5 Συμβουλές για να Βελτιώσετε την Ιστοσελίδα του Μεσιτικού σας Γραφείου
Οι σημερινοί αγοραστές κατοικιών κι οι πωλητές αναζητούν πηγές. Στρέφονται στο διαδίκτυο για να βρουν ενημερωμένους κτηματομεσίτες, πληροφορίες για την κοινότητα, ισχυρές δυνατότες αναζήτησης ακινήτων, τακτικές μάρκετινγκ πρώτης τάξεως και δεδομένα αγοράς- καταλήγοντας όλα σε μία ωραία εμπειρία χρήστη.
Καθώς η ανάγκη να αυξηθεί και να τελειοποιηθεί η παρουσία σας στο διαδίκτυο συνεχίζει να αυξάνεται, οι κτηματομεσίτες κατακλύζονται με διαφορετικούς τρόπους, προσπαθώντας να βελτιώσουν τους ιστοτόπους των μεσιτικών τους γραφείων. Μερικές από αυτές είναι εξειδικευμένες, ενώ άλλες όχι και απαιτούν την βοήθεια των επαγγελματιών στην κατασκευή ιστοσελίδας.
Βελτιώστε τον ιστότοπο του μεσιτικού σας γραφείου με αυτές τις 5 συμβουλές
1) Το site
Σε κάτι που όλοι οι σχεδιαστές ιστοσελίδων συμφωνούν είναι ότι όσες περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο έχετε στον ιστότοπό σας, τόσο το καλύτερο. Ωστόσο, εάν ακολουθήσετε αυτή την σύσταση, αλλά δεν λάβετε υπόψιν σας την επίδραση που θα έχουν τόσα πολλά δεδομένα στο site σας για τον χρήστη, ίσως καταλήξετε να χάνετε περισσότερους επισκέπτες από όσους προσελκύετε.
#1 Όχι Pop-up
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να διακόπτεται η αναζήτηση των επισκεπτών στον ιστότοπό σας με ενοχλητικές pop-up διαφημίσεις ή μπάνερ εγγραφής. Πολλές φορές οι χρήστες έχουν παραμείνει σε ένα site για λιγότερο από ένα λεπτό. Δεν είχαν καν τον χρόνο να δουν τον ιστότοπο πριν τους ζητηθεί να εγγραφούν στο newsletter ή γενικά στο site.
Αποφύγετε οι πιθανούς πελάτες να απωθούνται από τις ενοχλητικές διακοπές pop-up διαφημίσεων, από βίντεο και ακουστικά, λίγα δευτερόλεπτα από την άφιξη τους. Αφήστε το site να πουλήσει μόνο του. Όταν θα θελήσει ο χρήστης να μάθει περισσότερα, αν το κάνετε σωστά, θα ξέρει ακριβώς που να πάει για να επικοινωνήσει μαζί σας ή να εγγραφεί στις λίστες σας για ειδοποιήσεις με email. Το να παρακινείτε λίγο τον χρήστη με διάφορες λειτουργίες αφότου έχει μπει στο site δεν είναι κακό, αρκεί να γίνεται με μέτρο.
#2 Σελίδες που Φορτώνονται Αργά
Όσο περισσότερες πληροφορίες φορτώνετε στο site σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα αργής φόρτωσης σελίδων. Εάν η σελίδα σας χρειαστεί περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, οι επισκέπτες είναι πολύ πιθανό να την αφήσουν. Όσο πιο γρήγορα φορτώνει ο ιστότοπός σας, τόσο καλύτερα αισθάνεται ο χρήστης σχετικά με την εταιρία σας και την εμπορική σας φίρμα (brand).
Η βελτιστοποίηση – seo του ιστοτόπου του μεσιτικού σας γραφείου στο να διαχειρίζεται την φόρτωση πολλών προγραμμάτων περιήγησης είναι ζωτικής σημασίας. Προσθέτοντας pop-ups ή φορτώνοντας πολλές εικόνες και βίντεο χωρίς να σκέφτεστε τη χωρητικότητα του ιστοτόπου σας είναι συχνά η αιτία της αργής φόρτωσης σελίδων. Διαλέξτε έναν έμπειρο σχεδιαστή ιστοσελίδων που να εστιάζει στην εμπειρία χρήστη, καθώς και στη συνολική εμφάνιση και πλοήγηση του ιστοτόπου σας.
2) Η Διαδικασία
Ένας τρόπος να βελτιώσετε τον ιστότοπο σας είναι η συνεχής ενημέρωση κι η παροχή αξιόπιστων πληροφοριών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω διαδικτυακού περιεχομένου, όπως blogs ή επίσημων εγγράφων. Αυτές οι δύο συμβουλές είναι συγκεκριμένοι τρόποι για να παρέχετε αξιόπιστες πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι υποψήφιοι αγοραστές σας και πωλητές.
Βήμα προς Βήμα Οδηγίες
Ανάλογα με την αγορά σας, ένα ποσοστό της κίνησης που έρχεται στον ιστότοπο του μεσιτικού σας γραφείου, πιθανότατα προέρχεται από τους πρώτη φορά αγοραστές σπιτιών και πωλητές. Συχνά, δεν είναι εξοικειωμένοι με τη διαδικασία κι αναζητούν χρήσιμες πληροφορίες που θα κάνουν τη διαδικασία ευκολότερη και λιγότερη συντριπτική. Παρέχοντας βήμα προς βήμα οδηγίες όσον αφορά την αγορά και την πώληση μπορεί να βελτιώσει τη χρηστικότητα του ιστοτόπου σας.
Τι να Περιμένετε
Σε αυτές τις γραμμές, οι αγοραστές κι οι πωλητές θέλουν να γνωρίζουν τι πρέπει να αναμένουν καθόλη τη διαδικασία αγοράς ή πώλησης ενός σπιτιού. Θέλουν να ξέρουν τι είδους έγγραφα χρειάζονται, πόσα θα πρέπει να ξοδέψουν, αν θα πρέπει να κάνουν επισκευές στο σπίτι πριν το πουλήσουν ή αν το κόστος επιθεώρησης να είναι από την τσέπη τους πριν αγοράσουν. Κάθε εξειδικευμένος κτηματομεσίτης γνωρίζει τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις. Μοιραστείτε αυτές τις πληροφορίες με τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Δημιουργούν υπέροχα ενημερωτικά κείμενα, που μπορούν να δημοσιευθούν σε καθημερινή βάση με καινούργιες και ενδιαφέρουσες συμβουλές, και μπορούν σε βάθος χρόνου να δημιουργήσουν μία σχέση εμπιστοσύνης και καλής φήμης με τους πιθανούς πελάτες σας.
3) Οι πληροφορίες
Από πολλές ιστοσελίδες του κλάδου θα καταλάβετε πως θα ήταν καλό να παρέχετε πληροφορίες στους επισκέπτες του ιστοτόπου σας από στατιστικά γειτονιάς μέχρι τιμές σπιτιών. Αλλά αυτές είναι μόνο μερικές πληροφορίες που ψάχνουν οι πιθανοί αγοραστές κατοικιών κι οι πωλητές. Θέλουν, επίσης, να μάθουν σχετικά με τις ορολογίες.
Εγκυκλοπαίδεια Όρων
Ως κτηματομεσίτες, μπορεί να θεωρήσετε δεδομένο ότι οι πελάτες σας γνωρίζουν τι σημαίνουν πολλοί όροι της βιομηχανίας, αλλά πολλοί δε γνωρίζουν. Σίγουρα, μπορεί να υπάρχουν κάποιες λέξεις που να έχουν ξανακούσει, αλλά ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός στεγαστικού επιτοκίου κι ενός ρυθμιζόμενου επιτοκίου;
Ενημερώστε τους Επισκέπτες σας
Πέρα από τον καθορισμό των όρων, ο ιστότοπό σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να βοηθήσει τους επισκέπτες σας να εκπαιδευτούν σχετικά με τη βιομηχανία κατοικιών. Όχι μόνο διατηρεί το περιεχόμενο φρέσκο και νέο τον ιστότοπό σας, αλλά κάνει και τη δουλειά για εσάς. Μέχρι τη στιγμή που οι πιθανοί αγοραστές σηκώσουν το τηλέφωνό τους για να σας καλέσουν, αισθάνονται πολύ πιο σίγουροι κι έτοιμοι να προχωρήσουν.
4) Η συνέχεια
Παραπάνω αναφέρθηκε το πόσο ενοχλητικά είναι τα αναδυόμενα παράθυρα που ζητούν πληροφορίες από τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας προτού καν έχουν την ευκαιρία να κοιτάξουν λίγο το site σας.
Στρατηγικά Τοποθετούμενοι Σύνδεσμοι
Αρχικά, ο ιστότοπός σας πρέπει να διαθέτει μία καρτέλα επαφής στο επάνω μέρος της σελίδας μαζί με την καρτέλα υπηρεσίων σας και τη σελίδα σχετικά με εσάς. Εκτός από αυτό, οι στρατηγικά τοποθετημένοι σύνδεσμοι για επικοινωνία θα πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε σελίδα. Όταν ένας επισκέπτης στον ιστότοπό σας κάνει κλικ σε μία καταχώρηση, τα στοιχεία επικοινωνίας σας θα πρέπει να εμφανίζονται σε μία πλευρική γραμμή που είναι εύκολη στην προβολή.
Επιπλέον, επιτρέποντας πολλούς διαφορετικούς τρόπους στους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας είναι απαραίτητο. Τοποθετήστε τα κουμπιά των κοινωνικών δικτύων σε κάθε σελίδα, ώστε να μπορούν να μοιράζονται τον ιστότοπό σας ή να κάνουν σύνδεση στους λογαριασμούς τους.
Online Φόρμα Επικοινωνίας
Η ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας σας είναι πολύ σημαντική και πρέπει να σας παρέχει πολλές πληροφορίες. Αλλά για τους χρήστες, το πιο σημαντικό σημείο είναι να την κάνετε πιο απλή και σύντομη. Δεν πρέπει να συμπληρώσουν τη διεύθυνση, την ηλικία..κλπ. Διατηρήστε τη, λοιπόν, απλή. Ζητήστε το email, το όνομα, το τηλέφωνο και χρόνο να επικοινωνήσετε μαζί τους.
Μία επιλογή για να αφήσουν ένα μήνυμα ή να καθορίσουν τον λόγο που έρχονται σε επαφή μαζί σας είναι εντάξει, αλλά το καθιστά προαιρετικό. Απλά συμπεριλάβετε ένα αναπτυσσόμενο μενού από το οποίο μπορούν να επιλέξουν, για παράδειγμα: ”Ενδιαφέρεστε για την αγορά ενός σπιτιού”, ”Ενδιαφέρεστε για την πώληση ενός σπιτιού” ή ”Θέλετε περισσότερες πληροφορίες”.
5) Ο Σχεδιαστής Ιστοσελίδων
Όταν διαλέγετε έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων για να βελτιώσετε τον ιστότοπό του μεσιτικού σας γραφείου, επιλέξτε κάποιον που να μπορεί να σας δώσει περισσότερα από έναν απλό ιστότοπο. Καποιον που θα σας καλύψει όλα τα βασικά που χρειάζεται το site σας και θα προσφέρει νέες ιδέες για να αυξήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.