espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Εμπειρία χρήστη

Οι σύγχρονοι πελάτες αναμένουν μια ελκυστική, φιλική προς το χρήστη και ομαλή διαδικτυακή εμπειρία, είτε πρόκειται για ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου είτε για περιήγηση σε έναν ιστότοπο. Το 2022, περιμένετε να δείτε μια μεγαλύτερη ώθηση προς ένα απρόσκοπτο και άκρως συναρπαστικό UX, με έμφαση σε διαδραστικές, βιωματικές, βολικές και εξατομικευμένες εμπειρίες αλλά και την ταχύτητα, την οπτική σταθερότητα, την φιλικότητα προς τα κινητά και την ασφαλή περιήγηση. Η εφαρμογή αυτών των τακτικών στις στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου θα αυξήσει την προβολή και την αφοσίωση.

2. Το metaverse

Το metaverse είναι ο σημερινός φουτουριστικός συνδυασμός εικονικής πραγματικότητας (VR), επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και τεχνητής νοημοσύνης (AI), με αποκορύφωμα μια νέα 3D καθηλωτική εμπειρία όπου οι χρήστες θολώνουν το φυσικό με το ψηφιακό.

3. SEO και λέξεις-κλειδιά

Οι στρατηγικές SEO και λέξεων-κλειδιών συνεχίζουν να διατηρούν το πλεονέκτημά τους. Το εργαλείο SEO αξιολογεί την ταχύτητα φόρτωσης, τη διαδραστικότητα, την οπτική σταθερότητα και την ασφάλεια HTTPS, μεταξύ άλλων μετρήσεων όπως προκύπτουν από την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων. Η Google στρέφει επίσης την προσοχή της στα κινητά χρησιμοποιώντας το Mobile-First Indexing (MFI) που κυκλοφόρησε πρόσφατα για την κατάταξη ιστοτόπων φιλικών προς κινητά. Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, αυτό σημαίνει εστίαση στο UX σε κινητές συσκευές όσο, αν όχι περισσότερο, σε ιστότοπους. Εν τω μεταξύ, το νέο ενοποιημένο μοντέλο πολλαπλών εργασιών (MUM) της Google  υποκινεί τους εκδότες να παρέχουν πιο σύνθετες απαντήσεις σε απλές ερωτήσεις. Το MUM επιβραβεύει το έγκυρο περιεχόμενο.

4. Chatbots και συνομιλίας AI

Τα chatbot που υποστηρίζονται από AI μπορούν να χρησιμοποιηθούν για υποστήριξη πελατών, επεκτείνοντας δραματικά τη στρατηγική επικοινωνίας με ένα ελεγχόμενο μήνυμα. Τα chatbot και η πιο εξελιγμένη τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας μπορούν να απαντήσουν σε βασικές ερωτήσεις των πελατών όλες τις ώρες της ημέρας ή της νύχτας, ακόμα κι αν επικεντρώνεστε σε διαφορετικές εργασίες.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι