web shop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από  τον σωστό σχεδιασμό του. Εδώ θα βρείτε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να σχεδιάσετε με επιτυχία τα δικό σας e-shop:  

 

Φυσική ροή  

Στην κατασκευή eshop είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τη φυσική ροή του ματιού. Οι μελέτες έδειξαν ότι οι χρήστες τείνουν να βλέπουν ιστότοπους ξεκινώντας από την πάνω αριστερή γωνία και πραγματοποιώντας οριζόντια κίνηση στη σελίδα, έπειτα προς τα κάτω στην αριστερή πλευρά, οριζόντια και πάλι, κ.ο.κ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα μενού πλοήγησης εμφανίζονται συνήθως οριζόντια στην κορυφή κάθε σελίδας ενός ιστότοπου. Χρησιμοποιήστε τη διαμόρφωση αυτή στον σχεδιασμό ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου σας για να κατευθύνετε τα μάτια των επισκεπτών προς τα κύρια σημεία ενδιαφέροντος.

 

Διάταξη πλέγματος  

Η διάταξη πλέγματος τείνει να είναι η καλύτερη για τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου και για τους περισσότερους ιστότοπους εν γένει. Όταν οι χρήστες κάνουν περιήγηση στα προϊόντα, είναι καλύτερα να τα διατηρείτε σε οργανωμένες σειρές και στήλες. Προσέξτε να μην συσσωρεύετε πάρα πολλά διαφορετικά προϊόντα σε μια σειρά. Σας συνιστούμε να έχετε μόνο τρία ή τέσσερα προϊόντα ανά σειρά για να κάνετε τις σελίδες του καταλόγου προϊόντων σας ελκυστικές. Το να διατηρείτε άφθονο λευκό χώρο γύρω από κάθε στοιχείο επιτρέπει στους χρήστες να διακρίνουν σαφώς τα προϊόντα.  

 

 Πληροφορίες επικοινωνίας  

Κάντε την πρόσβαση στις πληροφορίες επικοινωνίας σας όσο το δυνατόν πιο εύκολη. Συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες επικοινωνίας. Υπάρχουν πολλές επιλογές, όπως μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ένας αριθμός τηλεφώνου, ώρες λειτουργίας, μια φόρμα επικοινωνίας που θα επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν απευθείας ένα email ή ακόμα και ένα γραφικό στοιχείο που να τους επιτρέπει να στείλουν ένα μήνυμα μέσω Facebook απευθείας στην εταιρεία σας ή τον δικτυακό σας τόπο.  

 

Γρήγορη, απλή πληρωμή  

Τίποτα δεν οδηγεί σε υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού από μια περίπλοκη διαδικασία πληρωμής. Υπάρχουν μερικοί εύκολοι τρόποι για να απλοποιήσετε τη διαδικασία πληρωμής στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.  

Ζητήστε μόνο τις πληροφορίες που είναι απολύτως απαραίτητες, όπως μια διεύθυνση αποστολής, όνομα και πληροφορίες πληρωμής.  

 

«Ευχαριστούμε για τις αγορές σας»   

Μόλις κάποιος κάνει μια αγορά στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να ανακατευθυνθεί σε μια σελίδα ευχαριστιών. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να είναι σίγουροι ότι η αγορά τους έχει πραγματοποιηθεί και ότι τους εκτιμάτε.  

 

Βελτιστοποίηση mobile  

Περισσότερο από το 50% των επισκέψεων όλων των ιστότοπων γίνεται μέσω κινητών συσκευών, και το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Η μη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου για κινητά μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα για τα νούμερα των πωλήσεών σας.  

 

Συχνές ερωτήσεις  

Συμπεριλάβετε στην κατασκευή ιστοσελίδας ένα κουμπί «Συχνές ερωτήσεις» στο μενού πλοήγησης του ιστότοπού σας, το οποίο θα δημιουργήσει περισσότερη εμπιστοσύνη στους επισκέπτες του ιστότοπου.  

Τέτοια κουμπιά επιτρέπουν στους επισκέπτες σας να γνωρίζουν ότι προσπαθείτε να είστε διαφανείς με τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες σας. Επιτρέπουν επίσης στους χρήστες να γνωρίζουν ότι διαθέτετε καλές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε τον καθένα να βρει τις πληροφορίες που χρειάζεται.

 

Συνδέσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης  

Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι τα πιο δημοφιλή καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν κουμπιά που συνδέονται με τα social media στην ιστοσελίδα τους.
Έχοντας συνδέσεις social media στον ιστοχώρο σας, έχει επίσης αποδειχθεί ότι ενισχύει τις ταξινομήσεις SEO. Βεβαιωθείτε ότι οι σύνδεσμοι ανοίγουν τους λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων σας σε νέα καρτέλα, ώστε οι χρήστες να εξακολουθούν να παραμένουν στον ιστότοπό σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι