προώθηση ιστοσελίδων με growth marketing

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το μάρκετινγκ είναι αναμφισβήτητα από τα πιο σημαντικά έξοδα για τις μικρές επιχειρήσεις. Με όλα τα εργαλεία στη διάθεσή σας, είναι δύσκολο να γνωρίζετε αν επιλέγετε τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ για ανάπτυξη. 

Τι είναι το growth marketing;

Το growth μάρκετινγκ είναι μέρος του συνολικού μάρκετινγκ και σχετίζεται άμεσα με την προώθηση και τη διατήρηση της ανάπτυξης μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού. Είναι βασικά το είδος του μάρκετινγκ που σκέφτεστε πιο συχνά, καθώς η ανάπτυξη είναι συνήθως ο στόχος κάθε εκστρατείας μάρκετινγκ.

Ενώ οι διαφημίσεις αποτελούν μέρος αυτού, το μάρκετινγκ δεν είναι διαφήμιση. Το μάρκετινγκ είναι όλα όσα κάνετε στην επιχείρησή σας για να αναπτύξετε μια πελατειακή βάση, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Αυτό περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από την προβολή διαφημίσεων μετά την κατασκευή ιστοσελίδων.

Υπάρχει ένας ατελείωτος αριθμός συγκεκριμένων κινήσεων που μπορείτε να κάνετε για 

να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Κάποιες κινήσεις είναι καλύτερες από άλλες, κάποιες είναι κατάλληλες για την εταιρεία σας και κάποιες δεν είναι. Ζώντας στην ψηφιακή εποχή, μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ είναι το κλειδί της επιτυχίας. Ωστόσο, το παραδοσιακό μάρκετινγκ εξακολουθεί να έχει την θέση του.

Παραδοσιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ

Ανεξάρτητα από το τι σας λένε οι άνθρωποι στην ψηφιακή εποχή, το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν έχει πεθάνει. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές τακτικές που έχουν αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου και εξακολουθούν να είναι εξίσου επωφελείς σήμερα όπως ήταν πριν από 40 χρόνια. Το μόνο μέρος όπου το παραδοσιακό μάρκετινγκ εξακολουθεί να ευδοκιμεί είναι οι πωλήσεις μεταξύ επιχειρήσεων (B2B). Μερικές από τις μεγαλύτερες πωλήσεις που θα κάνει η εταιρεία σας είναι να πουλήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε άλλες επιχειρήσεις. Όχι μόνο αυτές οι πωλήσεις είναι συνήθως μεγαλύτερες, αλλά τείνουν επίσης να είναι και επαναλαμβανόμενες. Κάθε πώληση B2B που μπορεί να κάνετε, πιθανότατα να είναι ένα χρυσό εισιτήριο για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας.

Ακόμη και μερικές μόνο επαναλαμβανόμενες αγορές με αρκετά μεγάλο όγκο θα μπορούσαν να είναι αρκετές για να διατηρήσουν μια επιχείρηση.

Επίσης, βεβαιωθείτε ότι προωθείτε απευθείας σε επιχειρήσεις, ειδικά αν το προϊόν σας είναι απαραίτητο σε αυτές. Εάν η εταιρεία σας πωλεί εκτυπωτές, ποιος θα χρειαστεί περισσότερους εκτυπωτές από τις επιχειρήσεις;

Να είστε προνοητικοί και να προσεγγίζετε επιχειρήσεις που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες σας. Εάν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας είναι λάδια μασάζ ή σάλτσες για φαγητά, τότε είναι προφανές σε ποιες επιχειρήσεις θα πρέπει να απευθυνθείτε.

Οι επιχειρήσεις θέλουν να βρουν τα σωστά προϊόντα στη σωστή τιμή, αυτό είναι το πιο σημαντικό για αυτές. Αν καταφέρετε να εξασφαλίσετε ένα επαγγελματικό συμβόλαιο, μην σταματήσετε εκεί. Δώστε μερικές επαγγελματικές κάρτες και ζητήστε από τον νέο πελάτη σας να παραπέμψει τις υπηρεσίες της εταιρείας σας σε άλλους στον κλάδο.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι