5 Βασικές τάσεις για κατασκευή σελίδας eshop το 2021
1. Omnichannel αγορές
Μία από τις πιο σημαντικές τάσεις eshop για το 2021 που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας είναι η στρατηγική Omnichannel.
Οι Omnichannel αγορές έχουν να κάνουν με μια συνεπή και ομοιόμορφη εμπειρία αγορών σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια πωλήσεων και marketing. Κάθε πελάτης μπορεί να περιηγηθεί στα προϊόντα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή, αλλά να χρησιμοποιήσει και έναν επιτραπέζιο υπολογιστή για να πραγματοποιήσει τελικά την αγορά. Επίσης μπορεί να αγοράσει διαδικτυακά αλλά να παραλάβει από το κατάστημα ή να επιλέξει την παράδοση στο σπίτι του.
Είναι πλέον πιο σημαντικό να αντιλαμβάνεστε πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες μαζί σας καθ ‘όλη τη διάρκεια του κύκλου αγοράς. Είτε αγοράζουν από το eshop, είτε από το φυσικό κατάστημα, η εμπειρία αγορών πρέπει να είναι ξεχωριστή.
2. Έξυπνα φωνητικά μηνύματα
Μία από τις τάσεις eshop που γίνεται όλο και πιο γνωστή είναι η δυνατότητα με την κατασκευή των ιστοσελίδων εγγραφής φωνής ως μέσω αναζήτησης αποτελεσμάτων. Το φωνητικό εμπόριο κερδίζει γρήγορα δημοτικότητα, καθώς βοηθάει στην επέκταση του πελατολογίου, στη βελτίωση της διατήρησης των πελατών και στην ικανοποίηση τους.
Τα έξυπνα αυτά ηχητικά συστήματα που λειτουργούν με φωνή αποτελούν ένα σημαντικό μέρος της καθημερινής ζωής για πολλούς από τους πελάτες σας που αγοράζουν στο e shop σας.
Καθώς η τεχνολογία γίνεται πιο ακριβής και εξελίσσεται συνεχώς, ως διαδικτυακοί έμποροι λιανικής πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε πως θα βελτιστοποιήσετε τη λειτουργία τους μέσω των έξυπνων φωνητικών μηνυμάτων. Πρέπει επίσης να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα σας μπορούν να αγοραστούν εύκολα χρησιμοποιώντας μια απλή ροή φωνητικών εντολών.
3. Περισσότερες επιλογές πληρωμής
Η διαθεσιμότητα πολλαπλών επιλογών πληρωμής σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που μπορεί να οδηγήσει τον πελάτη στην ολοκλήρωση της αγοράς. Εάν δεν διαθέτετε τη μέθοδο πληρωμής που προτιμάει ο πελάτης, είναι πιθανό να εγκαταλείψει το καλάθι αγορών του.
Μερικές από τις μεγαλύτερες ανησυχίες που έχουν σήμερα οι καταναλωτές είναι η ασφάλεια και το απόρρητο. Όλο και περισσότεροι έμποροι λιανικής, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα φυσικά τους καταστήματα, προσφέρουν όλο και περισσότερους τρόπους πληρωμής.
4. Δυναμική τιμολόγηση
Η δυναμική τιμολόγηση υπάρχει εδώ και χρόνια σε κλάδους όπως οι μεταφορές και η φιλοξενία, αλλά τώρα μπαίνει και στον κόσμο του λιανεμπορίου. Οι τάσεις eshop το 2021 προτρέπουν την υιοθέτηση ευέλικτων μοντέλων τιμολόγησης, όπου ως έμποροι λιανικής πώλησης θα έχετε τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσετε τον ανταγωνισμό σας ως προς τις τιμές και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες.
Μπορείτε να προσαρμόσετε τις τιμές αυτόματα χρησιμοποιώντας λογισμικό δυναμικής τιμολόγησης που λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως ο ανταγωνισμός, ο χρόνος, η ζήτηση και οι στόχοι πωλήσεων.
5. Εισαγωγή στο PWA
Από τις τάσεις eshop για το 2021 δεν θα μπορούσε να λείπει το Progressive web apps (PWA), καθώς μπορούν οι πελάτες να αγοράζουν προϊόντα μέσω συσκευών ή λειτουργικών συστημάτων. Στο μέλλον, ενδέχεται να αντικαταστήσουν εφαρμογές διαδικτύου ή native εφαρμογές.
Εκτός από την παροχή της καλύτερης εμπειρίας του κάθε πιθανού αγοραστή που περιηγείται το eshop σας, υπάρχουν κάποια δευτερεύοντα οφέλη των PWA που αυξάνουν τη συνολική εμπειρία των πελατών και αυτά είναι τα εξής:
- Γρήγορη φόρτωση σελίδας
- Εύκολη ειδοποίηση push
- Αυτόματες ενημερώσεις χωρίς προβλήματα
- Βελτιωμένη εμπειρία αγορών
- Αδιάλειπτη πρόσβαση εκτός σύνδεσης