Πώς μπορεί να βελτιωθεί η επιχείρηση σας με καλύτερη διαχείριση του μάρκετινγκ
Μπορεί πραγματικά να απογειώσει ή να καταστρέψει την επιχείρησή σας και το κακό μάρκετινγκ αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο μέρος των επιχειρηματικών αποτυχιών.
Ωστόσο, με τη σωστή ομάδα και τα κατάλληλα εργαλεία στη διάθεσή σας, το μάρκετινγκ μπορεί να είναι ο λόγος για την επιτυχία της επιχείρησής σας! Ας μιλήσουμε όμως για τη σημασία της σωστής διαχείρισης μάρκετινγκ και τον αντίκτυπο που θα έχει στην επιχείρησή σας μετά την κατασκευή ιστοσελίδας!
Τι είναι η διαχείριση μάρκετινγκ;
Η διαχείριση μάρκετινγκ είναι αρκετά απλή. Είναι πρακτικά αυτός που επιβλέπει τις καμπάνιες μάρκετινγκ.
Το μάρκετινγκ είναι ένα τεράστιο μέρος μιας επιχείρησης και δεν είναι μόνο χρονοβόρο αλλά και ακριβές, όλα πρέπει να γίνονται σωστά ώστε να έχετε μονίμως τα καλύτερα αποτελέσματα.
Οι μικρές επιχειρήσεις ξοδεύουν ένα μικρό μέρος των εσόδων τους στο μάρκετινγκ και αν τα κάνουν όλα μόνοι τους, αυτό θα μπορούσε να είναι το 50% του χρόνου τους. Τα ερωτήματα λοιπόν είναι, πώς πρέπει να διαχειρίζεστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε τα ποσοστά των διαφημίσεων σας, να χειρίζεστε ένα ιστολόγιο, να βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας και να χειρίζεστε όλες τις παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ;
Ποιες υπηρεσίες προσφέρουν οι διαχειριστές – διευθυντές μάρκετινγκ;
Περίπου όλα όσα χρειάζεται η εταιρεία σας όσον αφορά το μάρκετινγκ. Οι σωστοί διαχειριστές μάρκετινγκ μπορούν να χειριστούν ό, τι τους αναθέσετε και θα είναι επίσης σε θέση να σας ενημερώσουν τι πρέπει να γίνει παραπάνω ή τυχόν παραλείψεις.
1) Ιστότοπος
Το να έχετε ένα σωστό ιστότοπο είναι τόσο σημαντικό που δεν πρέπει να το παραλείψετε. Εάν έχετε έναν απλό, DIY ιστότοπο, χρειάζεστε μια αναβάθμιση γρήγορα. Όχι μόνο φαίνεται πιο επαγγελματικό, αλλά αυτή είναι η καρδιά της διαδικτυακής ψηφιακής παρουσίας σας, καθώς ό,τι άλλο κάνετε θα περιστρέφεται γύρω από αυτό.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να συνδέονται με τον ιστότοπο σας, το email μάρκετινγκ σας επίσης, το SEO εξαρτάται σχεδόν εξ ολοκλήρου από αυτό και οι διαφημιστικές καμπάνιες σας, όλα λοιπόν οδηγούν στον ιστότοπο σας.
2) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησής σας αυτές τις μέρες. Σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν τη μία ή την άλλη πλατφόρμα, και αν δεν το κάνετε, χάνετε πολλές μεγάλες ευκαιρίες.
Μπορείτε να αλληλεπιδράσετε απευθείας με τους πελάτες σας, να δημοσιεύσετε ενημερώσεις, να δημοσιεύσετε εκπτώσεις και να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Επίσης, οι άνθρωποι που βλέπουν τις αγαπημένες τους μάρκες να αλληλεπιδρούν με τους καταναλωτές στα κοινωνικά μέσα, τείνουν να προτιμούν αυτές τις μάρκες για προφανείς λόγους. Οι άνθρωποι είναι συνηθισμένοι σε αυτοματοποιημένους λογαριασμούς “bot”, οπότε όταν μια εταιρεία έχει μια πραγματική, ανθρώπινη αίσθηση σε αυτό, κερδίζει σεβασμό από τους καταναλωτές της.
3) SEO
Μπορεί να νομίζετε ότι οι διαφημίσεις είναι οι σημαντικότερες σε αυτή τη λίστα, αλλά το SEO μπορεί στην πραγματικότητα να είναι πιο σημαντικό. Πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό;
Λοιπόν, το SEO είναι ο κύριος οδηγός της οργανικής επισκεψιμότητας. Δηλαδή αναζητήθηκε οργανικά, αντί να τοποθετηθεί μπροστά σας με τη μορφή διαφήμισης. Αυτό είναι τόσο σημαντικό για την πραγματοποίηση πωλήσεων, επειδή τα άτομα που αναζητούν ενεργά το προϊόν, τις υπηρεσίες ή τις σχετικές πληροφορίες σας είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς.
4) Διαφημίσεις
Ενώ είπαμε ότι το SEO είναι αναμφισβήτητα πιο σημαντικό από τις διαφημίσεις, μην σκεφτείτε ούτε για ένα δευτερόλεπτο ότι είναι ξεπερασμένες. Το SEO είναι σημαντικό για την απόκτηση οργανικής επισκεψιμότητας, ναι. Ωστόσο, δεν χρειάζεστε μόνο τα οργανικά αποτελέσματα. Οι διαφημίσεις εξακολουθούν να διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στον επιχειρηματικό κόσμο και υπάρχουν όλο και περισσότερες διαφημίσεις για να διαλέξετε κάθημερινά. Υπάρχουν οι γίγαντες όπως το Google και το Facebook, αλλά υπάρχουν κι άλλες πολλές επιλογές.
Είναι ένας πολύ προσιτός τρόπος για να ξεκινήσετε και είναι πολύ χρήσιμες οι διαφημίσεις αν τις χρησιμοποιήσετε σωστά. Το μόνο ζήτημα είναι ότι βλέπουμε κατά μέσο όρο 5000 διαφημίσεις την ημέρα, οπότε το να το κάνουμε να ξεχωρίζει αποτελεί πρόκληση. Ωστόσο, με τη σωστή ομάδα έρευνας αγοράς και μάρκετινγκ, αυτό δεν θα είναι πρόβλημα.
Οι σωστοί διαχειριστές μάρκετινγκ θα σας κρατούν ενημερωμένους για όλες τις τελευταίες τάσεις, πώς αποδίδουν οι καμπάνιες σας και πού πρέπει να δαπανηθεί το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς σας.