espa banner
Προώθηση ιστοσελίδων στα κινητά

Παρακαλώ αξιολογήστε


Μυστικό #1: Όλα ξεκινούν με την εξυπηρέτηση πελατών.

Οι περισσότερες πλατφόρμες συλλέγουν δεδομένα αυτόματα, αλλά είναι σημαντικό να εξετάσετε τι είδους πληροφορίες συλλέγονται για να διασφαλίσετε ότι είστε σε θέση να τις χρησιμοποιήσετε και να προβείτε σε ενέργειες με βάση τις πληροφορίες αυτές.

Το πρώτο μυστικό για να αυτοματοποιήσετε το mobile μάρκετινγκ σας είναι να επιλέξετε μια πλατφόρμα που συλλέγει δεδομένα για κάθε χρήστη σε όλη τη διαδρομή του μέχρι την αγορά.

Μυστικό #2: Κατηγοριοποιήστε και κατακτήστε.

Αφού συγκεντρώσετε αρκετά δεδομένα για τους χρήστες σας, το επόμενο βήμα είναι να τα κατηγοριοποιήσετε. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές διαφορετικές προσεγγίσεις στην κατηγοριοποίηση:

i) Κατηγοριοποίηση χρηστών με βάση την αξία τους.  Οι αφοσιωμένοι χρήστες είναι πιθανό να προσθέσουν έσοδα μακροπρόθεσμα, οπότε θα χρειαστείτε διαφορετικές καμπάνιες μάρκετινγκ για να τις συνδέσετε με το σωστό μήνυμα.

ii) Κατηγοριοποίηση χρηστών με χαρακτηριστικά όπως η ηλικία και το φύλο. Μπορεί να φαίνεται μεγάλο το εύρος, αλλά ορισμένα μηνύματα είναι αρκετά γενικά για να παραδοθούν στο μεγαλύτερο μέρος του κοινού σας.

To θετικό της κατηγοριοποίησης είναι ότι δεν χρειάζεται να δεσμευτείτε σε μια χαμηλού επιπέδου ή υψηλού επιπέδου προσέγγιση. Επιλέξτε το επίπεδο λεπτομέρειας που είναι κατάλληλο για αυτό που πρέπει να κάνετε. Οι περισσότερες πλατφόρμες αυτοματισμού επιτρέπουν στις ομάδες να δημιουργούν κατηγορίες με βάση οποιονδήποτε συνδυασμό παραγόντων. Τα χαρακτηριστικά υψηλού επιπέδου και οι λεπτομέρειες συμπεριφοράς δεν είναι αλληλοαποκλειόμενα, μπορείτε για παράδειγμα να δημιουργήσετε μία κατηγορία χρηστών υψηλής αξίας που βρίσκονται επίσης εντός ενός συγκεκριμένου ηλικιακού εύρους.

Μυστικό #3: Συντονισμός καμπανιών σε πολλαπλά κανάλια.

Κάθε mobile κανάλι έχει τις ιδιορρυθμίες του και οι πλατφόρμες αυτοματισμού προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων βοηθούν τους ειδικούς μάρκετινγκ να διανέμουν το τέλειο περιεχόμενο για κάθε κανάλι.

Αντί να στέλνετε με μη αυτόματο τρόπο τα μηνύματα αυτά, ενσωματώστε διαφορετικά κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων σε μια ενιαία εκστρατεία. Αυτό θα σας βοηθήσει να εστιάσετε στη μεγάλη εικόνα. Κάθε κατάσταση μπορεί να απαιτεί διαφορετικό κανάλι ανταλλαγής μηνυμάτων, αλλά ο γενικός στόχος της εκστρατείας θα πρέπει να είναι σταθερός και συνεχής.

Μυστικό #4: Ελέγξτε την δουλειά που έχετε κάνει.

Θυμάστε πως το πρώτο από τα τέσσερα μυστικά μας ήταν να ξεκινήσουμε με τα δεδομένα; Η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ είναι μια κυκλική διαδικασία. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων στο τέλος της καμπάνιας σας είναι κρίσιμη για τον σχεδιασμό της επόμενης καμπάνιας. Αν η καμπάνια δεν είναι πλήρης, αναγκάζεστε να αναλύσετε τις μετρήσεις μάρκετινγκ μεμονωμένα. Επίσης, μια πολύ καλή προωθημένη διαφήμιση συνοδευόμενη από έναν πιασάρικο τίτλο μπορεί να κερδίσει τους χρήστες και να ανοίξουν το email, αλλά θα απογοητευτούν αν η προσφορά δεν είναι αυτό που φαίνεται από την αρχή.

Όπως μπορείτε να δείτε, ο αυτοματισμός για mobile marketing δεν είναι τόσο μυστήριος ή τεχνικός όσο φαίνεται αρχικά. Με αυτά τα τέσσερα μυστικά, έχετε όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι