστα email. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε μια φόρμα συμμετοχής στον ιστότοπό σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία τρίτου μέρους όπως mailChimp or HubSpot. Μια άλλη επιλογή είναι να αγοράσετε λίστες δυνητικών πελατών από εταιρείες που ειδικεύονται σε αυτό. Και τέλος, μπορείτε να δημιουργήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας μέσω εμπορικών εκθέσεων ή εκδηλώσεων δικτύωσης.
Κάθε μία από αυτές τις μεθόδους έχει το δικό της σύνολο πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε κάθε ένα.
Η χρήση μιας φόρμας συμμετοχής στον ιστότοπό σας είναι ίσως ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε μια εσωτερική λίστα email. Πρέπει να προσθέσετε μια φόρμα στον ιστότοπό σας και να αρχίσετε να συλλέγετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το μειονέκτημα αυτής της προσέγγισης είναι ότι μπορεί να είναι δύσκολο να κάνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν στη λίστα σας εάν δεν είναι ήδη εξοικειωμένοι με την επωνυμία σας. Και ακόμα κι αν είναι εξοικειωμένοι με την επωνυμία σας, ενδέχεται να μην ενδιαφέρονται να λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εσάς, εκτός εάν προσφέρετε κάτι πολύτιμο σε αντάλλαγμα (περισσότερα για αυτό αργότερα).
Υπηρεσίες τρίτων όπως mailChimp και HubSpot προσφέρουν πολλές δυνατότητες και ενσωματώσεις που μπορούν να διευκολύνουν το μάρκετινγκ μέσω email. Αλλά έρχονται επίσης με μηνιαία χρέωση. Και αν δεν είστε προσεκτικοί, είναι εύκολο να παγιδευτείτε σε όλα αυτά που προσφέρουν αυτές οι υπηρεσίες και να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα από ό, τι χρειάζεστε.
Η αγορά λιστών δυνητικών πελατών από εταιρείες που ειδικεύονται σε αυτό είναι μια άλλη επιλογή για τη δημιουργία μιας εσωτερικής λίστας email. Το πλεονέκτημα αυτής της προσέγγισης είναι ότι αγοράζετε λίστες ατόμων που έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για αυτό που κάνετε ή πουλάτε. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε κατά την αγορά δυνητικών πελατών:
Βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία από την οποία αγοράζετε είναι αξιόπιστη. Υπάρχουν πολλές εταιρείες εκεί έξω που θα σας πουλήσουν λίστες δυνητικών πελατών που είναι ξεπερασμένες ή γεμάτες ψεύτικες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Φροντίστε να καθαρίσετε τη λίστα πριν αρχίσετε να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε άτομα. Αυτό σημαίνει την κατάργηση τυχόν μη έγκυρων ή ανενεργών διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη λίστα. Βεβαιωθείτε ότι δεν παραβιάζετε νόμους ή κανονισμούς κατά την αγορά και τη χρήση αυτών των λιστών.
Και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, μπορείτε να δημιουργήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας μέσω δραστηριοτήτων όπως εμπορικές εκθέσεις ή εκδηλώσεις δικτύωσης. Το πλεονέκτημα αυτής της προσέγγισης είναι ότι βρίσκεστε μπροστά σε άτομα που ενδιαφέρονται ήδη για αυτό που κάνετε. Και αν έχετε ένα καλό βήμα, είναι εύκολο να τους κάνετε να εγγραφούν στη λίστα email σας. Το μειονέκτημα είναι ότι αυτή η μέθοδος μπορεί να είναι χρονοβόρα και δαπανηρή.
Ανεξάρτητα από τη μέθοδο που θα επιλέξετε, το πιο σημαντικό είναι να αρχίσετε να δημιουργείτε την εσωτερική σας λίστα email σήμερα. Όσο πιο γρήγορα ξεκινήσετε, τόσο πιο γρήγορα θα μπορείτε να αρχίσετε να αναπτύσσετε την επιχείρησή σας με τη δύναμη του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.